Lasteni äiti on vittumainen ihminen, on sina myöhässä. Ihan siis joka paikasta. Kun kotona olen lasten kanssa ja aiotaan tulla klo 16, niin tullaan klo 18, jos tullaan. Ikinä ei paranneta tapoja. Töistäkin aina myöhästyy ja ihan joka paikasta. Jumiutuu aina sukunsa kanssa paskaa jauhamaan tai soittavat sille suunnilleen paskalla istuessaan ja pitää vastata - kyrpää ja älyvapaata porukkaa! Tosi vittumainen ja muita kunnioittamatonta tapa, mutta näillähän on kotona opetettu että muille sama, kunhan me päästään helpolla. Eihän anoppikaan esimerkiksi osaa puhua kuin omista sairauksistaan, mutta ei siitä sen enempää. Vihaan sitä eukkoa!
Tällainen patologinen myöhästely on kuin taustataisi paskat kaikille. Haaskataan toisten aikaa!
Eukkoni aina myöhässä
On naisella tavat!
3
260
Vastaukset
- ...
Taitaa sinua ahistaa tämä niin paljon, että olet provoillasi pilannut jo kaikki keskustelut. Otan osaa.
- Osta hame
On sinulla johtopäätelmät. Joidenkin akkojen kanssa ei voi keskustella ilman riitaa.
- ...
Osta hame kirjoitti:
On sinulla johtopäätelmät. Joidenkin akkojen kanssa ei voi keskustella ilman riitaa.
Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698