Jankan kirppis

Tyyne

Kävin tänään Jankan kirppiksellä Hervanssa. Ihme tapittaja- lauma istui siellä kahvilla ja silmät tapillaan niin kuin rippikoulupoijalla kun ensimmäistä kertaa näkee......

30

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sinä

      näytit......?

    • Tyyne

      Näytän tavalliselta keski ikäiseltä naiselta, joka käy katsomassa kirppiksellä onko mitään kiinnostavaa myynnissä. Toisaalta vaatetukseni on aina siisti jakkupuku johtuen työtehtävästäni. Meillä asiakaspalvelussa ei saa toljotttaa tai tapittaa asiakasta, silmiin täytyy katsoa, muttei mulkun kiiltosilmissä.

      • Maarkku

        Ehkä ne äijät olis halunnut tapittaa takaapäin oikein kunnolla, sitäkö toivoitkin?


      • Tyyne
        Maarkku kirjoitti:

        Ehkä ne äijät olis halunnut tapittaa takaapäin oikein kunnolla, sitäkö toivoitkin?

        Kyllä vaan, mutta epäilen pikkuveljen kykyä päästä niillä mahoilla työmaan ääreen.


    • Paranoidi?

      Mielenterveysongelmaiset taas täällä avautuu siitä kuinka kaikki heidän mielestään tuijottavat heitä. Oikeasti ketään ei kiinnosta...

    • Runkkari oot

      ^ Eihän miehet koskaan katso naista sillä silmällä, varsinkin jos on mitä esitellä.
      Olenko poikkeava kun alkaa hormoonit hyrrään nähdessäni viehättävän naisen?

    • tiukuli

      Kyllä aloittaja on oikeassa.
      Siellä on usein lauma tyyppejä istuskelemassa ja töllistelemässä.
      Aika häiritsevääkin toisinaan..

      • kyllä nää tuijottaa

        Treella on tapana tuijottaa kuin lehmä laitumelta, häpeilemättömästi ja sivistymättömästi, ei ole heille äiti pienenä opettanut ettei saa tuijottaa ihmisiä eikä näyttää sormella.......


        Vaikka kuinka osuu ja uppoo, sattuu ja kirvelee niin KYLLÄ NÄÄ TOLJOTTAA JA KYTTÄÄ , siitä nyt et pääse yli etkä ympäri vaikka kuinka lässytät mitä lässytät.....


      • Lääkkeet!!!
        kyllä nää tuijottaa kirjoitti:

        Treella on tapana tuijottaa kuin lehmä laitumelta, häpeilemättömästi ja sivistymättömästi, ei ole heille äiti pienenä opettanut ettei saa tuijottaa ihmisiä eikä näyttää sormella.......


        Vaikka kuinka osuu ja uppoo, sattuu ja kirvelee niin KYLLÄ NÄÄ TOLJOTTAA JA KYTTÄÄ , siitä nyt et pääse yli etkä ympäri vaikka kuinka lässytät mitä lässytät.....

        Pitäisikö jo hakea apua mielenterveystoimistosta, vainoharhaisuuteenkin taitaa olla jo kohtalaisen tehokkaita lääkkeitä?


      • naiset muuta kuin sy

        Vanhat mahakkaat äijät kuolaa tuolla kirpparilla naisia. Jos nuo äijät seisoo selkä suorana ei ne edes näe pikkuveljeään vaikka sattuisi vielä joskus jöpöttää.
        Kävin pari kertaa tuolla ja enään en mene.


      • u r p o
        naiset muuta kuin sy kirjoitti:

        Vanhat mahakkaat äijät kuolaa tuolla kirpparilla naisia. Jos nuo äijät seisoo selkä suorana ei ne edes näe pikkuveljeään vaikka sattuisi vielä joskus jöpöttää.
        Kävin pari kertaa tuolla ja enään en mene.

        Jäitkö sitten vaille huomiota, eivätkö huomanneet sinua? Kokeile ensi kerralla vähän avonaisempaa asua jos ne äijät sitten huomaisivat eli tällää itsesi kuntoon ja kokeile uudestaan.


      • tuijottajien mekka
        kyllä nää tuijottaa kirjoitti:

        Treella on tapana tuijottaa kuin lehmä laitumelta, häpeilemättömästi ja sivistymättömästi, ei ole heille äiti pienenä opettanut ettei saa tuijottaa ihmisiä eikä näyttää sormella.......


        Vaikka kuinka osuu ja uppoo, sattuu ja kirvelee niin KYLLÄ NÄÄ TOLJOTTAA JA KYTTÄÄ , siitä nyt et pääse yli etkä ympäri vaikka kuinka lässytät mitä lässytät.....

