Nuori 19v mies.

juoppopoika

Moi!

Alan pikkuhiljaa olla huolissani omasta juomisestani. Juon viikossa 2-3 kertaa. Tätä on jatkunut reilu vuoden verran, siitä kun täytin 18v ja baareihin oli ovet auki. Kuitenkin olen työssäkäyvä ja aina olen hommani hoitanut hyvin ja täsmällisesti. Vanhempani on myös huolissaan ja monesti puhuttu asiasta. Olen myös viimeaikoine piilotellut olut tölkkejä ja juonut salaa huoneessani ja sitten lähtenyt baariin. Juon myös aina itseni todella humalaan. Nyt myös melkoinen kankkunen. Monta tyttöystävä ehdokasta on myös jättänyt. Olen saanut hiukan juopon maineen lähikuppiloissa. Olen kuitenkin leppoinen enkä koskaan käyttäydy agressiivisesti humalassa. Selvinpäinkin olen melko sosiaalinen ja en yritä kohottaa itsetuntoani juomalla ja paareissakin yleensä istun yksin eikä se tunnu kovin kivalta ja sinne on silti mentävä. Mitä mieltä olette tästä? Pitäisikö hakea jo apua?

16

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ====

Olet samalla toistuvalla kaavalla kehittämässä itsellesi alkoholriippuvuutta, kuten kaikki juoppoutuneet ennen sinua.
      2-3 kovat kännit viikossa on ehdottomasti liikaa.
      Vähennä rajusti juomistasi, ennen kuin on liian myöhäistä.

• ennustajaukkoeukko

Pahalta näyttää.

• Lapland soul

löysin juuri sielunveljeni.
      Itellä tulee juotua 4-7 päivää viikossa, ja aina vähintään nousuhumalaan asti.
      Olen 20 v mies ja itekki asun vielä vanhempien luona rahatilanteesta johtuen niin kohtuu huolissani itekki olen juomisestani. Jos vaan alkais ne työt niin loppuis tuo vitun juominenkin samalla.PS. olen vielä aika pahasti peliriipuvainen, joten jos eksyn pelaamaan, alkaa vituttamaan-->kaljakauppaan-->kaatokännit-->seuraava aamuna joskus herään keltaiselta patjalta eli putkasta, ja tätä samaa kaavaa kun jatkunut jo n.7 kk niin alkaa jo riittämään.

• mulle riitti, kiitti

Sit ku riittää niin mene AA-kokoukseen, jos haluat lopettaa juomisen.

• feikin feikkikö..

Moi.kyllä överiksi nyt menossa.soita A-klinikalle ja voisit käydä juttelemassa.et menetä mitään jos näin teet.mieti asiaa.voimia sulle.

• perseenhaju.

Itse tuon ikäisenä, join kans muutamia päiviä putkeen. Kunnes nyt kymmenen vuoden päästä tuntuu jo että on mitta viinan kanssa tullu täyteen viikkojen ryyppyputkien takia ja nyt katotaan kumpi on kumpi.

Hiat käärittynä mennään.

• itsenäistyminen

Asut ilmeisesti vanhempiesi luona?

Ensimmäinen askel on luonnollisesti marssia esim. asuntotoimistoon ja vaatia omaa kämppää että voit keskittyä harrastukseesi paremmin.

Hakemukseen kannattaa kirjata että tarvitset oman asunnon turvataksesi opiskelurauhan, se on tehokkain keino ellei omaa suojaväritystä tai muita avuja.

• paarijallu

Meinaatko bilettää ja juoda tänään?

• c8-

ite 19v juoppo alkoa ja pameja menee itsetunnon kohottamisee useesti viikossa ei oo hyvä homma mut ainaki saa laillisesti ei tarvii hengailla nistiporukoissa pahemmi

• raitis vai selvä vai

Miten vietät tämän viikonlopun?

• Naistenmies78.

"Monta tyttöystävä ehdokasta on myös jättänyt."

Keitäköhän ne 19v pojan tyttöystäväehdokkaat ovat olleet?
      taitanee olla amis-pikkutyttöjä..

• Oikeasti Mies.

"Olen 20 v mies ja itekki asun vielä vanhempien luona rahatilanteesta johtuen niin kohtuu huolissani itekki olen juomisestani. "

Vai että oikein 20v MIES vaikka asut isin ja mamin hoteissa.
        Buhahhahhahhaa!!!

ette te räkänokat osaa alkoholia käyttää.
        Pysykää limpparissa.

• Nuori lääkäri

Suositeltava määrä alkoholia on 17 annosta vuorokaudessa !

Kuka ääliö nostelee melkein vuoden vanhoja aloituksia etusivulle?

• Janne36.

MINÄ!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      3019
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      41
      2854
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2473
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2195
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2054
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1739
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26