löytyykö suomesta rehellisiä naisia?

lonely18.5cm

Jotka haluu tohtorismiehen, ihan komean, rehellisen, ei tupakoivan ja joskus kavereiden kanssa känninottavan miehen? Ja hyvässä asemassa olevan! Urheiluharrastavan 43 vuotiaan kerran eronneen ja pettyneen ihmisen? Uskollisen!

31

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehetkypsyyhitaasti

      voi et uskokkaan mulle kelpaisi ikihyviksi!!! arvostaisin, hellisin , pitäisin huolta keittiössä ja sängyssä. Uskollinen, se on tärkeää. ehkä vielä joskus tapaan kaltaisesi

    • fuulaat vain

      Liian totta ollakseen hyvää...tänne päin vaan. Ottajia löytyy liuta ainakin,niin jos minä olen kiinnostunut. Ne kateelliset tiedäthän :)

    • Vihdoinkin!

      Onko tuollaisia miehiä ja vielä vapaana?
      Mulle kelpaa!!!

    • väsyämmä

      No tämä nyt ainakin on provo. Mulle riittäis rehellinen. Olen itse ihan hyvässä asemassa, mutta enpä viitsisi sitä hehkuttaa. Koulutus, komeus... no jaa

      • lonely18.5

        Tää muuten ei oo provo! Oikeesti väsynyt noihin paskaa puhuviin epärehellisiin naisiin:(:( miten tässä siis toimitaan? Email? Eikä kyllä ennätä juosta baareissa ettii ja siellä on yleensä noita siiderihaukkoja!


      • lähivierihoitsu
        lonely18.5 kirjoitti:

        Tää muuten ei oo provo! Oikeesti väsynyt noihin paskaa puhuviin epärehellisiin naisiin:(:( miten tässä siis toimitaan? Email? Eikä kyllä ennätä juosta baareissa ettii ja siellä on yleensä noita siiderihaukkoja!

        Kuule, kyllä vielä on uskollisia ja rehellisiä naisia! Jopa täysraittiita, savuttomia ja muutenkin terveet elämäntavat omaavia, fiksuja ja itsestään huolehtivia (ja omasta kumppanistaan!). Itse koen olevani sellainen, aviossa pian 40 vuotta saman köllikän kanssa! Minulle riitti nuoruuden toilailut ja ymmärrän varsin hyvin, mihin valheet ja uskottomuus johtavat sen, joka niin toimii. Tärkeää on pitää parisuhteestaan huolta niin, että siihen väliin ei sovi ketään kolmatta ja pitää myös ehdottoman avoin ja luottamuksellinen suhde omaan puolisoonsa, sekä huolehtia yhteisestä hauskanpidosta ja seksistä parhaansa mukaan. Katsele ympärillesi. Eivät sellaiset naiset kapakoihin eksy. Heitä liikkuu ymprilläsi, saleilla, lenkkipoluilla...


      • Kyydistä pudotettu?
        lähivierihoitsu kirjoitti:

        Kuule, kyllä vielä on uskollisia ja rehellisiä naisia! Jopa täysraittiita, savuttomia ja muutenkin terveet elämäntavat omaavia, fiksuja ja itsestään huolehtivia (ja omasta kumppanistaan!). Itse koen olevani sellainen, aviossa pian 40 vuotta saman köllikän kanssa! Minulle riitti nuoruuden toilailut ja ymmärrän varsin hyvin, mihin valheet ja uskottomuus johtavat sen, joka niin toimii. Tärkeää on pitää parisuhteestaan huolta niin, että siihen väliin ei sovi ketään kolmatta ja pitää myös ehdottoman avoin ja luottamuksellinen suhde omaan puolisoonsa, sekä huolehtia yhteisestä hauskanpidosta ja seksistä parhaansa mukaan. Katsele ympärillesi. Eivät sellaiset naiset kapakoihin eksy. Heitä liikkuu ymprilläsi, saleilla, lenkkipoluilla...

        ELämänkokemus ja järjenkäyttö on luvallista,kuten edellisen kirjoittajan teksti osoittaa.Kiitos selkeästä mielipiteestä.


    • nnnn2

      Nimimerkki hiukan arveluttaa.

      • lonely 18.5

        Tässä kinkkua paistelen ja kun näitä palstoja lukee niin taitaa olla parempi pysyy yksin...:-\:-\ Ei nimimerkki nyt oo tarkoitettu pelästyttämään:) mutta mistä teidät kunnon naiset löytää??


    • On meitä....

      Tääl tohtorisnainen, sama ikä, eronnut, urheileva, raitis, tupakoimaton, rehellinen, kauniiksi sanottu ilman meikkejäkin, ei ylipainoa, en ole koskaan pettänyt ketään.... Treffeille...?

      • lonely18.5

        Mutta kuulostaa hyvälle:) missäs tapaamme ja kuin suhun saa yhteyden:):)


      • Tohtorisnainen
        lonely18.5 kirjoitti:

        Mutta kuulostaa hyvälle:) missäs tapaamme ja kuin suhun saa yhteyden:):)

        Etelä-Suomes elelen... Entä sinä? Erositko vastikään? Oletko luova vai asiaihminen? Rento vai pidät kiinni tavoista? Boheemi vai tosisiisti? Otatko viikottain kännit...?


      • tohtorismies18.5
        Tohtorisnainen kirjoitti:

        Etelä-Suomes elelen... Entä sinä? Erositko vastikään? Oletko luova vai asiaihminen? Rento vai pidät kiinni tavoista? Boheemi vai tosisiisti? Otatko viikottain kännit...?

