Jos mies alistuu nöyryytettäväksi pienemmällä vuorokausikorvauksella, kuin mitä vangille maksetaan vankilassa yhdestä tunnista, antaa pulia päänsä, kuin kiinalainen kuolemaantuomittu ja käyttää armeijan orjaankaapua, on syytä hävetä syvästi itseään.
Varusmiesten on opittava häpeämään itseään
3
269
Vastaukset
- iuytrtyuioiuytrtyui
Asevelvollisuusarmeija ei muuta pysty tarjoamaan nuorukaisille, joten olet oikeassa.
- aseorjuus
Asevelvollisuus rappeuttaa yhteiskuntaa moraalisesti ja taloudellisesti. Naiset tietenkin kannattavat miesten asevelvollisuutta, koska kyseessä on jälleen yksi tulonsiirron muoto miehiltä naisille. Naisten lisäksi järjestelyä kannattavat akkamaiset miehet, jotka ovat joko miellyttämishaluisia taiuuten vaan munattomia.
- ReservinJääkäri
Hah !
Kaikenmaailman sosiaalipummien, sivareiden ja totaalikieltäytyjien on opittava häpeämään itseään.
Maalla kuullu olla armeija, jos tätä ei ole, on kohta muun maan armeija.
Minä en ainakaan häpeä pätkääkään sitä, että olen varusmiespalveluksen jääkärinä käynyt. Katson, että se on velvollisuus isänmaata kohtaan.
Se, että päivärahat ovat pienet, ei minua lannista. Toki tiedän senkin, että monia juttuja armeijassa pystyisi järkeistämään. Mutta yksi varusmiespalveluksen opeista on, että oppii ottamaan käskyjä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603048
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012615Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!341325Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1001324Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?201170- 451059
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.294967Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti42928Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109926Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34870