Terve! Olen 19-vuotias lapsirakas lukiolainen ja voisin tulla hoitamaan lapsianne kun apua tarvitsette. Minulla on runsaasti kokemusta lastenhoidosta esim.harjoitteluita päiväkodissa 0-2 vuotiailla sekä eskareilla. Hoidan 3-vuotiasta hoitolastani satunnaisesti ja työskentelen kerran viikossa liikuntakeskuksessa lastenhoitajana. Olen luonteelta tunnollinen, sosiaalinen ja luotettava. Tulen loistavasti toimeen lasten kanssa ja myös alle 1-vuotiaista on paljon kokemusta.
Minulla on oma auto käytettävissäni ja en tupakoi.
Ota yhteyttä [email protected] niin kerron mielelläni lisää itsestäni.
Tampereella luotettava lastenhoitaja!:)
6
176
Vastaukset
- kukka
Olet liian nuori olemaan yksin lasten kanssa ehkä sitten muutaman vuoden kuluttua.Auta nyt äitiä kotona!
- tiia1
Olen aikuinen vastuuntuntoinen nuori nainen ja pärjään lasten kanssa erittäin luontevasti. En asu enää äitini luona enkä lähtisi tuntematonta arvostelemaan tai tuomitsemaan.
- Mä vain
Liian nuori? Väsynyt mummoko sitä pitäis aina olla lapsia hoitamassa? Kyllä 19 vuotias on jo aikuinen ja ihan varmasti osaava ja vastuuntuntoinen lasten kanssa!
- Rva Kylli Junttura
Hei, meillä on 18v tyttö, joka tarvitsee seuraa siksi aikaa kun käyn tiistaisin pankissa ja kaupassa.Tulisitko sinä meille pariksi tunniksi?
vastaa tähän.
Saat 10mk palkkaa.Rovaniemen mlk.Autolla nopea reitti. - naminami2
ONKO ISOTKIN MELONIT? SAAKO VÄLIIN TYÖNTÄÄ?
- tiia1
Otan mielelläni vielä lisää hakemuksia vastaan, joten ota rohkeasti yhteyttä!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988