Vuokra-asunto tilanne?

Juupas

Mikäpä mahtaapi olla asuntotilanne Taivalkoskella jos sinne muuttaa?
Vuokra-asuntoa lähinnä etsiskelen.
Keski-Suomesta sinne muuttaisin mutta onko tilanne mikä?

Kiitos.

10

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivalkosketar

Vuokra-asuntoja löytyy. Millaista asuntoa olisit vailla?

• kyselenp

Millaiset vuokrat siell on?

• Nimetön

Vuokrat semmosta 350-600, riippuen paikasta ja asunnon koosta. Vuokraovesta löytyy hakusanalla Taivalkoski tarjolla olevat vuokra-asunnot.

• aripurana

paitsi eihän se keränen kiinteistötahkolasta niitä asuntoja vuokraa ellei ole töitä

• taivalkosketar

Ei pidä paikkaansa. Eikö tuon mukaan sitten pitäisi potkia pois kaikki työttömät, jotka asuvat Tahkolan asunnoissa?

• Nimetön

Mistähän sinä tämmöistä olet kuullut? Oiskohan joku muu ollu syynä ettei ole vuokrannut..

• Ei sinne enää

kannata mennä.

Ei me sinne kaivata.

Lapsuutta ja nuoruutta me kaipaamme ja luulemme, että saamme ne takaisin kun muutamme lapsuuden maisemiin. Emme saa. Siellä on elämä kulkenut omia ratojaan, eikä meillä ole ollut siinä mitään osaa. Meidän sieltä lähteneiden osa on ollut muualla.

• ex tkoski

Olet aivan oikeassa. 24 vuotta sitten muutimme muualle työn perässä. Jossainvaiheessa on tullut mieleen, että jospa sittenkin kotipuoleen takaisin.... mutta ei se ole enää sama kotiseutu..... niin ja asiasta viijenteen....oliko muuten kenelläkään muualle muuttaneelle, muuttotilanteessa samaa kokemusta, kuin minulla ja miehelläni....meille ilkuttiin: hah hah, ette kyllä viihy kuin korkeintaan pari vuotta muualla, niin sitten tulette häntä koipien välissä takaisin.........

• taivalkosketar

Turhaa pelottelua ja paskan jauhantaa. Kaikki on asenteesta kiinni. Itse monta mutkaa maailmalla käyneenä tänne olen palannut joka kerta. Täällä on sydän ja täällä on koti. Plussat kaataa miinukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe