Ainakin palsta on melko kuollut
Tapahtuuko maskussa mitään
8
292
Vastaukset
- täällä nämä
monet on
- elämä ei
palsta siis
- masssku
No kyllä tapahtuu .. juuri äsken juoksi lenkkeilijä ohi !!
- lenkillä
Mä se olin, näin sinu:-).
Rivieeralla on frisbeen heittelijöitä ympäri vuoden, usein ruuhkaksi asti.
Samoin Rivieeran hiihtomaastot on suosittuja, koska siellä ei ole jäljettömiä mäkiä. Ladut on aina huippukunnossa.
Metsää on Maskussa vielä paljon- siis marjastus- ja sienestysmaastoja.
- Sykkeen keskel
Just meni ambbari 8-tiel Turkuun päin, ku istuin aamupilsuil ex-Essol. Kyl tääl tapahtuu..
- Pa**a
Yks paskarekka kaatui tielle mennäviikolla. Älä mene Maskuun - siellä pistetään pas**a taskuun
- paljon huonommin
monella vielä usein on
- päivittäinen vieras
Ihan kaahee siti.onneksi menee motari kohta yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094226
- 783466
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803270Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223112- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612711Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852529- 332374