S-ryhmän kaupat 3,60-3,80 €
Vuositasolla paljon
Kahvi ½ kg Juhla-Mokka Lidli 3.09 €
35
11041
Vastaukset
- sana kiertämään
Hintaero on merkittävä. 20 %.
- kiitos aloittaja
Tuohon hintaan kunnon tavaraa pitää kyllä hakea.
- kohvia
Ei vaan saa kaikista liitereistä juhlamokkaa. Jotain bellaroma-kuraa ei kannata ostaa.
- Meillä oli
Meidän Prismassa viime viikonlopun normihinta oli 3,15€
S-Marketissa lienee 10-20 snt enemmän.- Tarkennus vielä
Ja siis nettona minulle 2,98€, eli Lidl ei pärjää.
- Entäs tää
Tarkennus vielä kirjoitti:
Ja siis nettona minulle 2,98€, eli Lidl ei pärjää.
Pressa oli 3,29 ja nettona 3,11, mihin hintaan Lidlissä?
- Ilman rajoitusta
Joo 3:70 S-hinnat
Kyllä Lidjin valikoimissa on Juhla-Mokka, muuta ajoittain se oon loppu, - edullinne
S-ryhmän keskihinta on 3,60-3,70 €/pkt.
Lidlissä 3,09 ei ole osto rajoitusta.
Kaikissa Lidleissä kautta maan. - Ei rajoitusta
edullinne kirjoitti:
S-ryhmän keskihinta on 3,60-3,70 €/pkt.
Lidlissä 3,09 ei ole osto rajoitusta.
Kaikissa Lidleissä kautta maan.Mistä olet saanut "keskihintasi"?
Ei kerro koko maan osuuskauppojen hintoja, jos teillä päin on tietyt hinnat.
Em. 3,15 ja 3,29 hinnoilla ei ole mitään ostorajoituksia, silloin tällöin on sitten halvempia hintoja joissa on 1-2 pkt rajoitus. - EI sitäkään
Ei rajoitusta kirjoitti:
Mistä olet saanut "keskihintasi"?
Ei kerro koko maan osuuskauppojen hintoja, jos teillä päin on tietyt hinnat.
Em. 3,15 ja 3,29 hinnoilla ei ole mitään ostorajoituksia, silloin tällöin on sitten halvempia hintoja joissa on 1-2 pkt rajoitus.Ja ei vaadita mitään korttiakaan näihin hintoihin, jos se sattuisi ahdistamaan...
- Mites litlissä tänää
Päivän hinta JMlle oli Prismassa 3,09, siitä tb netoksi jää 2,77 € ja ei ostorajoitteita.
- kaikkiainaässästä
"S-ryhmän kaupat 3,60-3,80 €"
Meidän Prismassa 2,89 tai 2,99 ... en katsonut tarkemmin.
Lidissä ei kannata hintojen puolestä käydä koskaan. Kerran kaksi vuodessa siellä voi käydä "haistelemassa tunnelmaa".- Litli pärjää
Elannon alueen marketeissa nyt pressa 2,69 - bonarit max 2 per sierainpari
- Hinta laskee
Litli pärjää kirjoitti:
Elannon alueen marketeissa nyt pressa 2,69 - bonarit max 2 per sierainpari
Meillä nyt viikonlopun 2,49 -bonarit, tosin vain yksi per
- Mokkaa
Hinta laskee kirjoitti:
Meillä nyt viikonlopun 2,49 -bonarit, tosin vain yksi per
Siis viimemainittu oli Juhlamokkaa
- kahvihammas
Lidl ei myy Juhla Mokkaa kovilla tyrkkyhinnoilla. Itse olen kaupassa töissä. Juhla Mokka, kun on tarjouksess hintaan 2,49-2,99/pkt, niin menekki 20 kertaistuu. Tuulipuvut ostavat kahvia varastoon ja hamstraavat lisää seuraavassa kampanjassa. Yksi asiakas kertoi, että ei ole 15-vuoteen ostanut normaalihintaista kahvia. Suomessa on Euroopan halvin kahvi ja silti seotaan tarjouksista. No kaikilla ei ole halua tai aikaa juosta tarjousten perässä. Jos paketin saa 20snt halvemmalla jostain, niin kuinka paljon alennus on kuppia kohden.. Niinpä, hölmöä hommaa.
