Hei tuota ajattelin nyt tulla kysymään täältä mies näkökulmaa tähän asiaan. Kerron nyt vähän taustoja tästä asiasta, olen siis tällä hetkellä raskaana kuulin tästä asiasta lokakuussa ja kerroin lapsen isällekkin että olen raskaana. Rupesin sitten siinä miettimään itse että lapsen ei ole hyvä kasvaa siinä kaupungissa missä asuin koska kaveri piiri täynnä alkoholisteja ja mietin myös sitä olisiko lapsen hyvä kasvaa isän luona joka on pahoinpidellyt minua ja muitakin ex-naisiaan. Minä sitten tulin siihen tulokseen että lapsen kannalta parasta muuttaa pois sieltä ja aloittaa uusi elämä täällä, kerroin siitä lapsen isälle ja sanoin että hän voi nähdä lasta kun tulemme käymään ja näin. No hän sitten sanoi minulle että kerran lapsella ei ole isää ei tule olemaan äitiäkään ja muutenkin uhkaillut tappaa minut. Minä tulin siihen päätökseen että ilmoitin tälle miehelle että ei ole lapsen isä koska se oli minun mielestä paras ratkaisu lapsen ja itseni kannalta ettei enää tuota uhkailua olisi. Joten minä tahtosin nyt miehiltä kommenttia tähän että teinkö minä nyt oikein tässä asiassa kun ilmoitin ettei ole isä suojellakseni lasta?
Tälläistä täällä
3
133
Vastaukset
- Isyyyys
1. On väärin, että sinua on uhkailtu.
2. Hienoa, että haluat kasvattaa lapsesi turvallisessa ympäristössä.
3. On väärin kieltää lapselta isänsä, oli isä millainen tahansa.
4. Lapsen kasvaessa hän haluaa ehkä tietää kuka on hänen oikea isänsä ja saattaa pahimmassa tapauksessa katkaista välit sinuun, koska olet valehdullut/pimittänyt tietoa häneltä. - aloittaja1
Kyllä aijon lapselle vanhempana kertoa isästään jos haluaa tietää isästään jos tahtoo vanhempana tavata isänsä en sitä kiellä.
- isäsäsääsäsäs
Entä kun lapsi menee isompana tapaamaan isäänsä ja isä kertoo, että olet joskus väittänyt hänelle, ettei hän ole isä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709