halukas

näin nainen alkaa pettää

Yhdessä yli 10v,nyt pari vuotta seksi vähentynyt vähentymistään ja on jo kuukausien välejä.Kun haluaisin joka päivä ja toinen ei juuri koskaan-eihän tätä epäsuhtaa kestä. Naisena kaipaan halutuksi tulemista-ja itse seksiä ja alan olla ihan kypsä hakemaan niitä muuaalta, yksin puuhastelu ei tyydytä.Koko elämä kohta pilalla,mutta kun tämä ei ole pieni asia minulle.

9

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhää kusetetaan

      Nyt lisää tietoa Eduskunnan KAUKOMATKAILUSTA, kun Vistbackasta alkoi. Oliko eduskunnan yksilöt köyhien kuntaeläkeläisten rahoilla vaikka--? Cayman-saarilla?
      KEVAN sijoituksia tutkimassa. Setelitkin Wiskyn tuoksuisia. EI ihme ettei sanotuksi saa että KEVAssa mätää, kun omat rewtket tiedon panttina. Kunnissakin kokoomus järjestää retkiä kuntatyöntekijöille v ähintään vuosittain ja opintomatkoja laivalle ja erilaisiin huvitteluhotelleihin, jossa tanssia ja luennoita. Kuka saa bonukset? 10 matkaa ja--Bingo! Aika veijareita nämä kunnan ja kansanedustajat ja virkamiehet. Ja sitten eläkkeetkin vielä hulppeat, jotka maaorjat maksaa.

      • sikailua

        Joo tutkimaan kaikkia korruptiomatkoja ja niistä vielä päivärahoja.
        Eläkekatostakaan kukaan uskalla puhua kun itse saavat satoja tonneja eläkettä vuodessa, se työn tekevä halveksittu kakskyt tonnia ainakin 10x isompi ja jää jo 60v toisten elätettäväks. Sikailua.!


      • Tilit tutkittava.
        sikailua kirjoitti:

        Joo tutkimaan kaikkia korruptiomatkoja ja niistä vielä päivärahoja.
        Eläkekatostakaan kukaan uskalla puhua kun itse saavat satoja tonneja eläkettä vuodessa, se työn tekevä halveksittu kakskyt tonnia ainakin 10x isompi ja jää jo 60v toisten elätettäväks. Sikailua.!

        Rikostutkinta. Edesvastuuseen. KEVA tilintarkastus. Puolueeton taho.


      • Ammattitaito?
        Tilit tutkittava. kirjoitti:

        Rikostutkinta. Edesvastuuseen. KEVA tilintarkastus. Puolueeton taho.

        Missä tilintarkastajien vastuu. Kuka syyntakeeton?


      • Linnareissu
        Ammattitaito? kirjoitti:

        Missä tilintarkastajien vastuu. Kuka syyntakeeton?

        Pitää olla jo lahjottu , jos ei noita huomaa.


      • Iso veli nukkuu
        Linnareissu kirjoitti:

        Pitää olla jo lahjottu , jos ei noita huomaa.

        Tuomarit ei linnaa isoveljille anna. Tiedä vaikka vapaamuurareissa. Syyttäjäkin kun kusi sukassa, ettei tuu ylitöitä, saa muutenkin riittävästi tekemättä mitään.


    • Ihminen joka ei itse ole kokenut puolison haluttomuutta, ei varmaankaan ikinä voi ymmärtää, kuinka paljon se vaikuttaa kaikkeen.
      Jokainen kerta kun puoliso torjuu, jotain sisällä hajoaa ja kovettuu.
      Etenkin sillon, jos kyse ei edes ole "pelkästä" seksistä. Sillon kun puoliso torjuu kaikki läheisyydenosoituksetkin, silloin se alkaa syömään itsetuntoa oikein todenteolla.
      Kirjoitan lisää toiste.

      • Impo-Urpo

        Kysyn aloittajalta että onko hän saanut miehensä kanssa orgasmeja? Onko mies saanut tuntea onnistuvansa seksissä kanssasi? Onko seksi kanssasi ollut miehellesi nautinnollista rakastelua vaiko epätoivoisia yrityksiä tyydyttää sinut?
        Mieti tarkkaan ennenkuin vastaat sillä tässä saattaa olla syy kaikkeen. Näin ainakin meillä on.


    • eiautaei

      Sama vika mutta toiselta puolelta. Minulle vaimo on läksyttänyt ihan kaikesta ja myös sitten siitä, ettei saa läheisyyttä ja etten tee aloitetta edes seksiin. No hieman on tunteet kuollut tuossa läksytyksen myrskyssä ja nyt alkaa toisen ulkomuotokin silmissä muuttumaan viehättävästä naisesta, käkättävään eukkoon. En ole mikään erityisemmin tunteita ulospäinnäyttävää tyyppiä ja se varmaan tekee vaimostani kylmän, kun en näytä edes suuttumustakaan samalla tavalla kuin hän. Hän on ruvennut pitämään minua jo sellaisena vajukkina ja senkin täysin avoimesti sanonut. Vaikea on miettiä miten tästäkin suosta noustaan, kun en saa mitenkään itselleni maalattua hyvää kuvaa vaimosta. Tämä on niinkuin housuun kusemista pakkasella, sillä erotuksella, että enää sekään ei lämmitä. Ajattelin ehdotella hänelle avointa liittoa, että tehtäisiin sopimus, että molemmat voi hakea seksisuhteensa ja mitä muuta omalta ei saa, niin muualta. On sitä väläytellyt itsekin..Pitää kokeilla säikäyttääko se sitä vai ei...en näe muuta keinoa eroamisen lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe