Kumpi on parempi tavaratalo: Sokos vai Stockmann?

Aikaa2tuntia

Ajanpuutteen takia ehtii vain toiseen ja näyttävät olevan eri päässä Tampereen keskustaa. Kumpi Tampereella on parempi tavaratalo?

26

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakasetuilija

      Kalevan Prisma

      • nuija juntti

        Onko se mielestäsi jompi kumpi kysyjän kahdesta vaihtoehdosta? Automarkettihelvetti lapsiperheille ei varmaan ollu kysyjän mielessä.


      • ythfghgfhfg

        Tuskin kukaan tulee Tampereelle ostoksille Prismaan. Jos ei mitään tiettyä ostettavaa ole niin itse menisin mieluummin Koskikeskukseen kuin kumpaankaan otsikossa mainituista.


    • on parempi

      Stockmann

    • qwqwqwqwqwqwq

      Stockmann mielestäni. Siellä sentään on joskus jotain kohtuuhintaista toisin kuin Sokoksella. Sokoksella ei myöskään elektroniikkaa lainkaan. Myös hajusteita yms. on mielestäni Stockmannilla ainakin yhtä paljon kuin Sokoksella. Stockmann myös vähemmän ruuhkainen ja miellyttävämpi kauppa asioida.

      Sokoksessa on hyvää kauppahalli samassa rakennuksessa. Stockmannilla taas akateeminen kirjakauppa.

      Lelupuoli tulee ainoana mieleen, joka on Sokoksella mukavampi kuin Stockmannilla.

      • tiedätkös

        Elektroniikkapuoli ei ole Stockmannilla enää edes samassa rakennuksessa, vaan evakossa takana, vaikea löytää. Ja se vasta ahdas onkin, siellä on urheiluosasto tungettu viereen. Koska olet käynyt Stockmannilla viimeksi, ei kuulosta siltä että vähään aikaan? Toivottavasti remontin myötä se laajenee. Aika ahdistava tällä hetkellä.


      • wqwqqwqwwqwq
        tiedätkös kirjoitti:

        Elektroniikkapuoli ei ole Stockmannilla enää edes samassa rakennuksessa, vaan evakossa takana, vaikea löytää. Ja se vasta ahdas onkin, siellä on urheiluosasto tungettu viereen. Koska olet käynyt Stockmannilla viimeksi, ei kuulosta siltä että vähään aikaan? Toivottavasti remontin myötä se laajenee. Aika ahdistava tällä hetkellä.

        Olenhan minä tuolla käynyt ja tiedän, että on siirtynyt urheilu ja elektroniikka stockan taakse, mutta tämä taitaa olla väliaikainen ratkaisu ennen uusien tilojen valmistumista?

        Ei mielestäni mitenkään ahdistava, vaan ennemminkin kotoisa. Eihän tuolla tosin juuri mitään ostettavaa ole.


    • Sokos paras ja Prism

      Keskustan Sokoksessa löytyy tavaraa joka lähtöön ja laadukasta. Ruokapuoli todella hyvä, hmmm ja varsinkin ne leivokset ja suklaajutut. Niin ja -2 voi käydä hyvällä salaatilla. Kosmetiikkaosastolla on aina jotain esittelyjä. Ainoa ongelma on vain siellä asioidessa, että tonni menee äkkiä, jos vähänkin eksyy asusteita valkkaamaan. Viimeksi ostin myös ihanan kukkakimpun kukkakaupasta ja eikös vain siinä tullut piipahdettua leivoskahvillakin.

      No Stockalla käyn joskus, mutta tavara kalliimpaa ja osin heikompilaatuista. Tosin kahvio-ruokala on hyvä.

      Sitten Kalevan Prisma on edullinen ja isot ilmaiset parkkipaikat. Välillä siellä on iltapäivästä hirveät ruuhkat, vaikka kassoja viimeksikin jauhoi 18 kappaletta, kello oli rapiat 16.

      • sokos1

        Samaa mieltä. Jos ei hae mitään tiettyä asiaa, on paljon kivampi kierrellä Sokoksella. Siellä on 3 kahvilaakin saman katon alla, ekassa kerroksessa kahvio, alhaalla salaatit, ja ylhäällä vähän parempi kahvila(ravintola). Ja kauppahalliin pääsee suoraan sivuovesta. Ainoa mitä sinne kaipaisi on viihde-elektroniikka ja lemmikkiosasto.


      • wqqwwqqwwq

        Itse en pidä noita esittelijöitä mitenkään hyvänä asiana. Kosmetiikkapuoli on tosiaan ihan hyvä, mutta ei mielestäni silti parempi kuin Stockmannilla. Miesten tuoksuja kyllä mukavampi katsoa Sokoksella, koska on omassa syvennyksessään.


    • remppaa

      STOCKALLA ON MENOSSA REMONTTI! On se auki, mutta tavarat on sekaisin ja ahdasta. Sokoksella on tilaa kierrellä ja siellä on hoidettu remontit jo pois alta.

    • 3245r5afaiorar

      Ei kumpikaan.

      • Yellow snowman

        Vikkula, oli ja meni!


      • Gunnar Stockmann

        CITY SOKOS tai BENE BENE


    • Nääs nääs

      Sokoksen keskeinen sijainti on parempi jos on muutakin asiaa keskustaan
      helppo jättää auto P-halliin ja mennä hissillä alas ja vaikka Kauppahalliin.

      • trdfdfsf

        Ei kumpikaan mielestäni toistaan keskeisempi ole. Toinen on toisessa päässä keskustaa ja toinen toisessa päässä. Tietenkin riippuu missä liikkeissä haluaa asioida. Onhan Sokos tietenkin lähempänä keskustoria, mutta se on vain tori eikä siellä ole välttämättä mitään mielenkiintoista.


      • sään sään

        Stokallakin on P-halli, vieläpä lämmin.


    • SC-market

      SauliCityn tavaratalo on parahin kaikista.

      • Minna Sirnö

        Joo. Se on huippumesta. Siellä ei elintasopakoloiset pinnaa jonoon eikä myöskään varastelevia manneporukoita käy kuin kurkkimassa kun pelkäävät koiraa. Ha ha. Menköön huoltoasemille tai Siwaan varkaisiin.
        Saulikin sanoi kerraan että "AAA= Afrikka alkaa alpeista".


    • vertailen niitä

      Sokosta suosin monestakin syystä. Stockalla on ehkä enemmän valikoimaa filosofia- sekä kielikirjoissa, vihkoissa ja huulirasvoissa. Mutta kirjoja saa netistä edullisemmin. Sokos voisi ottaa huulivoiteita enemmän sekä muuta kuin romaaneja.

      • vertailen niitä

        Jos olisi auto, menisin automarketteihin myös.


    • joopa joo

      Minun mielestä ensimmäisenä olisi pitänyt rakentaa silta aitolahteen ja kaavoittaa sinne uusi lähiö. Aitolahti on yhtä lähellä keskustaa kuin hervanta.
      Sitä en ymmärrä, että teitä pitää kaivaa maan alle, että saadaan rakennustontteja. Mutta näin varmaankin euroopan harvimmin asutussa maassa

    • joak
    • sään sään

      Asun Tampereella, mutta kummassakaan en asioi paitsi Stokan hulluilla päivillä, jos jokin tarjous kiinnostaa.

    • NautiskelijaXY

      Euroopan verkkokaupoista saa samat tuotteet huomattavasti halvemmalla, joten turha käydä kummassakaan kaupassa.

      Mene Kauppahalliin ja nauti tunnelmasta ja tuoksuista:)

    • valistettu_kuluttaja

      Sokos boikottiin tuolta perusteet. Sokos sponsoroi tätä henkilöä

      https://www.facebook.com/Epävirallinen-Makwan-Amirkhani-1932381876998111

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe