nuolijoita jyväskylästä?!

tytsy20

Löytyykö Jyväskylästä miestä nuolemaan pilluani oikein kunnolla??? ;) oon 20v tyttö :)

23

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andy30
    • paljon elämää nähnyt
    • heh,ei mistään

ja mistähän tietää että olet tyttö?

• kielimies
      • alkonautti

Osaaks säkin hyvin Englantii?

• roger7

Kiitettävää kielitaitoa kylää löytyy... laita viesti drilliand (at) suomi24.fi

• alkonautti

Ai sait kiitettävän numeron kielistä? Oliks sulla muitakin kieliä kuin Englanti ja Ruotsi?

• k69.

Hhmm,
      täällä olisi intohimoinen, kokeilunhauinen, tumma 180/82 sporttinen, siisti kielimies halukkaana tapaamaan sua... utelias, kuuma vikkelä kieleni, kuumat huuleni haluaisivat tutustua huuliisi, klittaasi pitkään ja kiusoitellen ; ) os. [email protected] odottelen vastaustasi.
      PS.osoite kertoo kaiken ; )

• alkonautti

Ai mitä kieliä puhut?

• lickitup

ei ehkä jyväskylästä, mutta jos maltat tänne saarijärvelle tulla niin kyllä homma hoituu.

• tyttttö-20

sportti tyttö kokkolasta ja haluisin :p :p

• rogerX

Moikka! Annan sulle ilomielin, kerro viestiosoite... tms. yhteys..

• drillikka

Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi

• alkonautti
        drillikka kirjoitti:

Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi

Mitä kieliä niiku osaat? Mä osaan vaan suomea ja ruotsia..

• uiytre

kik miguli20cm

• Vittujennuolijamies

Vittujennuolijamies heti halukas palvelukseen. Vaikka olen jo vanha mies, olen viriili ja tehokas, voin antaa nuolua Sinulle vaikka tuntitolkulla. Voitko imeä minua? Tykkäätkä nussimisesta? Voidaan pannakin päälle.

• pervopoju

naiset kikatkaa cssvscfe jos haluutte puhua tuhmia tai vaihdella kuvia ;)

• sinä<3minä

sexy leidee! täällä!meikä valmis nussii sua!

• Roger7

Tottakai löytyy! Tää on lempilaajini ja oikein kielitaitoinen olen kyllä :-) Laita viesti " drilliand6 at gmail.com "

• pre1

olisi haluja

• otappa yhteyttä jos edelleen on ajankohtaista

• kyllä löytyy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73