Justin Bieber kuollut?!!

onkosejuttutotts

Kuulin huhua, että Justin olisi kuollut yliannostukseen viime viikon keskiviikkona! Mutta älkää levittäkö, kun sitä ei haluta "mainostaa"

28

2554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjlhöläöääällkk

      Joo se ON totta ;( Hän kuoli unilääkkeiden yliannostukseen TORSTAINA. Sitä ei ole kerrottu virallisesti, koska Justinin maine ja fanit menisivät saman tien.

      • voieivoieo

        Luin lehdestä:

        " Keskiviikon ja torstain välisenä yönä Justin Bieber meni nukkumaan klo 00:30 ja sanoi henkilökohtaiselle avustajalleen haluavansa vettä, koska hänellä on paha olo.

        Kun palvelia/avustaja palasi, oli Justin levottoman oloinen ja söi ahkeraan tahtiin C-vitamiineja. Kun palvelija kysyi että mitä sinä teet, niin Justin käski palvelijan tuoda päänsärkylääkettä ja unilääkettä.

        Avustaja epäröi hetken, mutta teki työtä käskettyä. Sen jälkeen Justin käski tuoda koko laatikollisen lisää lääkettä ( sitä oli paljon, koska kaiken varalta Bieberin seurueella on aina paljon lääkkeitä). Sen jälkeen Justin napsi päänsärkylääkettä purkillisen hotkivaan tahtiin.

        Hän rupesi hengittämään kiihkeästi ja ottamaan lisää särkylääkettä. Hän otti myös unilääkettä ja kohta hän rupesi nukahtamaan.

        Jonkunlaisessa shokissa hän kuitenkin rupesi kaivamaan taskuansa, josta hän otti LSD- paperia ja nuoli jauhetta pois paperilta.

        Hän meni aivan punaiseksi ja äänteli oudolla tavalla. Justin puhui itkien ja huutaen sekavia, kunnes lopulta simahti ja kuoli."

        Surullista


      • Ludde
        voieivoieo kirjoitti:

        Luin lehdestä:

        " Keskiviikon ja torstain välisenä yönä Justin Bieber meni nukkumaan klo 00:30 ja sanoi henkilökohtaiselle avustajalleen haluavansa vettä, koska hänellä on paha olo.

        Kun palvelia/avustaja palasi, oli Justin levottoman oloinen ja söi ahkeraan tahtiin C-vitamiineja. Kun palvelija kysyi että mitä sinä teet, niin Justin käski palvelijan tuoda päänsärkylääkettä ja unilääkettä.

        Avustaja epäröi hetken, mutta teki työtä käskettyä. Sen jälkeen Justin käski tuoda koko laatikollisen lisää lääkettä ( sitä oli paljon, koska kaiken varalta Bieberin seurueella on aina paljon lääkkeitä). Sen jälkeen Justin napsi päänsärkylääkettä purkillisen hotkivaan tahtiin.

        Hän rupesi hengittämään kiihkeästi ja ottamaan lisää särkylääkettä. Hän otti myös unilääkettä ja kohta hän rupesi nukahtamaan.

        Jonkunlaisessa shokissa hän kuitenkin rupesi kaivamaan taskuansa, josta hän otti LSD- paperia ja nuoli jauhetta pois paperilta.

        Hän meni aivan punaiseksi ja äänteli oudolla tavalla. Justin puhui itkien ja huutaen sekavia, kunnes lopulta simahti ja kuoli."

        Surullista

        Heti sen jälkeen Justinille palkattiin kaksoisolento, joka oli jo ennenkin näytellyt lavalla Bieberiä, kun Justin itse oli liian sekaisin. Kaksoisolennon nimi on Ludde Baun.

        Saattaa löytyä Kik Messengeristä!!


      • tietäjä
        voieivoieo kirjoitti:

        Luin lehdestä:

        " Keskiviikon ja torstain välisenä yönä Justin Bieber meni nukkumaan klo 00:30 ja sanoi henkilökohtaiselle avustajalleen haluavansa vettä, koska hänellä on paha olo.

        Kun palvelia/avustaja palasi, oli Justin levottoman oloinen ja söi ahkeraan tahtiin C-vitamiineja. Kun palvelija kysyi että mitä sinä teet, niin Justin käski palvelijan tuoda päänsärkylääkettä ja unilääkettä.

        Avustaja epäröi hetken, mutta teki työtä käskettyä. Sen jälkeen Justin käski tuoda koko laatikollisen lisää lääkettä ( sitä oli paljon, koska kaiken varalta Bieberin seurueella on aina paljon lääkkeitä). Sen jälkeen Justin napsi päänsärkylääkettä purkillisen hotkivaan tahtiin.

        Hän rupesi hengittämään kiihkeästi ja ottamaan lisää särkylääkettä. Hän otti myös unilääkettä ja kohta hän rupesi nukahtamaan.

        Jonkunlaisessa shokissa hän kuitenkin rupesi kaivamaan taskuansa, josta hän otti LSD- paperia ja nuoli jauhetta pois paperilta.

        Hän meni aivan punaiseksi ja äänteli oudolla tavalla. Justin puhui itkien ja huutaen sekavia, kunnes lopulta simahti ja kuoli."

        Surullista

        LSD:tä ei vedetä jauheena urpo! Vaikutukset alkavat vasta 2-3h aineen otettua :D


    • emppuD44

      Öö.....ok justin bieber ei oo kyl vielkää kuollu että ja sil ei oo mitää kaksoisolentoo:D:D:D:D voi että ku te ootte niin tyhmii:D:D:D:D:D

    • dfre

      Tätä se kannabiksen suoneen veto teettää ihmisillä sekoaa pää.

      • tössö

        Typerää jauhaa tollasta sontaa ja vie bieber ei käytä mitään huumeita


      • saatananurpo

        kannabista poltetaan eikä vedetä suoneen, vitun hermanni


    • ÄPÄRÄAP

      Erittäin lapsellista levittää tälläistä keskustelua. Mieti jos sun isästäs levitettäs netissä että kuollu lääkkeisiin vaikka ei oikeesti edes olisi...idiootti, kasva aikuiseksi.

    • sasasa

      kannabista käytti liikaa,söi päänsä ja kuoli

      • rest in pieces

        Varmaan myös kielsi seksuaalisuutensa, eli eli kaapissa vodkapullon kanssa.


    • Poistakaakokojuttu

      Justin ei oo kuollut! Nii että hyvät stoorit teilläkin on mut jos jotai kirjoitatte nii puhukaa ees totta!

    • SDFSFDSFD

      HARMI KU EI OO KUOLLU

      • HÄHÖÖ!

        TÄSSÄ VASTAUS KAIKILLE:

        MINÄ KUSETIN TEITÄ KAIKKIA, TEIN MONTA NIMIMERKKIÄ JA USKOTTOTELIN PASKAA.


        PS. EI KANNABISTA VEDETÄ SUONEEN, VAAN POLTETAAN URPOT!


    • IHMINEN12!

      Justin bieber ei ole kuollut!

      Käyttää edelleen huumeita koska ei kestä varmaankaan enää julkisuutta.

      Kaikkia huhujahan julkkiksista aina tulee esim: Justin lopettaa uransa.

      En tiedä onko totta, mutta fanit ei kantsi ottaa tressii onhan se vain ihminen:).

      • Nimetön Todistaja

        JUSTIN EI OLE KUOLLUT, MUTTA HÄN ON NIIN KARMEASSA KUNNOSSA, ETTÄ LUDDE BAUN TUURAA HÄNTÄ!

        #LUdD€_¡$-JUS7!|\|

        Ludde Baun on Justin


    • Just fact

      Kyllä on kuollut. Ihan varma asia. Agenttini Yhdysvalloista ilmoitti minulle tämän suru-uutisen. Hän kuoli liialliseen alkoholin käyttöön. Eräs tunnettu kuolinsyytutkija Ohiosta huomautti, että kannabis olisi pelastanut Bieberin. Justin käytti usein sinolia konjakin joukossa. Kannabista Justin ei käyttänyt, koska Barack Obama antoi ko.aineesta liian myönteisen lausunnon.

      Rukoilkaamme yhdessä Justinin puolesta.

      • 11 + 12 = 23

        "Agenttini"

        Mä oon Justinin veli.


      • hah hah LOL
        11 + 12 = 23 kirjoitti:

        "Agenttini"

        Mä oon Justinin veli.

        Voi v ittu mikä debiili..


    • Nimetön Todistaja

      Justinilla ON KAKSOISOLENTO JA SEN NIMI ON LUDDE BAUN!!! Tunnen Ludden ja olen päättänyt paljastaa asian maailmalle!!!

      #Ludde/is/JUStin

    • MRjuusto

      justin bieber on testamentannu kaikki sen rahat mulle ja nyt kun se kuoli nii mä saan sen rahat.

    • just joo!

      älä viitti luula tämmstä paskaa!!!
      wikipediassakaa ei lue mtn

    • Totototta

      E ei justin ei oo kuollu kaikki puhuu päin naamaa kaikki ketkä luulee ni on hermanneja tsot tsot khamoon kaikki ryhdistäytykää...!!!!!

    • sjsjjsshsj

      Ei se oo mihkää kuollu

    • Xgchff

      Justin kuoli kannabikseen viimeyönä. Hän oli valittanut syöpäkipuja lääkärilleen joka oli määrännyt ensivastusteluistaan huolimatta kannabista joka oli hankittu sitten läheisestä vastaanottokeskuksesta. Justin kuoli kannabiskramppiin. -Ilja

    • Anonyymi

      Toi video, jossa arkkua lasketaan lentokoneesta. Ja hänen laulu ja nimensä mainitaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe