MYYKÄÄNYSAATANAAITO

HAaRAstelija

Toin viime kesänä saksasta tuommoisen kyseisen punaisen urheilu auton. Hinta taisi olla jotakin vähän päälle 50t veroineen ja muiden kuluineen. Kuitenkin paljastui että kyseinen auto ei ollut alkuperäinen ferraari vaan replica.... Ongelma ilmeni siten että kumia ei voinut polttaa käsijarru pohjasssa koska ferraari oli takavetoinen!?!?!. Noh pitkän pohdiskelun jälkeen laitoin auton myyntiin ja sain siitä noin 3t kun oli kuitenkin ihan hyvä replica auto, outoa tässä oli se että auton ostaja piti minua ihan tyhmänä ja autoa aivan oikeana ferraarina... Ferraarissa tosin oli kaikki aitous tarrat tehtaalta ja sarjanumerotkin täsmäsivät mutta nehän voivat olla kopioituja!
noh ostin sitten seuraavalla viikolla SUOMESTA ferraarin ja muutaman kilometrin jälkeen tajusin että tämäkin oli replica!!! Auto oli takavetoinen... Että mistä helvetistä saisi semmoisen oikean,aidon ja etuvetoisen ferraarin? Vai pitäisikö vaihtaa merkkiä lamborghiniin?

6

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

• Jasmin kuusankoskelt

suosittelen sinulle pikaisesti anaaliseksiä jonka jälkeen voit vetää vitun päähän ja muuttaa afrikkaan senkin hullu huora ! ferraarisi voit tunkea äitisi hameen alle ja painaa lämän tiskiin

• kasmin juusankoskelt

itse taas suosittelisin jasminille kuusankoskelt sitä anaaliseksin vähentämistä ja poistamaan se ilmeisesti erittäin jäätävän kokoinen käpy sieltä peräaukosta kun tulee näinkin äkäistä tekstiä =) jos on ongelmia aidon ferraarin ostamisessa niin kuinka siihen auttaa se että sen veikki-ferraarin tunkee äidin hameen alle? sitäpaitsi täällä puhutaan autoista ja eritoten ferraareista, afrikan matkoja voit suunnitella ja suositella muissa osioissa.
      PS. itse en näe ym. tekstissä mitään hullua, pitäisikö sinun käydä joissain mielentilatutkimuksissa?

• Jorma

Ferri on hyvä kärri.

• Hkrkhugh

Aijon säästellä 5 vuotta ka hankkia oman Ferrarin sitte

• Lambi

Nelivetoinen Lambo on siitä hyvä että ei tule sekaannuksia näistä vetävistä pyöristä. Lambi taas on pito takana niinkuin Ferrarikin, joten varo sekaannusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      245
      10755
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6893
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5543
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4820
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4104
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      28
      3451
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3424
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3352
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2784
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      53
      2532
    Aihe