- Pihtari
Itse samanlainen pihi perkele, eli juoksen tarjous kahveen perässä
ja hamstraan varastoon.- Tarkka markka
En juokse perässä, mutta otan varastoon, kun kohdalle sattuu.
- hyvä Lidli
Nyt Lidlissä JM 2,95 € ei rajoituksia.
- helmi1
Voi, voi!
Eipä ollut tarjouksia pitkiin aikoihin juhlamokasta ja niinpä kokeilin halpaversio Rainbow-kahvia. Yllätys, ei ollut juuri mitään makueroja. Aiemmin jo panin merkille, että juhlamokan maku oli huonontunut enkä saanut entisenlaisia makuelämyksiä. Ostanen yli euron halvempaa halpiskahvia jatkossakin.- Ei pärjää litl
Meillä Prismassa JM ollut reilu pari kuukautta 2,99 (nettoni 2,83) ja saa ostaa niin paljon kuin kaupasta löytyy, muutaman kerran on ollut 2,49 parin paketin rajoituksella.
- kaikkiainaässästä
Rainbowta sai tänään 1€/pkt. Piti kokeilun vuoksi ostaa pari.
- kaikkiainaässästä
kaikkiainaässästä kirjoitti:
Rainbowta sai tänään 1€/pkt. Piti kokeilun vuoksi ostaa pari.
ihan hyvää oli, kelpasi työkavereillekin
- Up and down
kaikkiainaässästä kirjoitti:
ihan hyvää oli, kelpasi työkavereillekin
Kokeiltiin tuota silloin kun kahvin hinta viimeksi nousi, ei tullut uutta merkkiä meille.
Kahvin hintahan on pitkässä juoksussa pysynyt melkein paikallaan tai noussut hissukseen ja välillä hinta heilahdellut.
http://hirvasnoro.blogspot.fi/2007/03/eu-aikana-ruoka-on-jopa-halventunut.html
http://www.ncrc.fi/files/4713/julkaisu_2005_6_euro.pdf - IS kertoi
Up and down kirjoitti:
Kokeiltiin tuota silloin kun kahvin hinta viimeksi nousi, ei tullut uutta merkkiä meille.
Kahvin hintahan on pitkässä juoksussa pysynyt melkein paikallaan tai noussut hissukseen ja välillä hinta heilahdellut.
http://hirvasnoro.blogspot.fi/2007/03/eu-aikana-ruoka-on-jopa-halventunut.html
http://www.ncrc.fi/files/4713/julkaisu_2005_6_euro.pdfIS lisää
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288432296121.html
Mutta ainahan täällä joku "persujen äiti" jaksaa porata...
- JuhlaMocaa
Lidlissä tänäpäivänä Pauling Juhlamokka 3,79 ½ kg paketti.
Ennen oli 3,25€ ½ kg paketti.
Nousua on 1,08€ kg- Eilitilistä
Tänäänkin ostin s-kaupasta tuota 3,25, viime vuonna sai alle 3e
- vofoninorw
Älkää juoko hyvät ihmiset Tuhla-Mokkaa. S-ryhmän Rainbow-kahvi on halvempaa ja jopa paremman makuista.
- EiMieleistä
Maistettu on, ei ollut omaan makuun.
Hong-Kong Sekatavarakauppa,pistää kunnon hintalapun.
Pauling Juhlamokka,vaan 5,49€ / ½ paketti = 10,98e Kg
https://postimg.org/image/gnju0y0ln/Suomalainen kahvi teetä.....
Hyvä kahvi maksaa 2,10e.- Anonyymi
On ihan törkeetä. Minä aion hakea jatkossa kahvini alkuperämaasta ja jauhaa itse. Olen saanut sp. "erikois tarjouksia". :-)
- Anonyymi
Shittarissa 2 pkt Juhla Mokkaa 10 euroa. Melko kallista.
- Anonyymi
Kamalan kallista, mutta ei kuitenkaan maksa juuri mitään. Jos kahvin juonnin hinta nousee vaikka eurolla viikossa, niin ei se mihinkään vaikuta
- Anonyymi
Seija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788