Mistä tietää onko nainen varattu?

Väpelö

Eli kiinnostaisi tietää, että onko olemassa jotain merkkejä joista voisi tietää onko nainen varattu vai ei?

Olen hieman kiinnostunut eräästä naisesta, mutta ongelma on se etten oikeastaan tiedä hänestä mitään ja siksi haluaisinkin tutustua. Ei oikein innosta mennä mihinkään kahville kysymään kun en tiedä onko hän varattu vai ei.
Sydänkaulakorun olen huomannut hänellä pari kertaa, mutta kai sellaista voi käyttää ihan muuten vaan.

T. Väpelö naisten kanssa.

25

5056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --<3

Kyllä... Sydänkoruja voi käyttää vaikka sinkku olisikin:-)
      Niin kauan kuin vasemmassa nimettömässä ei kimaltele.. Voit aivan hyvin kokeilla kepillä jäätä;)

• anna mennä vaan

Menet ja isket sen naisen, ei kannata varaustilannetta kysellä. jos se on vakavassa suhteessa niin kyllä luultavasti ilmoittaa sen, toisaalta jos nainen on tyypillinen nainen niin voit päästä "kaveriksi" kun mahdollinen kumppani alkaa kyllästyttämään.

• 14+20

Älä missään nimessä yritä tulkita mitään "merkkejä" tuosta asiasta. Jossei nainen keskustelussa suoraan sano että "mieheni.." on turha olettaa että seurustelee. Vaikka esim. sanoisi "mennään tänään sitä ja tätä.." voi puhua ystävästään tai vaikka siskostaan. Eli älä oleta! vaan kysy suoraan jos todella haluat häntä treffailla:) itseäni tekisi mieli huutaa eräälle tyypille että kyllä olen sinkku! tuntuu että häntä kiinnostaa mutta ehkä tulkitsee minut varatuksi, en tiedä..:/ ärsyttää...

• 15+2

Mun mielestä voit ihan hyvin sanoa suoraan, että sulla ei ole poikaystävää, näin kerran tapahtui minulle, että nainen korostuneesti ihan jonkun tekosyyn varjolla heitti että blaa blaa ja siksi minulla ei ole poikaystävää.. Saisi useammat naiset harrastaa samanlaista suoraa toimintaa..

• 14+20
        15+2 kirjoitti:

Mun mielestä voit ihan hyvin sanoa suoraan, että sulla ei ole poikaystävää, näin kerran tapahtui minulle, että nainen korostuneesti ihan jonkun tekosyyn varjolla heitti että blaa blaa ja siksi minulla ei ole poikaystävää.. Saisi useammat naiset harrastaa samanlaista suoraa toimintaa..

Joo oon miettinyt pari kertaa jonkun keskustelun jälkeen et tohon olisin voinut livauttaa sinkkuuteni huomaamatta jutun mukana. No pitää yrittää hyödyntää joku tilanne vastaisuudessa :) sekin tulee varmaan sitten tosi "luonnollisesti" sanottua :D

• Kysy suoraan ;)

Itsekin pidän serkultani saamaani sydänkorua silloin tällöin ja olen koko elämäni ollut sinkku ;)

• sydänriipus

Itse olen käyttänyt sydäriipusta viimeiset 15 vuotta, sain sen pojaltani, joka oli tuolloin 5-vuotias.Eli eikun rohkeasti vaan kysyt kahville...sehän voin olla vaikka minä ketä tarkoitat:):)

• ei merkkaa mitn..

Minulla on rippilahjaksi saatu kultainen sydänkoru jota pidin joskus vuosia. Eipä ole tullut mieleen että se jollekin olisi merkki sitoutumisesta..

• mulla ei

sormuksia, vaikka naimisissa, ei sekään paikkaansa pidä, allergiani takia en pysty pitämään,,,

• jalometalli666

heheh.. ostiko puoliso sulle nikkelirinkulan? Kullan ei pitäisi allergisoida....

• kyllä
        jalometalli666 kirjoitti:

heheh.. ostiko puoliso sulle nikkelirinkulan? Kullan ei pitäisi allergisoida....

kultakin vain sen tekee, eli allergisoi

• Väpelö

Kiitos vaan kaikille tähän mennessä vastanneille:) Kai se vaan täytyy kysyä kahville joku päivä ja kattoo kuin äijän käy.

