Löytyykö Jyväskylästä miestä nuolemaan pilluani oikein kunnolla??? ;) oon 20v tyttö :)
nuolijoita jyväskylästä?!
23
1310
Vastaukset
- andy30
Kyl toki. [email protected]
- paljon elämää nähnyt
olen 70 pappa hyvä nuolemaan [email protected]
- heh,ei mistään
ja mistähän tietää että olet tyttö?
- kielimies
Halukas kielimies löytyy:
[email protected]- alkonautti
Osaaks säkin hyvin Englantii?
TÄÄLTÄKIN LÖYTYY HALUKKUUTTAA
[email protected]- roger7
Kiitettävää kielitaitoa kylää löytyy... laita viesti drilliand (at) suomi24.fi
- alkonautti
Ai sait kiitettävän numeron kielistä? Oliks sulla muitakin kieliä kuin Englanti ja Ruotsi?
- k69.
Hhmm,
täällä olisi intohimoinen, kokeilunhauinen, tumma 180/82 sporttinen, siisti kielimies halukkaana tapaamaan sua... utelias, kuuma vikkelä kieleni, kuumat huuleni haluaisivat tutustua huuliisi, klittaasi pitkään ja kiusoitellen ; ) os. [email protected] odottelen vastaustasi.
PS.osoite kertoo kaiken ; )- alkonautti
Ai mitä kieliä puhut?
- lickitup
ei ehkä jyväskylästä, mutta jos maltat tänne saarijärvelle tulla niin kyllä homma hoituu.
- tyttttö-20
sportti tyttö kokkolasta ja haluisin :p :p
- rogerX
Moikka! Annan sulle ilomielin, kerro viestiosoite... tms. yhteys..
- drillikka
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
- alkonautti
drillikka kirjoitti:
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
Mitä kieliä niiku osaat? Mä osaan vaan suomea ja ruotsia..
- uiytre
kik miguli20cm
- Vittujennuolijamies
Vittujennuolijamies heti halukas palvelukseen. Vaikka olen jo vanha mies, olen viriili ja tehokas, voin antaa nuolua Sinulle vaikka tuntitolkulla. Voitko imeä minua? Tykkäätkä nussimisesta? Voidaan pannakin päälle.
- pervopoju
naiset kikatkaa cssvscfe jos haluutte puhua tuhmia tai vaihdella kuvia ;)
- sinä<3minä
sexy leidee! täällä!meikä valmis nussii sua!
- Roger7
Tottakai löytyy! Tää on lempilaajini ja oikein kielitaitoinen olen kyllä :-) Laita viesti " drilliand6 at gmail.com "
- pre1
olisi haluja
otappa yhteyttä jos edelleen on ajankohtaista
kyllä löytyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979