Siis on muutaman vuoden vanha ASUS-pöytäkone, jossa kiintolevy 120G x 2 ja siihen oli asennettu toimiva xp professional sp3...tymänä menin kokeileen asentaan vistaa, mutta kone tilttas eikä käynnisty edes xp:n levyltä mitenkään...olen kokeillut bootata iso-tied. eraser, ym ...mitä olen ohjelmia köytänyt netisstä.. ja OLEN KATSONUT KAIKKI mahd. vinkit, mut ku ei pelaa nii ei....kun yritän asenta win xp:tä nii se lataa, mut tulee yhtäkkiä sin pohjalla tekstiä...kone ei käynnistynyt oikein...ja aja ckdsk...ym... mut ku en saa sitä dos tilaankaan....MITÄ IHMETTÄ KOITAN....????
xp ei käynnisty
maalla631
2
776
Vastaukset
- HCJ
Kannattaisi asentaa vaikka Ubuntu muistitikulle ja valita kone BIOS:sta käynnistymään siltä. Ubuntun avulla voit sitten pelastaa kaikki tiedostot. Tämän jälkeen tarvitset asennuslevykkeen Windowsin uudelleenasennukseen.
XP:tä ei kannata enää asentaa, joten asennenna Vista levykkeeltäsi (sellainenhan sinulla kai on?) tai osta Windows 7 tai 8. Kasia saa helposti, seiskaa joutuu hieman etsiskelemään, mutta kyllä sellainenkin löytynee.
[Hieman väärä palsta. :-)] - Kooditin_
Täysin väärä palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3543210Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä672820- 1281806
- 1181500
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461410Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301323PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551268- 711126
- 741099
- 701050