Tunteeko kukaan rehellistä kepulaista?

kukkakaalikorva

Minä tunnen. Timo Kalli.
Hän kertoi rehellisesti rikkovansa lakia, kun siitä ei ole säädetty rangaistusta.
On, on siinä sellainen oikein rehellinen kepulainen.

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mites olis Jari Isometsä, hän kertoi olevansa rehellinen pohjosen mies.
      Tolliskomaan Juha Mieto sanoi: "Ei oo ikipäivänä kuullukahan mitään toupingistä (doping)". Hän, siis Juhan Mieto saattaa puhua totta vaikka onkin Suomen Keskustan kansanedustaja ja kepureppana.

Juha Mieto on todella tyhmä ja yksinkertainen. Voi olla ettei hän tietänyt mitään Eero Mäntyrannan tai Arto Koiviston kärähtämisestä. On hyvin mahdollista, ettei tälle Tolliskomaan typerykselle kerrottu mitään näistä asioista.

Näyttää siltä, että tämä Hiihto-Tollisko ei osaa edes lukea. Hän sentään hiihti samassa viestijoukkueessa Arto Koiviston kanssa.

Olen sitä mieltä, ettäTolliskomaan hiihtotyperys puhui totta. Ei kukaan hänelle kertonut mitään ja lukea hän tuskin osaa.

• Ruplakassa

kekkonen ja korsimo pyysivät ja saivat jo 1950-luvulla neukkulasta ruplakassan rehellisten ja isänmaallisten maalaisliittolaisten nuijimiseen. Siten rehellisten kepujen aika loppui yli puoli vuosisataa sitten. Heitä seurasi nk. K-linja uusitaloineen ja ruokoloineen....

Viimeinen rehellinen kepu oli valtiomies Johannes Virolainen, jonka syrjäyttämisestä kekkonen ja fsb-kenraali vladimirov päättivät ja istuttivat kloppi-väykyn mtk-kepun kellokkaaksi.

• J Utta

hih hih kukaan ei valehtele niin paljoa kuin minä khittelijä hih hih

• Hän ei milloinkaan puhu syöttiläspaskiaisten totuuksia, sellaisia kun Rupla-Urho, Kopeekka-Korsimo, Ahti Kapseli Karjalainen, Isäntien Isäntä, Heitteillejättäjä'in Tuomitsematon Kuningas, Heikki Haavisto, Paavo Vladimirov Väyrynen, Tolliskomaan totuuden Torvet Anneli, Golgatan Olga Jäätteenmäki ja Eino uusi-itsenäisyyspäivä-huusitalo, Matti Taneli Vanhanen, Jarmo Korhonen syöttiläspaskiaispuolueen korkeat palkolliset jne.

Kuinka kaunan me rehelliset palkansaaja ja -yrittäjät katselemme ja elätämme tätä mitätömyyksien kepulisuomea ja sen rikollisia syöttiläitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      71
      1328
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1309
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      965
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      834
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      752
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe