Todella ahdistava uni D:

Loukkuun jäänyt tyttö

Moikka! Oon 14 vuotias tyttö ja mun luokan pojat vähän aina nälvii (ei tosiaankaan ihastumista!) mutta nyt itse uneen.En muista unesta paljoa, mutta muistan jotain että oltiin jossain museossa, jossa oli leffa teatterin tapanen huone. Me kiereltiin siel jotain "tehtävä rataa" ja sit mä seurasin muita sinne saliin. Sit kun mä olin kiivenny rappuset ylös sille ovelle, mä en löytäny sitä, ja etin mut iha turhaa, et mä jäin sinne ansaan. Sitten oven toisel puolel mun ope Arto kysy et mis mä olin, sit mun kaveri Inka ei sanonu mitää, vaa sit siihen tuli sää kartta mikä näytti myrskyä, ja sit se palas sinne toiselle puolelle ovee, ja sit joku mies ääni sano jotaa et:enemmän häntä huolestutti jonkun puolesta, kun jonkun puolesta. Sit kun se siirty siit kartasta sinne salii, nii siel oliki tosi kylmä, ja sit siel oli jäätä ja lunta. Se uni muistutti hetki ennen tuhoa ohjelmaa. Osaisko joku sanoo täst mitää?

5

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet tämän unen aikana luultavasti ajatellut asemaasi koulu- ja kaveriyhteisössä. Ahdistus lienee liittynyt tunteeseen, että joudut eroon muista.

      Unessa suoritat tehtäviä kuten muutkin, mutta et pääse heidän luokseen. Koet siis, että jotakin ikävää on saattanut ilmaantua suhteisiisi yhteisön kanssa.

      Seuraavaksi opettajasi kyseli sinua ja kaverisi ei kertonut, vaikka ilmeisesti tiesi hätäsi. Katsoit siis, että luottamuksesi on petetty.

      Jonkun toisen puolesta huolestuminen enemmän kuin toisen viittaa epäsuhtaiseen kohteluun. Kenties olet kohdannut tällaista epäreilua suhtautumista itseäsi kohtaan taikka odotat sellaista tulevaksi?

      Sääkartan mukaan ilmassa on myrskyn merkkejä, eli saatat odottaa jonkinlaista välien selvittelyä. "Hetki ennen tuhoa"-mielikuva liittynee samaan asiaan.

      Jos nyt yhdistämme ajatuksia unestasi, voimme päätyä seuraavaan: Olet kokenut tulleesi petetyksi. Haluat selvittää välit tämän luottamuksen pettäjän kanssa, mutta pelkäät sen vaikuttavan suhteisiisi koko kaveripiiriin. Ristiriitainen tilanne ahdistaa tunnetasolla.

      Jää, lumi ja kylmyys liittyy minulla yleensä tilanteeseen, jossa olen potkinut peiton pois päältäni ja herään kylmissäni. Kenties se selittää tämän osan tässäkin tapauksessa.

      • Loukkuun jäänyt tyttö

        Mul on kyl hyvät välit Inkankaa, et ei sen puolee.


      • Alkuperäinen kirjoittaja
        Loukkuun jäänyt tyttö kirjoitti:

        Mul on kyl hyvät välit Inkankaa, et ei sen puolee.

        Ja muutkin tulkinnat on toki terve tulleita, että senkun tulkkaa :D


    • Tarkoitukseni ei ollut epäillä sinun ja ystäväsi suhdetta. Tarkoitin tulkinnallani, että saatat tuntea itsesi epävarmaksi yhteisössäsi.

      • Loukkuun jäänyt tyttö

        Niin, ja en tunne ei ole hätää :D Mutta mistä moinen uni sitten?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3352
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      97
      2274
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      323
      2146
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2060
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1819
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      102
      1274
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      29
      1265
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1140
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1029
    Aihe