Tälläistä täällä

oikeinko?

Hei tuota ajattelin nyt tulla kysymään täältä mies näkökulmaa tähän asiaan. Kerron nyt vähän taustoja tästä asiasta, olen siis tällä hetkellä raskaana kuulin tästä asiasta lokakuussa ja kerroin lapsen isällekkin että olen raskaana. Rupesin sitten siinä miettimään itse että lapsen ei ole hyvä kasvaa siinä kaupungissa missä asuin koska kaveri piiri täynnä alkoholisteja ja mietin myös sitä olisiko lapsen hyvä kasvaa isän luona joka on pahoinpidellyt minua ja muitakin ex-naisiaan. Minä sitten tulin siihen tulokseen että lapsen kannalta parasta muuttaa pois sieltä ja aloittaa uusi elämä täällä, kerroin siitä lapsen isälle ja sanoin että hän voi nähdä lasta kun tulemme käymään ja näin. No hän sitten sanoi minulle että kerran lapsella ei ole isää ei tule olemaan äitiäkään ja muutenkin uhkaillut tappaa minut. Minä tulin siihen päätökseen että ilmoitin tälle miehelle että ei ole lapsen isä koska se oli minun mielestä paras ratkaisu lapsen ja itseni kannalta ettei enää tuota uhkailua olisi. Joten minä tahtosin nyt miehiltä kommenttia tähän että teinkö minä nyt oikein tässä asiassa kun ilmoitin ettei ole isä suojellakseni lasta?

3

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isyyyys

1. On väärin, että sinua on uhkailtu.

2. Hienoa, että haluat kasvattaa lapsesi turvallisessa ympäristössä.

3. On väärin kieltää lapselta isänsä, oli isä millainen tahansa.

4. Lapsen kasvaessa hän haluaa ehkä tietää kuka on hänen oikea isänsä ja saattaa pahimmassa tapauksessa katkaista välit sinuun, koska olet valehdullut/pimittänyt tietoa häneltä.

• aloittaja1

Kyllä aijon lapselle vanhempana kertoa isästään jos haluaa tietää isästään jos tahtoo vanhempana tavata isänsä en sitä kiellä.

• isäsäsääsäsäs

Entä kun lapsi menee isompana tapaamaan isäänsä ja isä kertoo, että olet joskus väittänyt hänelle, ettei hän ole isä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe