Näillä konsteilla olen aina päässyt melko nopeasti eroon flunssasta. Tämän yhdistelmän löytyminen vei toki aikaa, olin kokeillut noita yksittäin, mutta en
koskaan yhdessä päivittäin nautittuna.
Ensimmäiseksi: ota vahvaa c-vitamiinilisää
Toiseksi: syö ruoan kanssa sipulia ja valkosipulia muutaman päivän ajan
Kolmanneksi: nauti pieni määrä punaviiniä päivittäin (esim. puolikas lasillinen)
Lisäksi: syö muutenkin terveellisesti, juo tarpeeksi vettä ja muista levätä!
Flunssa lähtee
5
452
Vastaukset
- petetty ja nyljetty
Kävin flunssasena ostamassa C-vitamiinia.
Apteekki myi C-vitamin' appelsiini 25 kpl poretabletti 7,37 € sikamaista.
En usko siinä olevan yhtään enempää C-vitaminia kuin Lidl C-vitaminen poretabletti 1,98 € 20 kpl...
Kauppiasta ei hillitse kuin: Hyvä kauppamiestapa. Eli kauppa se on joka kannataa ja kaikesta on saatava korkein mahdollinen hinta. Olin niin väsynyt ja maksoin kortilla etten edes kysynyt hintaa... halusin vain Kunnon annoksen C-vitaminia.- rahaton eläkeläinen
Kävin 25 .11 maanantaina terveyskeskuksen terveydenhoitajalla kysymässä neuvoa tähän pitkittyneeseen funssaan. Minulla on ollut nyt n. 11.11 alkaen hetken laimeampana...
Kuumetta en ole mitanut..
-paleleminen: nukun kahden täkin alla päällä villasukat kauluri freespuku ja villasäärystimet (nilkasta reisiin) jalassa
- kurkku täynä limaa ei laske eikä nouse
- kaikki liha särkee
- luutkin ovat jäässä
- kylmän väreitä palelupuuskina
- joskus harvakseltaa limayskä joka satuu kylkiluihin..
Terveydenhoitaja kertoi tämä flunssa saattaa tulla kolme kertaa peräkkäin samaan ihmiseen, sitä ei ole paljon mutta samoilla ihmisillä..
Vaihdoin lakanat ja tyynyliinat sekä pyyhkeet kaikki keittopesuun..
Imuroin sängyn.
Keitin hammasharjan ja mukin..
Tein vahvan kidesooda liuoksen purkiin, uitan siellä hammasharjan joka käytön jälkeen ja kastan vanulapun jolla pyyhin mukin päältä ja sisältää joka käytön jälkeen.
Kunto on laskenut pohja lukemiin, en jaksa liikkua, kylmä hiki nousee todella helposti ja jalat ovat huterat. Paikallaan olo on tehnyt selkäsäryn ja muu lihaksisto on todella kipeä ja väsynyt..
Rahaa ei ole..
Saan 3.12 aijon sitten hankkia LIDL porevitamiinit tuskin niissä niin paljon vähemmän on vitamiinsisältöä
- flunssaton
C-vitamiinia saa halvalla, kun ei osta poreena. Osta Citymarketista. Siletä saa kaikki muutkin ravinteet.
http://www.raikasweb.com/hyvastit-flunssalle - drwho
Harmillista vaan että flunssa on VIRUS. Ja lähtee ainoastaan elimistön immuunijärjestelmän tappamana. Flunssan oireet ovat siis elimistön oman puolustusjärjestelmän aiheuttamia.
C-vitamiini ei todellakaan auta kun flunssa on jo kerran tarttunut. C- ja D-vitamiini yhdessä hyvän perusterveyden kanssa saattaa ennaltaehkäistä ja lieventää flunssan oireita. Lääkkeeksi flunssaan käy edelleenkin vain lepo. - ehkäise.
ennaltaehkäisy on paras
C-vitamiinia 500-1000mg / vrk (tutkimusten mukaan vähimmäistarve päivässä on 400mg)
D-vitamiinia 50-125µg / vrk
Magnesium (sitraattimuodossa) 200-400mg/vrk (tutkimusten mukaan lähes 90 % ihmisistä kärsii magnesiumin puutteesta)
Pohjoismaiset terveysviranomaiset suosittelevat aikuisille Omega-3 rasvahappoja 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta vähintään 150 grammaa päivässä. Eli käytännössä kaikkein tulisi syödä Omega-3 rasvahappoja lisäravinteena purkista. Raskauden aikana Omega-3 rasvahappojen tarve jopa tuplaantuu. Omega-3 rasvahapolla on tärkeä rooli mm. aivotoimintojen säätelyssä, tulehdusten ehkäisemisessä ja immuunijärjestelmässä.
Vuoden D-vitamiinit saa kympillä iHerbistä ja lähimarketistakin n. 50€:lla.
Muut saa todella edullisesti Citymarketin luontaistuotehyllystä. Eli kuukausihinnaksi tulee n. 5€.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649