Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Käykö Matiz hyväksi työmatka-autoksi?

köyhä

Minä kuljen melko matkoja huonoilla autoilla kun ei ole palkat Suomessa sellaiset että Ladaa kummempaa kalua on pystynyt ostamaan.Nyt on ilmestynyt Korean ihmekalu markkinoille ja ihan hyvältä vaikutti kun istuin sisällä.Hinta miellytti varustelu oli jopa yliannosteltu maaseudun olot huomioon ottaen.Onko Matiz sopiva auto kun ei edustusta tarvita vaan paikasta toiseen meno mahdollisimman edullisesti

4

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nubira

      Sopii erinomaisesti, jos ei tarvi isoja esineitä kuljetella. Daewoo on hyvä auto, ja takuukin 3 vuotta. Itselläni ei alkujaankaan ollut ennakkoluuloja kyseistä merkkiä kohtaan, ja ei ole pettymyksiä auto tuottanut. Olen ollut valintaani enemmän kuin tyytyväinen.

      Tuttavallani on Matiz, ja hän on myös ollut autoonsa erittäin tyytyväinen. Etelä-Koreassa on samanlaiset kriteerit valmistaa autoja, kuin Japanissakin, eli paskaa sieltä ei niiden kannata Eurooppaan lykätä.

    • SRi

      Että jos on Matiz:in kokoista/hintaista autoa ostamassa niin kannattaa tsekata myös Renault Twingo. Siinä tosin ei ole takaovia, mutta muuten ihan varteenotettava Matiz:in vaihtoehto.

      Siitä olen ihan varma että Daewoo on sata kertaa laadukkaampi kuin Lada.

      • vaihtoehtoja

        Tuohon 11000 hintaluokkaan ja 3,5 metrin kokoluokkaan menee myös Suzuki Alto. Tulevan Kia picanton hinnasta ei ole vielä selvyyttä, mutta viiden vuoden takuu on kyllä ihan kohdallaan. Pari tonnia lisää budjettiin ja reilusti isommat Daewoo Kalos / Hyundai Getz tulevat kysymykseen.


      • juuso
        vaihtoehtoja kirjoitti:

        Tuohon 11000 hintaluokkaan ja 3,5 metrin kokoluokkaan menee myös Suzuki Alto. Tulevan Kia picanton hinnasta ei ole vielä selvyyttä, mutta viiden vuoden takuu on kyllä ihan kohdallaan. Pari tonnia lisää budjettiin ja reilusti isommat Daewoo Kalos / Hyundai Getz tulevat kysymykseen.

        Myöskään uuden Getzin 5v takuuta ilman km-rajaa ei kannata unohtaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe