Löytyykö Jyväskylästä miestä nuolemaan pilluani oikein kunnolla??? ;) oon 20v tyttö :)
nuolijoita jyväskylästä?!
23
1305
Vastaukset
- andy30
Kyl toki. [email protected]
- paljon elämää nähnyt
olen 70 pappa hyvä nuolemaan [email protected]
- heh,ei mistään
ja mistähän tietää että olet tyttö?
- kielimies
Halukas kielimies löytyy:
[email protected]- alkonautti
Osaaks säkin hyvin Englantii?
TÄÄLTÄKIN LÖYTYY HALUKKUUTTAA
[email protected]- roger7
Kiitettävää kielitaitoa kylää löytyy... laita viesti drilliand (at) suomi24.fi
- alkonautti
Ai sait kiitettävän numeron kielistä? Oliks sulla muitakin kieliä kuin Englanti ja Ruotsi?
- k69.
Hhmm,
täällä olisi intohimoinen, kokeilunhauinen, tumma 180/82 sporttinen, siisti kielimies halukkaana tapaamaan sua... utelias, kuuma vikkelä kieleni, kuumat huuleni haluaisivat tutustua huuliisi, klittaasi pitkään ja kiusoitellen ; ) os. [email protected] odottelen vastaustasi.
PS.osoite kertoo kaiken ; )- alkonautti
Ai mitä kieliä puhut?
- lickitup
ei ehkä jyväskylästä, mutta jos maltat tänne saarijärvelle tulla niin kyllä homma hoituu.
- tyttttö-20
sportti tyttö kokkolasta ja haluisin :p :p
- rogerX
Moikka! Annan sulle ilomielin, kerro viestiosoite... tms. yhteys..
- drillikka
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
- alkonautti
drillikka kirjoitti:
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
Mitä kieliä niiku osaat? Mä osaan vaan suomea ja ruotsia..
- uiytre
kik miguli20cm
- Vittujennuolijamies
Vittujennuolijamies heti halukas palvelukseen. Vaikka olen jo vanha mies, olen viriili ja tehokas, voin antaa nuolua Sinulle vaikka tuntitolkulla. Voitko imeä minua? Tykkäätkä nussimisesta? Voidaan pannakin päälle.
- pervopoju
naiset kikatkaa cssvscfe jos haluutte puhua tuhmia tai vaihdella kuvia ;)
- sinä<3minä
sexy leidee! täällä!meikä valmis nussii sua!
- Roger7
Tottakai löytyy! Tää on lempilaajini ja oikein kielitaitoinen olen kyllä :-) Laita viesti " drilliand6 at gmail.com "
- pre1
olisi haluja
otappa yhteyttä jos edelleen on ajankohtaista
kyllä löytyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2004545Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki313200Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma322918PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist742812Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602786Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902635Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142371Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1002149- 1161357
- 631138