        Olet täysin oikeassa, nämä reppanat vain ovat tottuneet tuijotteluun kun tuijottavat sitä mustaa aina pienestä saakka..... torilla ja kaukalossa.


      • doctor mengele
        Lääkkeet!!! kirjoitti:

        Pitäisikö jo hakea apua mielenterveystoimistosta, vainoharhaisuuteenkin taitaa olla jo kohtalaisen tehokkaita lääkkeitä?

        Hae, jos siltä tuntuu.


    • normaali tuijotus

      No huh huh, kyllä on ongelmat teillä..

    • Vähemmistön tori....

      Kävin tänään tuolla Jankan kirppiksellä ja näytti olevan asiakkaana kansallispukuista väkeä. Katselin olisiko myynnissä hametta semmoisilla sisätaskuilla, muttei ollut. Tietääkö kukaan missä saisi semmoisen ommeltua? En tohtinut kysyä vanhemmilta äijiltä, jotka kuvitteli olevansa päiväkahvilla. En kohdannut mitään tuijotusta, mutta ihmetyttää tuo hintataso tuolla kirppiksellä, ihan älyttömiä luuleevat saavansa vanhoista rojuista. Kaukajärvellä oli parempi tarjonta!

    • Sauli SS Mäkinen
      • James- H-Munamies

        Tuleeko Sepestä Jankan kirpputorin pelastaja?


    • Siel se hysteria

      No jos ne tapittajat olivat näitä Hervannan petoviilijä.

      • joh anna

        kävin tänään ja mikä pettymys, enemmän oli naisia ja lapsia. En tunnistanut niitä kuuluisia tapittajia. En nähnyt kuin muutaman tukevamman miehen, oisko ne sitten olleet niitä?


      • ottopanokusinen

        ton ikäsille kaljan dementoittamille 40 v nainenkin on sama kuin lapsi.


      • simo naapurista
        ottopanokusinen kirjoitti:

        ton ikäsille kaljan dementoittamille 40 v nainenkin on sama kuin lapsi.

        siis epäiletkö että ne olis joskus juoneet kaljaakin, tilanne kuulostaa entistä pahemmalta. onkohan niistä joku joskus tupakoinutkin?


    • hervannan vinkkaaja

      Mene seuraavan kerran kumisaappaat jalassa, tukka kampaamatta, ilman meikkejä, mummoverkkareissa niin tuskin saat kaipaamaasi huomiota.

      • Selibaatti ohi kädel

        Voinko viedä käytettyjä vaatteita tuonne Jankan kirppikselle myyntiin? Eihän kukaan käy niitä nuuhkimassa?
        Pornovideoita näyttää olevan hyllyssä myynnissä, onko tietoo kuinka vähän ne on käytettyjä?


      • risto reippaampi
        Selibaatti ohi kädel kirjoitti:

        Voinko viedä käytettyjä vaatteita tuonne Jankan kirppikselle myyntiin? Eihän kukaan käy niitä nuuhkimassa?
        Pornovideoita näyttää olevan hyllyssä myynnissä, onko tietoo kuinka vähän ne on käytettyjä?

        Miksi niitä myyntiin veisit, jos haluat että joku haistelee sun pöksyjäs niin kysy niiltä äijiltä jos niitä kiinnostaa. Kannattaa varmaan kyllä laittaa hikiset juoksukengät jalkaan jos tulee nopee lähtö!!!!


      • Autoa tarvitseva
        risto reippaampi kirjoitti:

        Miksi niitä myyntiin veisit, jos haluat että joku haistelee sun pöksyjäs niin kysy niiltä äijiltä jos niitä kiinnostaa. Kannattaa varmaan kyllä laittaa hikiset juoksukengät jalkaan jos tulee nopee lähtö!!!!

        Onko ne autot tuossa Jankankirppiksen edessä myynnissä? Autokauppiaat on tunnetusti reilua väkeä. Myyvätkö millaisella käsirahalla niitä, riittääkö 50 euroa?


    • munia hain

      Ihan kastuin tänään kauppa reissulla. Ensinnä kävin Saulilla ja sitten Jankan kirppiksellä. Molemmista oli munat loppu....

    • lopetettu

      nyt kirppari on lopetettu !

      • Ohhoh

    • isorillipää

      Voi harmi, missäs sitä nyt käydään kahveella ja katellaan naisten vartaloita päästä varpaisiin?

      • Matias 33

        Jankan kirppis avattiin muuten juuri ja uusi osoite on alasniitynkatu 28. Nettisivut löytyy osoitteesta [email protected]. Vaikuttaa kivalta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe