Hollolan omalla pojalla puhtaat jauhot pussissa,kun oli päättämässä KEVAN asunto ja auto hankinnoista????????Kysympä vaan!!!!!!!!!!!!
Onkohan
6
135
Vastaukset
- näin pelataan
Eiköhän Juntti ole puolensa pitänyt kun on hyvää jaettu,mutta eihän meidän päättäjät muista tekemisiään,aika huono muististen käsissä on Suomen asiat.
- edelleen köyhä eläke
Nyt Juntti näytä että olet mies,anna potkut Kevan johtajalle ilman erorahaa.
- 17+8
Suomen Keskusta, kohtuuden apostoli, mi palkkakumpujen yöstä nousevi.
- makiaa kans
Jospa pojat on saaneet makiaa,eihän silloin eroteta.
- saat.n.
makiaa kans kirjoitti:
Jospa pojat on saaneet makiaa,eihän silloin eroteta.
Siellä Juntti parastaaikaa istuu kokouksessa,mutta ei asiat miksikään muutu ei korppi korpin silmää noki.
- Aada7
Olempahan samaamieltä , ettei Juntilla ole puhtaat jauhot pussissa. "Kepulainen" oli tämäkin meidän eläkelläisten rahoja ryöväämässä. Juntti haluaisi varmaan päästä samallepallille . Onhan hänellä jo kokemusta Nuorisosäätiön rahoista vaalien aikana.
Kepu on pettänyt ennenkin , miksi ei nytkin. KEVALLE on löydyttävä rehellinen ja osaava johtaja. Se ei tarvitse olla välttämättä kepulainen. KEPU PETTÄÄ AINA, se on nähty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003