Moi!
Alan pikkuhiljaa olla huolissani omasta juomisestani. Juon viikossa 2-3 kertaa. Tätä on jatkunut reilu vuoden verran, siitä kun täytin 18v ja baareihin oli ovet auki. Kuitenkin olen työssäkäyvä ja aina olen hommani hoitanut hyvin ja täsmällisesti. Vanhempani on myös huolissaan ja monesti puhuttu asiasta. Olen myös viimeaikoine piilotellut olut tölkkejä ja juonut salaa huoneessani ja sitten lähtenyt baariin. Juon myös aina itseni todella humalaan. Nyt myös melkoinen kankkunen. Monta tyttöystävä ehdokasta on myös jättänyt. Olen saanut hiukan juopon maineen lähikuppiloissa. Olen kuitenkin leppoinen enkä koskaan käyttäydy agressiivisesti humalassa. Selvinpäinkin olen melko sosiaalinen ja en yritä kohottaa itsetuntoani juomalla ja paareissakin yleensä istun yksin eikä se tunnu kovin kivalta ja sinne on silti mentävä. Mitä mieltä olette tästä? Pitäisikö hakea jo apua?
Nuori 19v mies.
16
487
Vastaukset
- ====
Olet samalla toistuvalla kaavalla kehittämässä itsellesi alkoholriippuvuutta, kuten kaikki juoppoutuneet ennen sinua.
2-3 kovat kännit viikossa on ehdottomasti liikaa.
Vähennä rajusti juomistasi, ennen kuin on liian myöhäistä. - ennustajaukkoeukko
Pahalta näyttää.
- 65432
Tulevaisuudenkuvaasi nykyvauhdilla:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkoholiriippuvuus
http://www.utaj.fi/koulu/psykologia/saraste/neuropsykologia.htm - Lapland soul
löysin juuri sielunveljeni.
Itellä tulee juotua 4-7 päivää viikossa, ja aina vähintään nousuhumalaan asti.
Olen 20 v mies ja itekki asun vielä vanhempien luona rahatilanteesta johtuen niin kohtuu huolissani itekki olen juomisestani. Jos vaan alkais ne työt niin loppuis tuo vitun juominenkin samalla.PS. olen vielä aika pahasti peliriipuvainen, joten jos eksyn pelaamaan, alkaa vituttamaan-->kaljakauppaan-->kaatokännit-->seuraava aamuna joskus herään keltaiselta patjalta eli putkasta, ja tätä samaa kaavaa kun jatkunut jo n.7 kk niin alkaa jo riittämään.- mulle riitti, kiitti
Sit ku riittää niin mene AA-kokoukseen, jos haluat lopettaa juomisen.
- feikin feikkikö..
Moi.kyllä överiksi nyt menossa.soita A-klinikalle ja voisit käydä juttelemassa.et menetä mitään jos näin teet.mieti asiaa.voimia sulle.
- perseenhaju.
Itse tuon ikäisenä, join kans muutamia päiviä putkeen. Kunnes nyt kymmenen vuoden päästä tuntuu jo että on mitta viinan kanssa tullu täyteen viikkojen ryyppyputkien takia ja nyt katotaan kumpi on kumpi.
Hiat käärittynä mennään. - itsenäistyminen
Asut ilmeisesti vanhempiesi luona?
Ensimmäinen askel on luonnollisesti marssia esim. asuntotoimistoon ja vaatia omaa kämppää että voit keskittyä harrastukseesi paremmin.
Hakemukseen kannattaa kirjata että tarvitset oman asunnon turvataksesi opiskelurauhan, se on tehokkain keino ellei omaa suojaväritystä tai muita avuja. - paarijallu
Meinaatko bilettää ja juoda tänään?
- Tutkipa tuosta!
- c8-
ite 19v juoppo alkoa ja pameja menee itsetunnon kohottamisee useesti viikossa ei oo hyvä homma mut ainaki saa laillisesti ei tarvii hengailla nistiporukoissa pahemmi
- raitis vai selvä vai
Miten vietät tämän viikonlopun?
- Naistenmies78.
"Monta tyttöystävä ehdokasta on myös jättänyt."
Keitäköhän ne 19v pojan tyttöystäväehdokkaat ovat olleet?
taitanee olla amis-pikkutyttöjä..- Oikeasti Mies.
"Olen 20 v mies ja itekki asun vielä vanhempien luona rahatilanteesta johtuen niin kohtuu huolissani itekki olen juomisestani. "
Vai että oikein 20v MIES vaikka asut isin ja mamin hoteissa.
Buhahhahhahhaa!!!
ette te räkänokat osaa alkoholia käyttää.
Pysykää limpparissa.
- Nuori lääkäri
Suositeltava määrä alkoholia on 17 annosta vuorokaudessa !
Kuka ääliö nostelee melkein vuoden vanhoja aloituksia etusivulle? - Janne36.
MINÄ!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi403019Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs412854100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482473Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462195Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212054Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361