Joo ei voi kun vissiin luovuttaa. Olen 18v mies ja mietin tässä yks ilta nää asiat läpi mun päässä. Joku saattaa nyt nauraa että ootpas nuori ettei mitään kiirettä tms mutta tää asia todella rasittaa mua.
Eli olen jo jonkin aikaa halunnut todella kovasti muijan itselle jonka kanssa voi viettää aikaa sun muita juttuja tehdä you know, pitää hauskaa ja rakastaa toisia.
Noh, ensinnäkin kaveripiirini on aika pieni eikä siihen kuulu oikeastaan yhtään kiinnostavaa vapaata naista. En edes kauheasti vietä vapaa-aikaani heidän kanssaan. Kun pääsen töistä kotiin, kuvio on sellainen että käyn koneelle istumaan kuuntelemaan musiikkia jonka jälkeen käyn nukkumaan ja sama homma toistuu seuraavana päivänä.
Joskus jonnena tykkäsin heti koulun jälkeen juosta suoraan kotiin tietokoneelle pelaamaan enkä niin välittänyt muusta elämästä. Nyt vanhemmiten tämä touhu alkaa vaan vituttamaan ja masentamaan ja kaipaan sosiaalista elämää, jota on aika vaikea enää hankkia.
Siis tällä menolla ei voi naista koskaan edes saada enkä tiedä mitä pitäisi muutaa. Olen miettinyt ainoaksi vaihtoehdoksi baarista joku yhden illan pano mutta kun en osaa pokata naisia niin sekin on unohdettava.
En siis ole koskaan seurustellut saatika nussinut eli vitutus on kova.
Ei tästä tule mitään.
vittumikähissukka
1
218
Vastaukset
Älä, poika, lannistu! Kokenut sotaratsu voi ottaa sut mukaan viihteelle ja naisiin, jos kiinnostaa..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887