Löytyykö Jyväskylästä miestä nuolemaan pilluani oikein kunnolla??? ;) oon 20v tyttö :)
nuolijoita jyväskylästä?!
23
1315
Vastaukset
- andy30
Kyl toki. [email protected]
- paljon elämää nähnyt
olen 70 pappa hyvä nuolemaan [email protected]
- heh,ei mistään
ja mistähän tietää että olet tyttö?
- kielimies
Halukas kielimies löytyy:
[email protected]- alkonautti
Osaaks säkin hyvin Englantii?
TÄÄLTÄKIN LÖYTYY HALUKKUUTTAA
[email protected]- roger7
Kiitettävää kielitaitoa kylää löytyy... laita viesti drilliand (at) suomi24.fi
- alkonautti
Ai sait kiitettävän numeron kielistä? Oliks sulla muitakin kieliä kuin Englanti ja Ruotsi?
- k69.
Hhmm,
täällä olisi intohimoinen, kokeilunhauinen, tumma 180/82 sporttinen, siisti kielimies halukkaana tapaamaan sua... utelias, kuuma vikkelä kieleni, kuumat huuleni haluaisivat tutustua huuliisi, klittaasi pitkään ja kiusoitellen ; ) os. [email protected] odottelen vastaustasi.
PS.osoite kertoo kaiken ; )- alkonautti
Ai mitä kieliä puhut?
- lickitup
ei ehkä jyväskylästä, mutta jos maltat tänne saarijärvelle tulla niin kyllä homma hoituu.
- tyttttö-20
sportti tyttö kokkolasta ja haluisin :p :p
- rogerX
Moikka! Annan sulle ilomielin, kerro viestiosoite... tms. yhteys..
- drillikka
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
- alkonautti
drillikka kirjoitti:
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
Mitä kieliä niiku osaat? Mä osaan vaan suomea ja ruotsia..
- uiytre
kik miguli20cm
- Vittujennuolijamies
Vittujennuolijamies heti halukas palvelukseen. Vaikka olen jo vanha mies, olen viriili ja tehokas, voin antaa nuolua Sinulle vaikka tuntitolkulla. Voitko imeä minua? Tykkäätkä nussimisesta? Voidaan pannakin päälle.
- pervopoju
naiset kikatkaa cssvscfe jos haluutte puhua tuhmia tai vaihdella kuvia ;)
- sinä<3minä
sexy leidee! täällä!meikä valmis nussii sua!
- Roger7
Tottakai löytyy! Tää on lempilaajini ja oikein kielitaitoinen olen kyllä :-) Laita viesti " drilliand6 at gmail.com "
- pre1
olisi haluja
otappa yhteyttä jos edelleen on ajankohtaista
kyllä löytyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa605416Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2573604Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2873506Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot403343Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3022710Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3342013Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun721997En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1501863Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm371465- 1201215