Kaveriparin mökillä

dickjorma

Kaveriparini Masa ja Sipe pyysivät minua lähtemään viikonlopuksi heidän mökilleen Savonlinnaan. Luvassa olisi puutalkoot ja viinanjuontia. No puuhommat tuli lauantaipäivänä tehtyä ja illalla lämmitelimme saunaa Masan kanssa ja Sipe laittoi meille ruuat. Masa otti kaljaa samaantahtiin kanssani mutta veti jo ennen saunaa pienen salmiakkikossun "lämmikkeeksi". Niinhän siinä kävi että Masa alkoi syönnin jälkeen torkahdella pöydän ääreen jolloin Sipe pyysi minua taluttamaan hänet ylämökkiin nukkumaan. Vetäisin pyödästä kaljani kitusiin koska ajattelin että menen samalla itsekin koisimaan. Sipe kuitenkin pyysi että tulisin vielä käymään saunalla kun olisin saanut talutettua Masan sänkyyn. No kun tulin takaisin alas saunamökkiin, Sipe oli kaatanut meille drinksut ja juttelimme ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Jonkin ajan kuluttua Sipe sanoi: "Tiedäthän että minulla ei ole ollut muita miehiä kuin tuo Masa?", vastasin myöntävästi.
Sipe on vähän ujon oloinen mutta ihan hyvännäköinen nuori nainen ja Masa 8 vuotta häntä vanhempi ihan tavallinen perusjamppa joka tykkää viinasta ja makkarakastikkeesta. Joskus olen ihmetellyt mistä Masa koppasi tuon tytön mukaansa, mutta kai se Sipeäkin viehätti turvattu ja varma tulevaisuus jossa tosin ei hirveitä ilotulituksia olisi luvassa.
"Voitasisiinko me rakastella, haluaisin olla jonkun muunkin kanssa kuin Masan mutta en halua lähteä saalistamaan ketään ventovierasta" Huh huh, kuuma aalto tulvahti lävitseni. Nousimme pöydästä, suuntasimme sänkyä kohti ja riisuimme samalla vaatteitamme pois. Sängyllä aloimm tutustua toistemme vartaloihin ja Sipe otti varovasti kiinni kikkelistäni joka kajahti täyteen mittaansa lämpimästä kosketuksesta. Aloin hieroa Sipen pimppiä ja hän avasi reisiänsä jotta ppääsin sisemmälle hänen vakoonsa. Pimppi oli jo ihan kostea ja kun työnsin etusormeni hänen riemureikäänsä se puristi jo yhtä sormea todella lupaavasti. Olimme joskus puhuneet Masan kanssa pimpin nuolemisesta ja hän sanoi ettei nuole naisten värkkejä, tiesin siis että seuraava oli ainakin Sipelle täysin uutta. Siirryin hänen jalkojensa väliin mutta meninkin alakertaan. Sipen pimppi oli "naturel" mutta karvoitus oli ihanan tarkkarajainen ja siisti kuin vain nuorella ihmisellä voi olla. Imin ja nuolin pimppiä parhaan taitoni mukaan ja Sipe lakoi vikisemään ja huohottamaan, työnsin sitten vielä sormen häneen sisälle ja aloin hieroa emätintä sieltä missä minulle on neuvottu G-pisteen olevan. Pianhan Sipe jännittyi kaarelle orgasmin tullessa ja päästi suustaan "Hi Hi Hiii" huudon. Hänen huohottaessaan siinä sängyllä otin kortsuni esiin, rullasin sen kaluni päälle ja laskeuduin taas Sipen jalkoväliin. Hieroin pimpistä liukastetta kumin päälle ja painoin sen sitten varovasti hänen reikäänsä. Voi pojat, noin tiukkaa tavaraa en muistanut edes olevan. Arvelin että nyt en kyllä pääsisi tekemään mitään kestoennätystä mutta onneksi Sipe alkoi jo muutaman työnnön jälkeen pyöritellä silmiään ja nostella lantiotaan siihen mallin että ei kestäisi hänkään kauan.
Kun Hi Hi Hii huuto taas pääsi Sipen suusta niin päästin itsekin lastin liikkeelle. Pimppi sykki kaluni ympärillä kuin lypsykone....
Kiittelimme toisiamme ja minä kapusin ylämökkiin nukkumaan. Aamukahveilla sitten läpsäytin Sipeä pepulle ja kysyin "kävitkö kylillä kun me oltiin menty nukkuun", nauroimme kaikki kolme, kuka mistäkin syystä.
Joskus myöhemmin oltiin Masan kanssa jossain reissussa ja tuli juttua pimpin nuolemisesta, hän kehui että Sipe oli vaatinut häntä opettelemaan nuokin hommat ja nykyisin he kumpikin pitävät siitä oikein paljon.

4

9640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhmeliini5

      Pitempää tekstiä, kirjoitusvirheet pois, jotain jaottelua, niin kyllä tuosta hyvän tarinan saa.

    • dickjorma

      niiniiinii muttako minä olen p...o-mies enkä ruuneperi

    • J:lle vaan terveisiä

      Hyvä tarina. Käyn itse myös nussimassa kaverin vaimoa Piaa niiden mökillä. Pia on siellä kesäisin usein yksin. Piaa ei ollut myöskään kukaan muu nussinut kuin sen pienimunainen mies ja se jäi täysin koukkuun isoon kyrpääni.
      Ero on kyllä se, että olen aina nussinut Piaa paljaalla. Olenkin alkanut miettimään kun ainoastaan keskimmäinen poika muistuttaa kaveriani.

    • lisää vaniljaa

      Siisti tarina petoksesta. Kyllä tuo naisille kelpaa, ilman suurempia irstailujiakin!

      Ihan oikeesti kannattaisi panostaa siihen naisen esilämmittelyyn enemmän, todellisuudessa sekä tarinassa. Me naiset kun tykätään siitä miehen antamasta huomiosta kroppaamme kohtaan.( myöskin lukien)

      Niska, kaula, korvat, huulet, rinnat, selkä, ristiselkä, vatsa, reidet, polvitaipeet, ihan varpaisiin asti. Siinä niitä herkkiä aluita, kenellä niistä sit mikäkin alue on herkempi, se sun pitää selvittää, joka naisen kohdalla erikseen.
      Sivet/hivelet, suukottelet, näykkäiset hieman, nuolet, imet, mitä kivaa nyt tykkäät tehdä hänelle.

      Tarinaa kertoessa voit itse valita ne herkät alueet. Sängyssä seuraat naisesi reaktioita. Niin sinustakin voi tulla naisten suosima; panomies!

      Ota rauhassa, älä kiirehdi. Nainen tuskin haluaa pikapanoja. (ani harvoin)
      Naisen alkulämmittelyynkin menee puolisen tuntia, jotta varmasti on leikissä mukana.

      Kun suot naiselle ensimmäisen orkun ennen aktia; olet voittanut jo melkein uusinnat joskus myöhemmin.
      Siis siintäkin huolimatta että tässä aktissa kaikki ei menis ihan kuin piti.
      Näitähän tilanteita tosielämässä tapahtuu, harvoin tarinoissa on säläyksiä.

      Jaottele vähän tarinaasi. Niin saat siitä helpommin luettavan.
      Mielenkiinnolla odotan seuraavaa paranneltua, siistiä ja vähän pidenpää tarinaa, joka on kirjoitettu meille vanilja naisille.

      Kiitos ensimmäisestä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe