Talokuituyhteys

Surffailija

Parin kuukauden käyttökokemusten jälkeen todettua: Ei suurkuluttajille, satunnaiselle käyttäjälle hädin tuskin. Ei vain toimi luotettavasti. Pätkii lähes päivittäin. Olen nyt odottanut 24h asiakaspalveluun läpipääsyä yli 45min, sama helvetillinen pianon pimputus vain toistuu särkevästi kännykän kaiuttimista. Ilmeisesti tarkoitus on todellakin häätää soittaja linjoilta. Onneksi on vielä vanhalta palvelun tarjoajalta yhteys toiminnassa, jotta voin tätä palautetta antaa.
Täytyy varmaan ruveta puuhaamaan sopimuksen purkua.

En voi suositella kenellekään!!

7

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surffailija

      Jäi mainitsematta, että kyseesä on TPOn tarjoama palvelu.

      • Surffailija

        Kauan se otti mutta yli 90 min odottelun jälkeen hokasin, että se 24h tarkoittaa varmaan odotusaikaa. Ihmekös tuo, kun Hämeessä ollaan.


    • Näin se on

      Puolen vuoden käyttökokemuksen jälkeen todettua:
      Toimii luotettavasti, ei pätkimisiä.
      Tampereen puhelimen asiakaspalveluun olen soittanut kaksi kertaa. Kummallakin kerralla puheluun vastattiin nopeasti.

      Voin suositella kaikille!!!

      • Surffailija

        Edelleen samat ongelmat jatkuu, tänäänkin yhteydet olleet koko illan poikki, näin se nyt vaan oikeasti on.

        En todellakaan suosittele kenellekään.


      • Muuttakaa Stadiin
        Surffailija kirjoitti:

        Edelleen samat ongelmat jatkuu, tänäänkin yhteydet olleet koko illan poikki, näin se nyt vaan oikeasti on.

        En todellakaan suosittele kenellekään.

        Hyvä kun asun Helsingissä. Kerrostalon kellariin tulevat Elisan, Soneran ja DNA valokuituyhteydet. Kolmen kilpailevan operaattorin vuoksi kuukausihinta on todella alhainen. Kotiin tulee 100 megabittiä hintaan 19 euroa kuukaudessa.


      • 543534
        Muuttakaa Stadiin kirjoitti:

        Hyvä kun asun Helsingissä. Kerrostalon kellariin tulevat Elisan, Soneran ja DNA valokuituyhteydet. Kolmen kilpailevan operaattorin vuoksi kuukausihinta on todella alhainen. Kotiin tulee 100 megabittiä hintaan 19 euroa kuukaudessa.

        Meillä kanssa Espoossa lähiössä kuidut vedetty vanhaan talonyhtiöön. 100Mbit 9,90e/kk, 300 Mbit 19,90e/kk. Katsoin etten tarvitse 300 megaa mihinkään ja otin halvemman.

        Talossa oli ennen surkeat kuparit, sisään tuli max n. 5Mbit vaikka olisi mikä liittymä. Olen käyttänyt pari vuotta 3g-liittymää jolla sisään n. 9-12Mbit(tukiasema lähellä). Tästäkin maksanut n. 18e/kk joten kuitu nopeuttaa ja halventaa kustannuksia.


    • mummonetissä

      Tampereen puhelimen asiakaspalveluun olen soittanut kaksi kertaa. Sieltä vain piruiltiin maksat yhteyden käytät sitä tai et.

      Ilmoittaa esimerkiksi Googlessa:
      Yhteys ei ole suojattu

      Firefox yritti muodostaa suojatun yhteyden sivustoon www.google.fi, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä varmistamaan.

      Yleensä kun suojattua yhteyttä muodostetaan, sivustot lähettävät varmennetut identiteettitietonsa, joiden perusteella voi olla varma, että tietoja siirretään oikean paikan kanssa. Tämän sivuston identiteettiä ei kuitenkaan voida varmentaa.
      Mitä minun pitäisi tehdä?

      Jos olet aikaisemmin saanut ongelmitta muodostettua suojatun yhteyden tähän sivustoon, tämä virhe voi olla merkkinä siitä, että jokin taho yrittää vilpillisesti tekeytyä täksi sivustoksi, jolloin sinun ei pitäisi jatkaa sivustolle.


      No ei todella edes pääse, ja tämä ilmoitus tuli kun oli yhteydessä Tampereen puhelimen asiakaspalveluun, toden näköistä että on kiusaa.

      Älkää ottako Tampereen puhelimen yhteyttä..
      Muitakin valokuituyhteyksiä on rakennettu, jo pelkkä pirullinen ilkeily?

      Internetti on ollut vuodesta 2001 ja vasta tämä taloyhtiön valokuitu valikoi yhteydet joita saa käytettyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe