Unohtakaa jo nuo jaappanin kopperot.. Hyödyttääkö paljon Euroopan yhteisöllisyyttä ja talouskehitystä kun noita kippokuppeja ostelette? Iskette vaan rahaa Samurain taskuihin ja he teille nauravat.
Vastaukset 9
- Suabru toimii
Useinkin kadehdit Subaruita?
BUAHAAAAA!!!!!!! - audzmään
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9895488
tyyppivika pudotti A6:n hinnan... siinä sulle sitä yhteisöllisyyttä... hehhehe
t.audista subaruun vaihtannut - Made in japan
No sitten ostat suomalaisen auton sälli. Mitäs täällä nyt tehtiinkin mutta mitä siitä pakko ostaa suomi auto koska niin vaadit.
Joko on monta suomi autoa aloittajalla? Kerro sälli! Heti! - Äly hoi
Eihän täällä melankolian kaukalossa ole koskaan osattu autoja suunnitella suurille markkinoille, mutta kyllähän Uudenmaan tehdas jotain malleja ulos pukkaa.. Eurooppalaisen premiumin ostaminen hyödyttää Suomea sata varmasti enemmän kuin jaapanilaisen ostaminen.
- SUBARU
Hyödytän itseäni osatmalla auton joka toimi varmemmin. Mitä turhaketta uudenmaan tehdas tekee? joku porssen pökäle jolla ei tee mitään suomessa ?
- NoSe
Uudenmaan autotehdas?? Missäs semmonen on?
- En ole pitkävihane
Mutta kuka Lappia taas polttikaan...ei ollu japanilaiset...
- Vaginaunion
Jos haluat rykmentin murheenkryynin niin osta VAG-rotisko ja tule korjaamolla tutuksi:) Audipaskaa nyt kukaan järkevä halua, jos omaa rahaa täytyy autoon laittaa!
- Ei mene osia ei
Joo samaa mieltä olen,unohdin koko kopperon ajan vaan enkä korkuuttele kuten varaosa taloutta tukeva tukeva saksalainen tekee.
On ne niin kaukana ettei nauru kuulu. Mikäs siellä Lapissa haisee niin savulta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701