Pistos terveyskeskuksessa??

Marika788

Onko kenelläkään kokemusta terveyskeskus lääkärin antamasta kortisooni pistoksesta niveleen? Että miten onnistuu vaikka eivät ole spesialisteja niinku reumalääkäri. Minusta se pistos on aika kamalaa ja pelottaa että miten terveyskeskuslääkäri osaa homman. En nimittäin enään sen kauheuden keskellä halua että se tökkii neulalla miten sattuu.

6

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummikin

Minulla kokemusta on tosi monista pistoksista vuosien varrella. Useimmat terveyskeskuslääkärit osaavat pistää niveleen kortisoonia, mutta jotkut harvat eivät osaa. Sen onnistuminen on ihan tuurista kiinni, siis yleensä kaikki menee ihan ok.
      Toivon, että sinun kohdallesi sattuu taitava lääkäri!

• Mies76

Osaamton lääkäri pisti minun ranteeseen kahteen eri paikkaan, kun ei onnistunut ensimmäiseen paikkaan. Ei sattunut. Enemmän otti päähän, kun annoin kokemattoman pistää.

• piikkipolveen

Paras pistäjä ikinä kohdallani on ollut juuri terveyskeskuslääkäri, vieläpä kesäkandi. Ei tuntunut juuri yhtään ja meni juuri oikeaan paikkaan. Reumatologi runttasi menemään ja nivelrako meni kiinni. Eli ei voi tietää nimikkeen perusteella. Tärkeintä on pitää itse paikat rentona.

• -smb

Olen monta kertaa joutunut käymään terveyskeskuksessa ottamassa kortisonia, kun tonne reumapolille on vaikea saada aikoja. Sehän tietysti riippuu lääkäristä,itselläni on vaan huonoja kokemuksia terveyskeskus lääkäreistä, kerran lääkäri jopa sanoi että ei minulla mitään reumaa ole kuvittelen vaan eikä suostunut pistämään. Joka kerta pistos on sattunu aivan h*lvetisti!

• Päkä-lammas

Keväällä viimeksi terveyskeskulääkäri pisti vas. ranteeseen, ja osasi pistää loistavasti. Tällä viikolla reumaosastolla reumatologin pistos samaan paikkaan sattui jokin verran enempi, kun nivelrako entisestään kaventunut.

• Jokueräs

Riippuu paljon pistospaikasta, miten sen saaminen onnistuu terveyskeskuksessa. Parhaat ja pahimmat pistokokemukset löytyvät sieltä. Selkään en anna tk:ssa pistää, jos en tiedä, että pistäjä oikeasti sen osaa. Toisaalta harva selkään pistääkään, jos ei tiedä, mitä tekee. Käsien ja jalkojen nivelet sen sijaan pistetään ainakin oman kokemuksen mukaan todella hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      274
      2507
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      12
      1615
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      51
      1510
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe