EU-komissio: Suomen rahapelilait EU-sääntöjen mukaisia
EU-komissio vahvistaa, että Suomen uudet rahapelilait noudattavat EU:n sääntöjä. Suomi muutti rahapelilakeja viime vuoden alussa.
Komission päätös merkitsee sitä, että Veikkaus, Raha-automaattiyhdistys ja Fintoto voivat säilyttää monopolinsa rahapeleissä.
Komissio käynnisti vuonna 2006 rikkomusmenettelyn, joka koski urheiluvedonlyönnin tarjontaa ja markkinointia. Komissio kertoo lopettaneensa asiaa koskevat oikeustoimet Suomea vastaan.
http://www.hs.fi/kotimaa/EU-komissio Suomen rahapelilait EU-sääntöjen mukaisia/a1384916017404
EU on sanansa sanonut, pulinat pois
13
116
Vastaukset
- betsafe-
ei sun tartte tuota joka sivulle työntää, kyllä me osataan käyttää nettiä ja lukea tuo itsekin..eikä mua edes kiinnosta mitkään lotot ja kenot, pelaan vetoni muille buukkereille.
- Saalakyytä
Ja silti hengailet näillä sivulla. Kiinnostaa kuitenkin, ehkäpä pelaatkin muttet vaan halua tunnustaa?
- Pulinat pois
En ole tätä ilosanomaa muille sivuille laittanut.
- hauskaa luettavaa;)
Saalakyytä kirjoitti:
Ja silti hengailet näillä sivulla. Kiinnostaa kuitenkin, ehkäpä pelaatkin muttet vaan halua tunnustaa?
Enpä minäkään veikkaukselle pelaile, mutta ihan silkasta mielenkiinnosta käyn lukemassa, miten se veikka-poika taas kenolla yms. kuzettaa uskollisia pelaajiaan.
- loviisa-täti
käyn minäkin näitä lukemassa ja aina onnittelen itseäni kätellen, etten ole ikinä alkanut pelata mitään missään.
No minä kierrän edelleen suomen monopolit. Vaikka monopoli on teoriassa olemassa. Käytännössä sitä ei ole. Pelaan netin kautta ulkomaille ja viinat haen virosta. Eli monopolit ei vaan toimi nykyaikana EU:ssa. Vanha 70-luvun Neuvostoliitto jäänne joka ei toimi enää 2013 vuonna EU:ssa, mutta eihän nämä vanhat 1970 lukua edelleen elävät jäärät tätä tajua. No keksiköön Suomeen mitä lakeja huvittaa. Onneksi toiminta valta ei yllä suomen rajojejen yli. Varsinkin EU:ssa jossa on tavaroiden ja palveluiden vapaa liikkuvuus.
- 17+6
Väitänpä, että todellisuudessa monopolit toimivat aika tehokkaasti ainakin tässä "peliskenessä". Vaikka jotkut pelaavatkin ulkomaille netin kautta, niin suuri enemmistö ei sitä tee vaan tyytyy kotimaisten yhtiöiden tarjontaan. Itse asiassa se, että ulkomaiset yhtiöt niin kovasti yrittivät lobata monopolin kaatamiseksi todistaa monopolin tehokkuudesta. Eiväthän ne muuten olisi vaivautuneet.
Monopolin voi sanoa toimivan niin kauan kuin kotimaisten yhtiöiden osuus suomalaisten pelirahoista on isompi kuin se olisi ilman monopolia. - Aika sankari oot G1!
Justahan sinä tuolla toisessa ketjussa muutama päivä sitten kehuit veikkausta ja kerroit pelaavasi veikkaukselle mm. pitkävetoa kun sillä ei ole panosrajoja kuten joillakin ulkomaisilla pelintarjoajilla.
Kyllä sä gambler1 taidat olla oikeasti ihan sekaisin kun jutut muuttuu muutamassa päivässä täysin. Sensijaan se uskomus pysyy vuodesta toiseen sulla samana että Rayn pelit ovat muka satunnaisia. Mee nyt polkaseen sitä aasi(alaista)naistasi jos sulla muka semmonen on? Epäilen vahvasti että käyt sellaista vaan kerran kuussa tapaamassa kioskissa, jonka oven päällä lukee "Thai Massage". Sitten pidät sitä puolisonasi.
Mainittakoon vielä, että veikkauksen vedonylönti ja ray:n netticasino on täysin kilapilua muiden kanssa. Muuten oltaisiin edelleen tilanteessa jossa on 40 kohdetta/viikko tripla pakko. Eikä ray:n netticasinoa olisi olemassakaan jos ei olisi kilpailjoita. Meilllä on siis monopoliyhtiö joka kilpailee. Järkevää olisi avata markkinat. muta kun ei niin ei.
- pilu5€ ?
jännä sana...kilapilua;)
- Mietittyä
EU on lobbareiden valtakunta.
Mikään taho ei muuten estä pelaamista vaikka Centrebetille Australiaan, se niistä monopoleista!
Palvelujen tarjonta parantaisi pelaajien mahdollisuuksia tehdä kuten itse haluavat. Se 1.7 Miljardin Euron rahaläjä jotka me pelaajat monopoleille annamme ihan jokainen vuosi voisi olla paremman syynin kohteena. Mihin rahat menevät ja millä perusteella.
1.7 Miljardia on tupla raha mitä hallitus nyt yrittää säästää, iso kasa joka jaetaan...hmm, varmasti ihan reilusti... - 10+7
Mietittyä kirjoitti:
EU on lobbareiden valtakunta.
Mikään taho ei muuten estä pelaamista vaikka Centrebetille Australiaan, se niistä monopoleista!
Palvelujen tarjonta parantaisi pelaajien mahdollisuuksia tehdä kuten itse haluavat. Se 1.7 Miljardin Euron rahaläjä jotka me pelaajat monopoleille annamme ihan jokainen vuosi voisi olla paremman syynin kohteena. Mihin rahat menevät ja millä perusteella.
1.7 Miljardia on tupla raha mitä hallitus nyt yrittää säästää, iso kasa joka jaetaan...hmm, varmasti ihan reilusti...Centrebetin voitoista maksat verot.
- Uskom pois
No mutta jos et usko EU:n tuomioon, sinulla on vielä jäljellä:
- Magneetti-lehti
- Yhdistyneet Kansakunnat
- Galaxien yhteinen neuvosto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664