Kävin lähettämässä postia joten siellä ne on laatikon päälle joku nostanut
Vastaukset 8
- Paljon laatikoita
Minkähän laatikon ja missä?
Missä henkilö on liikkunut ja jos olet kadottanut avaimet pari avainta niin etsi puhelin ja soita kerron sitten
Aika kalliikis tuli minulle aikanaan avaimen tilaus kaukosäädin ja ohjelmointi 300e mutta tuttavani oli kadottanut avaimen sanoin että senmerkkisen auton avaimet on poliisilla ja ne oli hänen kannatta aina siellä käydä mutta kun oli ilta niin en voinut niitä sinne viedä
- näin pitäs toimia
Pitäsköhän ne toimittaa sinne löytötavaroihin eli Polliisille. Sieltä niitä aina ensiksi kysellään, eikä täältä.
Kun oli ilta niin poliisilaitos oli kiinni ja jos juuri joku henkilö oli autolle menossa niin etsiii jälkiään ,joten en napannut niitä mukaani vaan mielestäni kerroin asian vihjeen omaisesti varmaan löytäjä oli ajatellut samoin MK
- tähhh
Täh
- viisainta niin että
Vie poliisille ne avaimet.
Olisko ne vielä siellä, voi että sää oot tyhymä jos minäkin voi taivahan tulet MK
- en kadota enää
Jos poliisilaitos on kiinni niin ihan hyvähän se oli, että Markku täällä ilmoitti. Juttu kun kulkee aika haipakkaa eteenpäin kuitenkin. Minulta putosi kymmenisen vuotta avainnippu, eikä koskaan löytynyt. oli harmittava takaisku kun tuli maksamaan sievoisen summan hankkiessani uudet tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901746
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39912- 81906
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38546Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36541- 21527