Osaisiko kukaan suositella hyvää lemmikkikuvaajaa Helsingistä. Tarkoituksena olisi saada kissaherrasta laadukkaita kuvia, kun omat valokuvat eivät ota onnistuakseen.
Entä kannattaako kuvaaja kutsua kotiin vai pakata kissa koppaan ja kipittää studiolle? Kotona eläin olisi varmasti rentoutuneempi, mutta saako studio-olosuhteissa paljon paremmat kuvat.
Lemmikkikuvausta Helsingissä
5
153
Vastaukset
- Kissan viikset
Samaa olen pohtinut. Löysin netistä googlettamalla "lemmikkikuvaus" joitakin paikkoja, mutta olisi mielenkiintoista kuulla suosituksia.
Osa paikoista antaa kuvat CD:llä, mutta toisista täytyy kuvat tilata erikseen. Äkkiseltään tuntuis kätevältä, että sais kuvat sähköisenä ja niistä vois sitten itse teettää mitä haluaa. - joulua odotellessa
Tekis mieli saada meidän karvaiset kaverit joulukorttiin koristukseksi. Itse otetut kuvat ei kuitenkaan näytä kovin hyviltä... Mahtaakohan tuollainen lemmikkikuvaus olla kallista iloa ja saakohan kerralla otettua useampia kuvia, joista vois sit teettää erilaisia kortteja vuoden mittaan (joulu, ystävänpäivä, pääsiäinen, syntymäpäivät jne.). Antaako ne kuvaajat niitä kuvia sähköisenä?
- dogibag
Helsingin uutisissa oli juttua lemmikkikuvauksesta ja tietoa joistakin palveluntarjoajista pk-seudulla.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/267050-persialainen-paatyy-seinalle-–-lemmikin-ikuistaa-nyt-ammattikuvaaja- Ragdoll
Kiitos vinkistä! Luin tuon Helsingin uutisten jutun ja sitä kautta on nyt kuvaus buukattuna. Kuvaaja tulee kotiin ja kuvat saa sähköisenä. Toivotaan, että onnistuu:-)
- Anonyymi
Oulussa toimii kissavalokuvaaja, jolta minä ainakin sain kuvat digitaalisena. Kävi ihan kotonamme kuvaamassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711003Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710164- 474221
- 243922
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353716Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563614No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413463Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73365- 533153
- 422875