Osta Volvo voimapesä, sit on sulla varma pesä:)
Tämä tarina on tosi, sillä aikanaan Amazonin hankittuani sain heti kosittua ja tehtiinkin häämatkalla sitten kaksoset takapenkillä. Ollaan edelleen naimisissa ja kaksospojilla on uudehkot XC60 Volvot ja ovat jatkaneet perinnettä takapenkillä molemmat ja nyt meillä on ihania lastenlapsia iso liuta. Kyllä on XC80:sen lisäjakkarat on tullut tarpeeseen:)
Eli jos haluat varmaa pesää, niin paas hommate Volvo. Et pety. Volvo on ikuisen heterorakkauden tae. Poikamiehenä pysyville suosittelen Bemaria ja homoille Audia.
Osta Volvo!
Man loves a Volvo
1
140
Vastaukset
- Peräkammaristako?
Huono trolli mistäs ostit XC80:n eipä nitä näy tiellä hyvin olet opetellut valehtelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237