Suositelkaa Edullista Hotellia Istanbulissa

SSHowhow

Muutaman viikon päästä olisi lähtö Istanbuliin mutta hotelli on vielä varaamatta. Olen netistä niitä kovasti koittanut katella mutta niitä on niin paljon ja kun ei ne hotellin kuvat ja tiedot aina ole niin paikkaansa pitäviä. Sultanahmetin alueelta mieluusti

3

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Istanbulin fan

Jos puhutte englantia, menkaa tripadvisor.com sivuille, siella on valtava valikoima eri hintaisia hotelleja, sultanahmet alue tiedoksenne on hyvin kallis.

Voisitte katsoa esim Kupeli hotellia.
      CEM SULTAN HOTELjoka lahella sultanahmet aluetta, mainostaa 3 yota 54 Eurolla, .

HOTEL FATIH mainostaa 3 yota 67 Eurolla.

• Istanbul on IHANA

Booking.comin sivuille saa tekstin suomeksi. Hyvä etten suositellut viime marraskuun hotelliamme, joka oli booking.comin tarjouksena! Nyt se maksaa 4 kertaa enemmän. Kuvista saa todellakin tripadvisorin sivustolla nähdäkseen myös turistien ottamat kuvat. On vain pakko hyväksyä se, että kuvat ovat parhaista huoneista jne. Muutoin ei löydä ikinä hotellia.

Minulle tulee itselleni booking.comin tarjoukset meilinä, myös muutaman muun hakukoneen. Kannattaa liittyä ainakin edellämainittuun. Kuten totesin: kerran edullinen ei seuraavalla kerralla olekaan siihen hintaan. Itse on siis kaivettava juuri ne päivät milloin on menossa. CEM SULTAN on hyvällä paikalla, sekin joskin tarjouksesta napattu.Sultaahmet on minusta hyvä, jos on ekaa kertaa Istanbulissa, kaikki tarvittava on lähellä. Muutoin kannattaa vaihdella alueita, jos on sellainen fani kuin minä ja Istanbul fan :D

Nyt on low season eli hinnat ovat edullisempia. Paitsi uudenvuoden aikana. Hyvää matkaa sitten kun menette.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51