totuus nettibingoista

bingobango

Tässäpä oma kokemukseni. Pari vuotta sitten rekisteröidyin nettibingoon ja pelasin hyvin pieniä summia viikossa, melkein heti voitin muutaman kymmentä euroa ja siitä muutaman viikon päästä jo 200 euroa, kotiutin rahani ilman mitään ongelmia. jatkoin pelaamista silloin tällöin. Keväällä tulikin sitten supervoitto, voitin kahden viikon sisällä ensin 600 euroa ja sitten 900 euroa pyöristettynä. Nämäkin rahat kotiutin ongelmitta. sen jälkeen oli hiljaista jonkin aikaa ja voitin noin 200 euroa kerran kahteen kuukauteen, rahaa tietenkin myös meni noin 200 euroa kuussa (innostus iski ehkä vähän liikaa). Osasin malttaa mieleni ja pidin paussia pelaamisessa, heti kun pelasin, voitin jälleen. Bingo siis tietoisesti yritti uskotella minulle, että sieltä voi oikeasti hyvällä tuurilla voittaa rahaa ja saivat minut pelaamaan rahojani. Nyt kun katsoo aikaa taakse päin, olen varmasti jo reilusti tappiolla silloin tällöin voitoista huolimatta.

Koko bingotouhu on ihan kusetusta. uskotellaan, että voit voittaa, kunnes sitten alat häviämään. Ja aina siellä on ne muutamat, jotka voittavat jatkuvasti eli todennököisesti jotain sisäisiä pottien kerääjiä.

Olen menettänyt pikku hiljaa uskoni kaikkiin netissä pelattaviin rahapeleihin Suomen veikkausta myöten!

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

3

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komsii komsaa

      työkaverini voitti vähän yli kolme tonnia eikä ole taatusti mikään sisäpiiriläinen..kyllä se on ihan tuurista kiinni voittaako vai ei.

    • ferfyrthgg

      Ainakin Veikkauksen bingoa seuranneena samat nimimerkit siellä voittavat jatkuvasti, epäilyttävää. Unibetin ja Nordicbetin bingoissa saa kuponkeja ostella koko ruudukon aina täyteen esim. 120 kuponkia ja kappalehinta 0,05€. Ei kuulosta pahalta hinnalta mutta kun pelailee voitotta kymmenisen kierrosta, oma panos ja voittosuhde on aika pieni. Jokunen voitto saattaa napsahtaa kohdalle mutta kun nämä pelatut kierrokset per kuukausi ja voitetut bingot kerrottuna, voitto-osuus on melko mitätön. Nettibingo perustuu juuri siihen että se voi antaa tiettyjä satunnaisia voittoja mutta loppupeleissä peliyhtiö jää voitolle aina ja pelaaja tappiolle. Aina. En kiellä etteikö tuurilla olisi osuutta mutta tuo tuurin suhde on lähes olematon. Nettibingot perustuvat juuri siihen ettei miistä suurille voitoille jää koskaan. Itse jonkin verran pelanneena arvottujen numeroiden osuminen kohdalle on yleensä aina numero viereen, tai useammin bingo jää yhtä numeroa vaille. Esimerkkinä yksi pelikierros joka sisältää 72 kuponkia ja yhden kupongin hinta arvoltaan 0,10€=7,20€. Tämä summa kerrottuna kierroksien määrällä 6 kertaa 7,20€=43,00€ ja tästä kierroksesta yleensä yksi voitto riippuen pelaajien määrästä, on pienempi kuin tuo 43,00€. Tässäkään tapauksessa ei voi laskea sattuman osuutta eli täyttä bingoa, mutta se on edelleen hyvin pieni. Bingot voivat yhden ison bingon antaa, mutta sen jälkeen yleensä pelaaja panostaa peleihin lisää toisen voittomahdollisuuden toivossa, ja äkkiä tuo voitettu summa on pelattu takaisin.

    • ehkä pelaan, ehkä en

      ehkä kannattaisi jättää pelailut niille, joiden kuuppa ja lompakko kestää häviötkin...miksi pitää ottaa stressiä moisesta bingosta ja kuluttaa aikaa kyyläämällä nikkejä...hauskaa porukkaa;DDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe