EU on sanansa sanonut, pulinat pois

Pulinat pois

EU-komissio: Suomen rahapelilait EU-sääntöjen mukaisia

EU-komissio vahvistaa, että Suomen uudet rahapelilait noudattavat EU:n sääntöjä. Suomi muutti rahapelilakeja viime vuoden alussa.
Komission päätös merkitsee sitä, että Veikkaus, Raha-automaattiyhdistys ja Fintoto voivat säilyttää monopolinsa rahapeleissä.
Komissio käynnisti vuonna 2006 rikkomusmenettelyn, joka koski urheiluvedonlyönnin tarjontaa ja markkinointia. Komissio kertoo lopettaneensa asiaa koskevat oikeustoimet Suomea vastaan.

http://www.hs.fi/kotimaa/EU-komissio Suomen rahapelilait EU-sääntöjen mukaisia/a1384916017404

13

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • betsafe-

      ei sun tartte tuota joka sivulle työntää, kyllä me osataan käyttää nettiä ja lukea tuo itsekin..eikä mua edes kiinnosta mitkään lotot ja kenot, pelaan vetoni muille buukkereille.

      • Saalakyytä

        Ja silti hengailet näillä sivulla. Kiinnostaa kuitenkin, ehkäpä pelaatkin muttet vaan halua tunnustaa?


      • Pulinat pois

        En ole tätä ilosanomaa muille sivuille laittanut.


      • hauskaa luettavaa;)
        Saalakyytä kirjoitti:

        Ja silti hengailet näillä sivulla. Kiinnostaa kuitenkin, ehkäpä pelaatkin muttet vaan halua tunnustaa?

        Enpä minäkään veikkaukselle pelaile, mutta ihan silkasta mielenkiinnosta käyn lukemassa, miten se veikka-poika taas kenolla yms. kuzettaa uskollisia pelaajiaan.


    • loviisa-täti

      käyn minäkin näitä lukemassa ja aina onnittelen itseäni kätellen, etten ole ikinä alkanut pelata mitään missään.

    • No minä kierrän edelleen suomen monopolit. Vaikka monopoli on teoriassa olemassa. Käytännössä sitä ei ole. Pelaan netin kautta ulkomaille ja viinat haen virosta. Eli monopolit ei vaan toimi nykyaikana EU:ssa. Vanha 70-luvun Neuvostoliitto jäänne joka ei toimi enää 2013 vuonna EU:ssa, mutta eihän nämä vanhat 1970 lukua edelleen elävät jäärät tätä tajua. No keksiköön Suomeen mitä lakeja huvittaa. Onneksi toiminta valta ei yllä suomen rajojejen yli. Varsinkin EU:ssa jossa on tavaroiden ja palveluiden vapaa liikkuvuus.

      • 17+6

        Väitänpä, että todellisuudessa monopolit toimivat aika tehokkaasti ainakin tässä "peliskenessä". Vaikka jotkut pelaavatkin ulkomaille netin kautta, niin suuri enemmistö ei sitä tee vaan tyytyy kotimaisten yhtiöiden tarjontaan. Itse asiassa se, että ulkomaiset yhtiöt niin kovasti yrittivät lobata monopolin kaatamiseksi todistaa monopolin tehokkuudesta. Eiväthän ne muuten olisi vaivautuneet.

        Monopolin voi sanoa toimivan niin kauan kuin kotimaisten yhtiöiden osuus suomalaisten pelirahoista on isompi kuin se olisi ilman monopolia.


      • Aika sankari oot G1!

        Justahan sinä tuolla toisessa ketjussa muutama päivä sitten kehuit veikkausta ja kerroit pelaavasi veikkaukselle mm. pitkävetoa kun sillä ei ole panosrajoja kuten joillakin ulkomaisilla pelintarjoajilla.
        Kyllä sä gambler1 taidat olla oikeasti ihan sekaisin kun jutut muuttuu muutamassa päivässä täysin. Sensijaan se uskomus pysyy vuodesta toiseen sulla samana että Rayn pelit ovat muka satunnaisia. Mee nyt polkaseen sitä aasi(alaista)naistasi jos sulla muka semmonen on? Epäilen vahvasti että käyt sellaista vaan kerran kuussa tapaamassa kioskissa, jonka oven päällä lukee "Thai Massage". Sitten pidät sitä puolisonasi.


    • Mainittakoon vielä, että veikkauksen vedonylönti ja ray:n netticasino on täysin kilapilua muiden kanssa. Muuten oltaisiin edelleen tilanteessa jossa on 40 kohdetta/viikko tripla pakko. Eikä ray:n netticasinoa olisi olemassakaan jos ei olisi kilpailjoita. Meilllä on siis monopoliyhtiö joka kilpailee. Järkevää olisi avata markkinat. muta kun ei niin ei.

      • pilu5€ ?

        jännä sana...kilapilua;)


      • Mietittyä

        EU on lobbareiden valtakunta.

        Mikään taho ei muuten estä pelaamista vaikka Centrebetille Australiaan, se niistä monopoleista!

        Palvelujen tarjonta parantaisi pelaajien mahdollisuuksia tehdä kuten itse haluavat. Se 1.7 Miljardin Euron rahaläjä jotka me pelaajat monopoleille annamme ihan jokainen vuosi voisi olla paremman syynin kohteena. Mihin rahat menevät ja millä perusteella.

        1.7 Miljardia on tupla raha mitä hallitus nyt yrittää säästää, iso kasa joka jaetaan...hmm, varmasti ihan reilusti...


      • 10+7
        Mietittyä kirjoitti:

        EU on lobbareiden valtakunta.

        Mikään taho ei muuten estä pelaamista vaikka Centrebetille Australiaan, se niistä monopoleista!

        Palvelujen tarjonta parantaisi pelaajien mahdollisuuksia tehdä kuten itse haluavat. Se 1.7 Miljardin Euron rahaläjä jotka me pelaajat monopoleille annamme ihan jokainen vuosi voisi olla paremman syynin kohteena. Mihin rahat menevät ja millä perusteella.

        1.7 Miljardia on tupla raha mitä hallitus nyt yrittää säästää, iso kasa joka jaetaan...hmm, varmasti ihan reilusti...

        Centrebetin voitoista maksat verot.


    • Uskom pois

      No mutta jos et usko EU:n tuomioon, sinulla on vielä jäljellä:
      - Magneetti-lehti
      - Yhdistyneet Kansakunnat
      - Galaxien yhteinen neuvosto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe