Suositelkaa Edullista Hotellia Istanbulissa

SSHowhow

Muutaman viikon päästä olisi lähtö Istanbuliin mutta hotelli on vielä varaamatta. Olen netistä niitä kovasti koittanut katella mutta niitä on niin paljon ja kun ei ne hotellin kuvat ja tiedot aina ole niin paikkaansa pitäviä. Sultanahmetin alueelta mieluusti

3

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Istanbulin fan

      Jos puhutte englantia, menkaa tripadvisor.com sivuille, siella on valtava valikoima eri hintaisia hotelleja, sultanahmet alue tiedoksenne on hyvin kallis.

      Voisitte katsoa esim Kupeli hotellia.
      CEM SULTAN HOTELjoka lahella sultanahmet aluetta, mainostaa 3 yota 54 Eurolla, .

      HOTEL FATIH mainostaa 3 yota 67 Eurolla.

    • Istanbul on IHANA

      Booking.comin sivuille saa tekstin suomeksi. Hyvä etten suositellut viime marraskuun hotelliamme, joka oli booking.comin tarjouksena! Nyt se maksaa 4 kertaa enemmän. Kuvista saa todellakin tripadvisorin sivustolla nähdäkseen myös turistien ottamat kuvat. On vain pakko hyväksyä se, että kuvat ovat parhaista huoneista jne. Muutoin ei löydä ikinä hotellia.

      Minulle tulee itselleni booking.comin tarjoukset meilinä, myös muutaman muun hakukoneen. Kannattaa liittyä ainakin edellämainittuun. Kuten totesin: kerran edullinen ei seuraavalla kerralla olekaan siihen hintaan. Itse on siis kaivettava juuri ne päivät milloin on menossa. CEM SULTAN on hyvällä paikalla, sekin joskin tarjouksesta napattu.Sultaahmet on minusta hyvä, jos on ekaa kertaa Istanbulissa, kaikki tarvittava on lähellä. Muutoin kannattaa vaihdella alueita, jos on sellainen fani kuin minä ja Istanbul fan :D

      Nyt on low season eli hinnat ovat edullisempia. Paitsi uudenvuoden aikana. Hyvää matkaa sitten kun menette.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe