Motörheadin kunkut!

Moottoripäät elää

Ihmettelen miksi nykyistä Motörheadin kitaristia, rumpalia ja itse Herra Lemmy Kilmisteriä mollataan soitttamisen tyylistä. Pitääkö kaikki raskas rokki/heavy olla samaa puuroa??? Ihailen Lemmyn Basson rääkkäystä siinä mitoin, että pitääkö kaikki olla samaa puuroa bändistä riippumatta? Rumpali Mikkey Dee tuo uutta rankkaa, mutta samalla jotenkin pehmeää sointia (vaikka ei pehmeää olekaan) bändin soundiin. Kitaristi Phil Campbell tuo soitannallaan kunnon kitaran vingutusta mitä Motörheadin asiaan kuuluu.

En ymmärrä toisia jotka sanovat bändin musiikin olevan menettänyt merkityksensä bändin vaihdosten jäljiltä???!!!! Miten hemmetissä tällä kokoonpanolla pumppu olisi toiminut jo 23-29 vuotta???
Toivottavasti Motörhead ja herra Kimister ovat hyvässä hapessa huhtikuun keikalla Hartwall areenalla!

Ikuinen Motörhead fani herra 48V.

1

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etellinen

Lopussa oli pieni virhe. Herra Kilmister.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2049
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1510
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1289
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1150
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1150
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      87
      1064
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1018
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      243
      962
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe