Butt plug sängyn reunaan

kokeilija_mies

Huhhuh! Kokeilin tänään huvikseen miehenä miltä tuntuu saada perseeseen kun olen sitä niin pitkään miettinyt ja salaa myös halunnut kokeilla. Meillä tähän on pohjasta imukupilla varustettu 20cm ja melko paksu dildo emäntää varten. Alkuun epäilen miten tämän oikein saa edes menemään ja suurimpana pelko ettei mitään revähdyksiä tai muita noloja havereita pääse syntymään. Ajan liukkareiden ja treenaamisen kanssa sain jo koko terskan pään uppoamaan ja asiaa helpotti vielä kun olin kontillani lattialla ja kiinnitin lelun sängyn reunalle. Tunne oli mitä mahtavin ja eroottisin mitä olen pitkään aikaan kokenut. Nyt oikeasti kyllä väitän että naiset jotka eivät pidä anaaliseksistä eivät ole vain tarpeeksi asiaa miettineet tai kokeilleet eikä nyt tätä miestä ainakaan voi syyttää kokeilun puutteesta.

20

4420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilija-2

      Hei! Minä tein ihan saman yksi päivä. Mies myös. Ei tuntunut ollenkaan pahalta, päin vastoin. Ei se kokonaan sisään mennyt, mutta ei sattunut kyllä yhtään siihen asti kun meni.

    • Noviisit asialla

      Hei, ei hulluja tartte ymmärtää,mut onko noita pakko sietää?

      Kokeilija_mies se tunki neitsyt reikäänsä ison tildon ja ihan itse. =))))
      Siinä meillä on vuoden masokisti ehdokas!
      Tosin hänellä on haastaja heti kannoillaan: kokeilija-2,
      jo toinen täysverinen masokisti.
      Mulla on kyllä sen verran Dominan vikaa et voisin tulla tunkeen molemmille ison tildon persuuksiinne!
      Peppuilua tullut äijäni kanssa harrastettua nelisen vuotta,
      noin kerran viikossa. Eli jonkinlaista kokemusta on!
      Näillä kahdella fantasia!
      Kokeilkaa ukot ihan oikeesti ton kokoluokan tildoa; neitsyt perseeseenne! Ens kokeilulla laita se tildo puiselle tuolille ja istu sisääs,hyvin menee painolla ja nautintos sen kun kasvaa.
      Taitais päästä itku!
      Kaiken lisäks saattaa olla terveydelle vaarallista,siis sulkijalihakselle ainakin. Väkivaltainen avaaminen,ilman venyttelyä älä tee!
      Joltain kokeneelta homomieheltä onnistuu kyllä,ei ekakertalaiselta.
      Ja niiltä ketkä on fistausta harjoittaneet nyrkillään, eli ei montaa ole varmaan näilläkään sivuilla pyörimässä.

      Mä en varmasti ihan äkkiseltään kans suostuis kokeileen.
      Kyllä olis piiitkät lämmittelyt ja aito elävä mela silloin kysymykses ja kokenut taitava mies partnerina! Amen.

      • kokeilija_mies

        Ja enhän minäkään tuota dildoa kokonaan työntänyt persauksista sisään vaan sen verran mitä terska huulilta meni ja vähän vielä mikä tuntui jo riittävän hyvältä edestakaisin liikkeeltä. En nyt tiiä olenko masokisti, mutta erittäin määrätietoinen ja tavoitteellinen muutenkin elämässä ja päätin nyt tämän kokeilla asenteella loppuun asti :) Kyllähän elävä mela olis varmaan helpompi tapaus, mutta se kyllä varmaan jää kokeilematta. Ja siis ei emännän peppuun tuota lelua ole edes kokeiltu tai varmaan tullakaan.


    • kokeilija-2

      Kakkonen (heh heh) on kyllä totta. Lue tarkemmin. En ole väittänyt tunkeneeni mitään 20 senttiä sisääni. Paksuuttakaan en mitannut.

    • anaalirules

      hk blööllähän sitä nuorempana tuli kokeiltua, senverta paljon meni sisälle että alkoipa pikkasen jo pelottaa että menee kokonaan sisään. Kyllähän se aluksi teki tiukkaa täysin aloittelijalle, mutta tarpeeksi vaan liukkaria. Mitä lie se hk blöön koko on, antaahan se myös pikkasen periksi.

      Senjälkeen on vuosien varrella tullut osteltua ihan asiaan tarkoitettuja leluja ettei ole tarvinnut ruokaa väärinkäyttää.
      Eturauhasen kiihottaminen kun on parasta mitä voi olla jopa täysin heteromiehelle.

    • eturauhanen

      Juuri näin, eturauhanen on sellainen kapistus, että kun sen löytää on valmis kiihottamaan itseään, vähän paksummallakin (kuka milläkin) asiaan kuuluu myös kipu, aluksi. Mutta sekin muuttuu nautinnoksi kun tarpeeksi "syvällä" on.
      Isoin ongelma, monille on aluksi eturauhasen löytäminen. Mutta sitten---

    • vapauttava kokemus

      Eiän tuo mitään provoo ollu? Minäkin työnsin tuossa tuon harttwallin 1,5 litran vishypullon kokeillessani ahteriin ja ihan pelkän vishyhelmen kosteuttamana. Helppoa ja miltei kivutonta. ainut oli, että sen olivi voinut tehdä vapaa-ajalla, eikä tässä työpisteen edessä. Ei tarvinnut odotella yt-neuvotteluiden tulosta. OLEN VAPAA!

      • 5+20

        No joo, eihän näihin sekoihin voi oikeastaan kuin suhtautua näin!
        Hyvä kun panit niin paksun tarinan et pöljempikin ymmärtää,vitsin!
        Tää oli paras vitsi varmaan tältä yöltä ja aamuun on aikaa vielä!
        Ai et yövuorossa sinäkin, kuten myös.


      • vapauttava kokemus
        5+20 kirjoitti:

        No joo, eihän näihin sekoihin voi oikeastaan kuin suhtautua näin!
        Hyvä kun panit niin paksun tarinan et pöljempikin ymmärtää,vitsin!
        Tää oli paras vitsi varmaan tältä yöltä ja aamuun on aikaa vielä!
        Ai et yövuorossa sinäkin, kuten myös.

        Joo, ja taas olen. Täällähän on aikaa kurkkia näitä tyhmiä provoja. Harmittaa kun vois ihan aiheestakin jutskata. Joskus on hauska pistää leikikskin, kun tälläsiä ääliöitä tulee vastaan. Mutta eihän täällä muutenkaan mitään voi ottaa vakavissaan.


    • Anonyymi

      20cm pitkä, mutta kuinka paksu? Alle 6 cm paksu ei tunnu vaan miltään, siksi naisia ei kiinnosta, pituuttakin saisi olla reippaasti enemmän...

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Itsellä on noin 10 cm halkaisija olevia anustappeja kuten Ass Servant ja Block Buster jotka tuntuvat kyllä hyvältä anaalissa. On kyllä mahtava tunne kun iso tappi uppoaa anaaliin , tulee melko usein käytettyä ja runkattua .
        M 62 🙂👍


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe