Osaisiko kukaan suositella hyvää lemmikkikuvaajaa Helsingistä. Tarkoituksena olisi saada kissaherrasta laadukkaita kuvia, kun omat valokuvat eivät ota onnistuakseen.
Entä kannattaako kuvaaja kutsua kotiin vai pakata kissa koppaan ja kipittää studiolle? Kotona eläin olisi varmasti rentoutuneempi, mutta saako studio-olosuhteissa paljon paremmat kuvat.
Lemmikkikuvausta Helsingissä
5
118
Vastaukset
- Kissan viikset
Samaa olen pohtinut. Löysin netistä googlettamalla "lemmikkikuvaus" joitakin paikkoja, mutta olisi mielenkiintoista kuulla suosituksia.
Osa paikoista antaa kuvat CD:llä, mutta toisista täytyy kuvat tilata erikseen. Äkkiseltään tuntuis kätevältä, että sais kuvat sähköisenä ja niistä vois sitten itse teettää mitä haluaa. - joulua odotellessa
Tekis mieli saada meidän karvaiset kaverit joulukorttiin koristukseksi. Itse otetut kuvat ei kuitenkaan näytä kovin hyviltä... Mahtaakohan tuollainen lemmikkikuvaus olla kallista iloa ja saakohan kerralla otettua useampia kuvia, joista vois sit teettää erilaisia kortteja vuoden mittaan (joulu, ystävänpäivä, pääsiäinen, syntymäpäivät jne.). Antaako ne kuvaajat niitä kuvia sähköisenä?
- dogibag
Helsingin uutisissa oli juttua lemmikkikuvauksesta ja tietoa joistakin palveluntarjoajista pk-seudulla.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/267050-persialainen-paatyy-seinalle-–-lemmikin-ikuistaa-nyt-ammattikuvaaja- Ragdoll
Kiitos vinkistä! Luin tuon Helsingin uutisten jutun ja sitä kautta on nyt kuvaus buukattuna. Kuvaaja tulee kotiin ja kuvat saa sähköisenä. Toivotaan, että onnistuu:-)
- Anonyymi
Oulussa toimii kissavalokuvaaja, jolta minä ainakin sain kuvat digitaalisena. Kävi ihan kotonamme kuvaamassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693195
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541839Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591654- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401478Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095