• ei-twhn

no minä kyllä kysyin naiselta ihan suoraan oliko hän varattu .. kyllä oli ... game over ja elämässä eteenpäin.

• 2229

Siitä kun nainen huomaa sinun noteeranneen itsensä ja alkaa välttelemään katsekontaktia. Tilaisuuden tullen jopa katsoo toiseen suuntaan, vaikka siellä olisi sitten tiiliseinä mitä tuijotella.

• Anonyymi

Noi käyttäytyy myös neuro poikkeavat
        Ja ujot ihmiset .. eli ei katseen välttely kertoo
        Vain lähinnä ettei oo oikein tottunut katsekontaktin
        Samoin se. Kuuluisa hymy ja ilo fuskaa
        Kun se ei aina ookkaan ihastumista se .vaan vaikka ystävällisyyttä .
        Eli ei toi ei oikein oelitä

• joskus huomattua

2229 voihan nainen olla myös ujompi ja on katsellut itsekkin ja siksi välttelee katsetta...

• makettis

Alkoi kiinnostaa tuo ujojen naisten katseen välttely. Itse olen hieman ujompi poika ja olen ihastunut yhteen ujoon tyttöön. Eli onko mitään ns. varmoja merkkejä mistä huomaa onko ujo tyttö kiinnostunut?

• Anonyymi

On.
        Han hakeutuu jonnekin lähistölle jossa sua voi seurata vähän kauempaa mut. Niin et kuitenkin yllätät hänet katselemassa
        Hän on siellä missä säkin
        Jos taas ette vain näe missään nii. Se kertoo ettei hän oo kiinnostunut tai jos sanoo suoraa

• Elämä on riskejä. :)

Jos aina aattelet, ettet uskalla. Mieti ittes viiden vuoden päähän ja mieti, että miten monta kertaa oot ajatellut sinä aikana, ettet uskalla. Ja mitä olis ehkä voinut tapahtua, jos olisitkin uskaltanut. Tuntuuko siinä kohtaa se mahdollinen yks tai muutama ei niin pahalta? Ja jos tulee ei, niin sittenpähän on aikaa kehittää itseään :D

• minä

Ei oikeestaan mistään, ellei ole sormusta.

Mullekin on naiset osoittaneet kiinnostuksen merkkejä, vaikka olen saanut selville, että he ovat varattuja. Ärsyttää semmonen... varsinkin, kun oma periaate on se, että toisen omaan ei kosketa, vaikka kuinka mieli tekisikin!

Itseasiassa kuulin koulussa kerran tunnilla, kun yksi seurusteleva tyttö rupesi juoruamaan, kuinka jotkut oli eronnu ja suunnitteli heti sen jätkän iskemistä... pisti vtuttamaan!

• ...

Minne päin avaus menee?

• Väpelö

Hyviä vastauksia tullut tänne. Kuten kerroin aikomukseni on siis kysyä naista kahville, mutta vielä ei ole tullut tilaisuutta pyytää (eikä tietysti tulekaan nyt kun kerran olen päättänyt edes yrittää). Mitä muuten naiset ajattelette jos olette varattu ja joku tuntematon osoittaa kiinnostuksensa teitä kohtaan pyytämällä esim. kahville?

• Anonyymi

Kysyin naiselta onko kiireitä...ei ollut
      Kysyin lähteekö ystävän kanssa kahville...on juoneet jo kahvit ja ei välitä liiasta kahvista.
      Aina tanssiessa vilkuili minuun päin...la tanssi kiinni minussa....onko hän kiinnostunut minusta?

• Anonyymi

Jos on musta hematiittisydän mitä käytän "lavalla" niin löydät minut mm. FB, ig, tiktok,
      Olen sinkku ja vapaa nainen muutenkin vaikka rakkaudesta laulankin ❤️🙏

• Anonyymi

Kysymällä se selviää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      26
      5651
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3784
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      59
      3475
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      224
      2890
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2757
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2685
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2510
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2410
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1995
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      121
      1716
    Aihe