minkä takia käy niin että kanada voittaa suomen jääkiekossa?? kertokaa mulle pliis!! haluan tietää!
Vastaukset 5
- jaahas
Edellisen kerran kun joukkueet kohtasivat vastaavan tasoisessa turnauksessa (Nagano) Suomi voitti. Suomi sai silloin prossimitalit Kanadan jäädessä neljänneksi. Hyvähän se on ettei samat joukkueet aina voita!
- Lätkäguru
Heh, vai oli Nagano viime kerta kun Suomi kohtasi Kanadan tällä tasolla? Ihan vain näin pienenä kuriositeettinä, millehän joukkueelle Suomi putosikaan maalein 2-1 Salt Lake Cityn olympialaisten puolivälieräottelussa vuonna 2002?
Hmm... oliskohan ollut.. Cänädä? - juu-u
On se vaan hyvä, ettei Suomi aina voita kaikkia turnauksia. Muutenhan jääkiekosta tulisi yhtä tylsää kuin formuloista, joissa jännitetään ainoastaan sitä, kuka tulee toiseksi.
- Tiina
Lätkäguru kirjoitti:
Heh, vai oli Nagano viime kerta kun Suomi kohtasi Kanadan tällä tasolla? Ihan vain näin pienenä kuriositeettinä, millehän joukkueelle Suomi putosikaan maalein 2-1 Salt Lake Cityn olympialaisten puolivälieräottelussa vuonna 2002?
Hmm... oliskohan ollut.. Cänädä?Vaan Kekkosslovakia!
- sakic
Naganon pronssin arvoa nostaa vielä se että kanadalla oli nimellisesti kisojen kovin joukkue mutta hävisi semifinaalit tsekille ja suomelle pronssi ottelussa. Tsekkien voiton avain oli nagonon kisoissa Hasek. Suomi voitti kanadan paremman joukkue pelin ja Sulanderin huippu pelin ansiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1021270Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89759Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473