Hollolan omalla pojalla puhtaat jauhot pussissa,kun oli päättämässä KEVAN asunto ja auto hankinnoista????????Kysympä vaan!!!!!!!!!!!!
Onkohan
6
144
Vastaukset
- näin pelataan
Eiköhän Juntti ole puolensa pitänyt kun on hyvää jaettu,mutta eihän meidän päättäjät muista tekemisiään,aika huono muististen käsissä on Suomen asiat.
- edelleen köyhä eläke
Nyt Juntti näytä että olet mies,anna potkut Kevan johtajalle ilman erorahaa.
- 17+8
Suomen Keskusta, kohtuuden apostoli, mi palkkakumpujen yöstä nousevi.
- makiaa kans
Jospa pojat on saaneet makiaa,eihän silloin eroteta.
- saat.n.
makiaa kans kirjoitti:
Jospa pojat on saaneet makiaa,eihän silloin eroteta.
Siellä Juntti parastaaikaa istuu kokouksessa,mutta ei asiat miksikään muutu ei korppi korpin silmää noki.
- Aada7
Olempahan samaamieltä , ettei Juntilla ole puhtaat jauhot pussissa. "Kepulainen" oli tämäkin meidän eläkelläisten rahoja ryöväämässä. Juntti haluaisi varmaan päästä samallepallille . Onhan hänellä jo kokemusta Nuorisosäätiön rahoista vaalien aikana.
Kepu on pettänyt ennenkin , miksi ei nytkin. KEVALLE on löydyttävä rehellinen ja osaava johtaja. Se ei tarvitse olla välttämättä kepulainen. KEPU PETTÄÄ AINA, se on nähty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512