        Etelä, 2v, väliltä, ei kaavoihin kangistunut, siisti enkä ota kännejä:)


    • Tohtorisnainen

      Hmmmm.. Ei paha , ei paha... Hyvää Uutta Vuotta! Alussa sanoit että kännit otat ystävies kanssa... Tarkoititko muuta kuin holikännejä? Ite en ota näin vuodenvaihteessakaan. Olen rento, puolboheemi, luovakin, osin esimiesasemassa, marjastan, sienestän, matkustan, soitan, liikun, maalaan, pientä porkkanamaata pidän, koiran kanssa lenkkeilen ym montaa muuta joita en tässä kerro etten kovin paljastu ;) Oletko hkissa vai muualla? Minä muualla.. Mikäs toi sun 18.5, jos saa kysyä :)

      • Tohtorisnainen

        Vielä... Mikä meni pieleen aik suhteessa.?


    • Edellinen

      Tais lakata jo hauta tavata. Palasit saman naisen luo.. ? Ei siinnä mitään, hienoa, jos jaksoit antaa anteeksi. Kaikkea hyvää sinulle! Ehkä minä jossakin kohtaan jokun fiksun... Terv tohtorisnainen

      • Vielä

        Kone laittoi kirj virh: siis ei hauta vaan haluta.. ;)


    • risteyksessä

      löytyy suomesta rehellistä naista, kyllä.

      mutta se halu onkin sitten eri juttu. ensin tutustutaan ja katsotaan kuinka tunteet kohtaa vai kohtaako ollenkaan. Ei se ammatti ja hyvä asema eikä ne sentit, mutta uskollisuus on hyvä juttu.

      • lonely18.5

        Kyllä taitaa harvassa olla?


      • risteyksessä
        lonely18.5 kirjoitti:

        Kyllä taitaa harvassa olla?

        En tiedä onko harvassa vai ei, ja en voi vannoa kuin omasta puolestani....mutta ihmettelen aloitustas, etsit naisis vai naista? Vähän ristriitaa kuitenkin tuossa on...ja nuo sentit....nimimerkkinä?


        no olimiten oli....hyvää vkln jatkoja.


      • lonely18.5
        risteyksessä kirjoitti:

        En tiedä onko harvassa vai ei, ja en voi vannoa kuin omasta puolestani....mutta ihmettelen aloitustas, etsit naisis vai naista? Vähän ristriitaa kuitenkin tuossa on...ja nuo sentit....nimimerkkinä?


        no olimiten oli....hyvää vkln jatkoja.

        Kiitos samoin:)


      • risteyksessä
        lonely18.5 kirjoitti:

        Kiitos samoin:)

        kiitokset vaan :)

        on jo vkl lopuillaan, ihan hyvä niin.

        Toivon, että vierellesi löytää se sinua haluava rehellinen nainen :)


    • lonely2

      Jotenkin kun työ ja harrastukset vie aikaa niin ei niin ennätä noita rehellisiä naisia etsimäänkään:) ehkä jostain Se sitten eteen tulee....mutta kyllä vaan monenlaista tarjokasta olisi mutta onkohan sitä tullut liian rantuksi?:)

      • hhhmmm...

        niin, tämä on vähän hölmöä enkä ole mikään taikauskoinen, mutta itse olen vähän sitä mieltä, että ne parhaat jutut tapahtuukin usein silloin, kun niitä vähiten osaa odottaa.


    • xxxx1

      löytyy uskollisia naisia, me ollaan niitä "naapurin tyttöjä" jotka on mukavia ja liian tasasia.. jotaka vaihdetaan kun tylsistytään lennosta siihen räväkkään..

    • fghjklölkjhgfghj

      Oot aika lyhyt vai tuliko pilkkuvirhe.

    • Tohtorisnainen

      Ahaa, löytyi tämä vanha viestiketju.. Niinhän se on, työ ja harrasteet vie ajan, kunnossa ja kuosissa kun pitää ja haluaa pysyä. Ap ainakaan ei ollut kiinnostunut kuitenkaan sitten minusta. Torppaan kyllä tuon väiteet, että minunlaiset olisi ns tylsiä. He he, samoja tylsiä ja meneviä, kiihkeitä meistä löytyy kuin muunlaisistakin. Ei ns fiksuus tarkoita tylsyyyttä, usein juuri päinvastoin..Itse en ole kuullut olevan tylsä tms. Hauskaa tulevaa kevättä!

    • lonely18.5

      On se hupaisaa kun tapaa kivan ja mukavan naisen:) Kertoo hänelle suoraan, että rehellisyys, luottamus ja uskollisuus ovat avainasioita ja niistä lipeäminen johtaa kertalaakista välirikkoon! Silti ollaan rakastuneita ja niin ihanaa, mutta kuinka ollakkaan valehdellaan jostain pienestä! No, se oli siinä ilman selittelyitä ellei alkuun rehellinen voi olla!

    • uskälykakatrehjne

      Perfektionismi on vakava ansa :p

    • kyaaha

      Mitäs urheiluu harrastat?

    • Näin menee

      Ei löydy, koska sinä kiinnyt horoihin. Samoin ei löydy rehellisiä miehiä, koska Erja rakastui valehtelevaan, kaikkia vastaantulevia panevaan, kusipäähän nimeltä Jorma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe