http://www.youtube.com/watch?v=LAQJ-FZo1cA
PRISMA BOIKOTTIIN HALAL/KOSHER LIHAN MYYMISESTÄ
PRISMA BOIKOTTIIN PRISMA MYY HALAL/KOSHER LIHAA
29
2462
Vastaukset
- ffyhjjjxfg
Joo, boikotoi ihan rauhassa! Muistakin pysyä poissa!
- kiduttajille
Aivan varmasti pysyn senkin ääliö.eläinten Kiduttaja
- wannabe
kiduttajille kirjoitti:
Aivan varmasti pysyn senkin ääliö.eläinten Kiduttaja
Me ihmiset ollaan ravintoketjun huipulla.kaikkien elukoitten lihaa syödään kun se vaan on hyvää ja ravitsevaa.mm,ssa hevosenmakkara oli tosi hyvää aikoinaan.sota aikana ee ruuasta nirsoiltu kuten nykyään nämä kaikenmaaliman hihhulit tekee.
- höhööööööööööööööööö
Sama mitä syö, kunhan ei pask.. ja rottia. Sekä mistä kaupasta kaikki kauppahan perustuu petokseen, jo opetettu aikoja sitten ei myyjä ole hölmö vaan ostaja. viherpiiperöt repiköön kuuran seasta ruohoa aivan sama. Evvk. Kidutustakin on monen laista??? Järki käteen jos ei muu auta.
- BSE A(H1N1)
Kohta pääsee syömään Iisalmessakin Pizzabuffaan niin ei tarvitse syödä Hala/Kosher lihaa.
- N-atsi
En koskaan syö kuolleen eläimen lihaa. Eläin on ensin tapettava.
- siikalogi
Eikös se eläin yleensä kuole, kun se tapetaan? Mistä tiedät muuten esim.
peratusta kalasta ulospäin, onko se kuollut vaikkapa verkkoon omia
aikojaan, vai onko se tapettu/teurastettu? - Kuolleena parempi.
Että syötkö elävän eläimen lihaa,sinähän mestari olet.Kai tuo lienee jo eläin rääkkäystä.
- Halailai
siikalogi kirjoitti:
Eikös se eläin yleensä kuole, kun se tapetaan? Mistä tiedät muuten esim.
peratusta kalasta ulospäin, onko se kuollut vaikkapa verkkoon omia
aikojaan, vai onko se tapettu/teurastettu?Kuollut eläin. Vanhuuteen kuollut, ähkyyn tai tautiin. Omia aikojaan.
Tapettu eläin. Ukin vanhalla Mauserilla on otsaan poksautettu. Joulun alla sika houkutellaan syömään herkkuja, sitten kirveen hamaralla tirvastaan otsaan ja kaula auki. Eikun kinkku uuniin. On siitä kohta hyvä vuoleskella leivän päälle yökynttilän suväntä.
- on sekkiin porukkaa
Juutalaisethan myyvät mitä vain kunhan saavat mani mani mani a
- raivoo kilipailua
Kato Kärkkäinen tiällä, Magneetin Kärkkäinen.
- Julmaa
Ihmisten pitäisi muutenkin vähentää lihan syöntiä.
- Reilu meininki 9
Ihanaa kohta tulee Joulu niin pääsee vuolemaan kinkkua !
- halallah
http://www.youtube.com/watch?v=WfDhLH0Q5wA
Halal on kidutusteurastus menetelmä eläimille jossa kiduttamisen yhteydessä musuImaani lausuu taikasanat allahille jotta lihasta tulee "puhdasta" :D naurettavaa uskonnollista hölynpölyä muhammedeilla. - piis keikki
Erään uskonnon varjolla silvotaan pieniä lapsia, räjäytellään ihmisiä sekä kidutetetaan eläimiä. Perverssien tarpeiden tyydyttämiseksi. Tuskin muusta on kyse.
Järkytyin rismassa kun Halal-liha ja joulutortut olivat näköyhteydessä toisiinsa, ne tähdenmuotoiset. Nyt on Ruotsalaiset ja kaikki muutkin loukkautuneet.
Lopetettaan Joulun vietto ja lihan syönti.- joulunpukki
mulle riittää, kunhan saa 4 kinkkua samaan vartaaseen.
- näkemisen arvoinen p
http://www.youtube.com/watch?v=_kLtK_ItayQ&feature=share
Näkemisen arvoinen pätkä. - joka tapauksessa
Parkkihalliin myö ajetaan vesi ja lumisatteella.
- Ja papanat lentää
Minäpä laetoin tuossa kanikeettoo, kyllä se emäntä iltasilla tietää, mitä minä oon syönnä. Nyt jo töpsäättelyttää takajalakoja.
- lihansyöjä
Liha ei sentään kasva paskasta toisin kun herkkusieni. Kyllä se on niin että hevonen se on parasta leivän päällä.
- Ylähuuli
Minä laitoin hevosn leivälle niin potkas piru ja laukkas pois. Se oli sitä elävää ravintoo.
- Anonyymi
Halaliha on puhtaampaa kuin tavisliha,veret lähtee paremmin kun sydän pumppaa loppuun asti.olen teurastanut 42 vuotta myös kosheria juutalaisille.kärsii se tavissonnikin jos ammut väärään paikkaan,esim niskaan.olen ylpeä teurastaja.
- Anonyymi
Ensinnäkin, veret kyllä lähtevät suonista paremmin jos suonia ei ole pumpattu ns. viimeiseen asti. Ja toisekseen, jos olisit oikea teurastaja, tietäisit että kosher-teurastus on kielletty Suomessa.
t: Teurastaja
- Anonyymi
Antisemitistinen kannanotto aloittajalla, koko viestiketju olisi poistettava.
- Anonyymi
Minusta se kidutetun eläimenliha maistuu paremmalle , ei tarvitse niin nuijia ku eläin sätkii itse viimeiseen asti. Arvostan prismaa
- Anonyymi
Sä jätit pilveen elläinrääkkäystä tukevan jäljen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä jätit pilveen elläinrääkkäystä tukevan jäljen.
Pilvee pilvee ootko pössytteliä
- Anonyymi
TAAS NÄITÄ MOTTIPÄÄJUTTUJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203