Lahjahuuto/voitetutkohteet/toimitukset !

Huijarit kuriin

Kertokaas kokemuksista. Itselläni on eräskin voitto joka on maksettu tilassa ollut jo pari kuukautta. Asiakaspalvelu ei vastaa. Lahjahuudossa on samoja voittajia kuin Takuuhuudossa. Oletteko saaneet voittonne ? Olen maksanut voittoni. Vien asian ensiksi Kuluttaja asiamiehelle ja sen jälkeen vaikka oikeuteen. Rikosilmoituksen tulen tekemään ensi viikolla. Jos on kohtalotovereita niin kirjoitelkaa...

132

3679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toffeli1

      Nyt alkoi mullakin hälytyskellot soida, kun hoksasin, etten ole saanut kuukausi sitten voitettuakaan huutoani. Tähän saakka Lahjahuudolta on voitot tullu todella nopsasti ja ovat viesteihinkin vastanneet pian MUTTA EI ENÄÄ :(
      Käyköhän tässä kuten fiksuhuudon kanssa aikoinaan???

      • Huijarit sucks

        Lahjahuuto tekee konkurssin, siksi sieltä ei voittoja enää lähetetä. Mä en ole saanut mitään elokuun jälkeen. Kannattaa tehdä poliisille ilmoitus henk.kohtaisesti, mitä kaikkea ei ole saanut, ei ilmoitus enää kyllä auta, mutta saavatpahan jotain omantuntonsa koristeeksi. Kun konkka on tosiasia, Luikun sakki todetaan varattomaksi eikä mitään tule. Molemmat ovat kyllä töissä ja lisäksi herralla on Luigin paja niminen yritys. Edelliset eivät auta kun on asuntovelkaa ja velkaa omistusasunnoista joten heidät todetaan varattomiksi eli sellaisen tempauksen tekevät. Olisihan se "kiva" joululahja tai ainakin uuden vuoden tervehdys. Sähköpostiin ei todellakaan vastata. Varmaan heitä liehakoivat saavat voittonsa, mutta nykyään voitot menevät niin halvalla ettei sellaisen yritys kannata.

        Samanlaisen tempauksen järjesti aikanaan SunnyCent ja sitä aikaisemmin Fiksuhuuto ja niitten väliin jää jos jotain yrittäjää, joille rahat kelpasivat, mutta voittoja ei lähetetty.

        TAKUUHUUTO on ainut paikka, johon voi luottaa, huutajia riittää ja voitot tulevat aina nopeasti.


      • hävetkää
        Huijarit sucks kirjoitti:

        Lahjahuuto tekee konkurssin, siksi sieltä ei voittoja enää lähetetä. Mä en ole saanut mitään elokuun jälkeen. Kannattaa tehdä poliisille ilmoitus henk.kohtaisesti, mitä kaikkea ei ole saanut, ei ilmoitus enää kyllä auta, mutta saavatpahan jotain omantuntonsa koristeeksi. Kun konkka on tosiasia, Luikun sakki todetaan varattomaksi eikä mitään tule. Molemmat ovat kyllä töissä ja lisäksi herralla on Luigin paja niminen yritys. Edelliset eivät auta kun on asuntovelkaa ja velkaa omistusasunnoista joten heidät todetaan varattomiksi eli sellaisen tempauksen tekevät. Olisihan se "kiva" joululahja tai ainakin uuden vuoden tervehdys. Sähköpostiin ei todellakaan vastata. Varmaan heitä liehakoivat saavat voittonsa, mutta nykyään voitot menevät niin halvalla ettei sellaisen yritys kannata.

        Samanlaisen tempauksen järjesti aikanaan SunnyCent ja sitä aikaisemmin Fiksuhuuto ja niitten väliin jää jos jotain yrittäjää, joille rahat kelpasivat, mutta voittoja ei lähetetty.

        TAKUUHUUTO on ainut paikka, johon voi luottaa, huutajia riittää ja voitot tulevat aina nopeasti.

        Olen satunnaisesti seurannut L-huutoa ja ihmettelen, miten SAMOJA tavaroita on jatkuvasti ja lisäksi kun ne ovat freerolleja, joita ei voi vaihtaa huutoihin. Miten niitä samoja voi olla älytön määrä. Vastaus: edellisiä voittoja ei ole toimitettu voittajille vaan laitettu kiertoon, muuta selitystä ei ole ja lisäksi kun niitä googlaa, ei löydy. Vanhoja juttuja kierretään.

        Lisäksi olen huomannut, että minunaikaiseni huutajia ei ole. Selvä merkki, etteivät ole saaneet voittoja (kuten en minäkään). Säälittää uudet huutajat, joille ehkä lähetetään jotain jotta ostaisivat lisää huutoja, mutta eivätköhän hekin hoksaa, mikä meininki siellä on.

        HP!


    • ?????????

      Mistäs tiedät onko edes samoja voittajia? Olen huutanut Takuuhuudossa, mutta yhdessä vaiheessa huomasin nimimerkkini olevan huutamassa myös sellaisissa paikoissa joihin en todellakaan ollut edes rekisteröitynyt ja ensimmäistä kertaa sivuille löysin kun katselin mitä muita huutokauppoja voisi kokeilla. Omasta mielestäni en edes ole mikään kova huutaja, joten kyllä pisti ihmetyttämään miksi joku on halunnut nimimerkkini "varastaa". Todella typerä identiteettirosmo! Tai sitten kenties jotain muuta vilunkipeliä....

      Lahjahuudosta ei ole kokemuksia, joten en voi tähän varsinaiseen asiaan kommentoida, mutta tämä nimimerkkivarkaus tuli nyt tästä mieleen :P

      • Sherlok H.

        Ei tuohon tarvitse kummonen ydinfyysikko olla jos etunimi ja paikkakunta on Lahjahuudossa ja Takuuhuudossa ?????


    • entinen huutaja

      Hei huutajat!!
      Älkää ihmeessä lähtekö ostelemaan älyttömiä huutopaketteja varastoon!
      Tänäpäivänä mikään ei ole sen varmmempaa kuin epävarma.
      Itse olen huomannut jos alkaa olemaan tarjouksia melkein jokapäivä mitä isompia tarjouksia niin se jo pistää epäilemään ettei siellä raha virtaa,täytyy ylläpitäjän koittaa houkutella ihmisiä ostamaan huutoja isoja määriä,mutta tämä halpahuuto leikki vie kiinnostuksen kohteisiin koska sen sulkeutuminen saattaa kestää päiviä ja lunastus hinta vaan kasvaa,monasti olen huomannut kalliimman tuotteen huutajien menettäneen tuotteen arvosta huutoja ja eivätkä ole saaneet tuotetta siitähuolimattta,koska monta päivää kestävä huutokohde tuo herkästi uusia yrittäjiä kokeilemaan kohdetta.
      Olettako pistäneet merkille sen että kalliimpia kk kohteita ei tule kuukauden aikana kovinmontaa,verrattuna siihen mitä on huutajia.entiset kovat kk kohteiden huutajat kerkiää palata takaisin edun piiriin enne kuin uusia paljon avattaan.Ja tais olla ettei niitä uusienhuutajien arvokohteitakaan kovin usein näy!
      Tämä on minun mielipiteeni ja näkemykseni.
      Tästä voi olla monella ihan erinäkemykset asiasta, itse en jouda jokapäivä seuraamaan eikä kyllä kiinnosta istua kokoaikaa netissä on sitä tärkeämpääkin tekemistä kuin tietokoneella oleminen.

    • toffeli1

      Jess!! tänään sain lahjahuudolta pitkästä aikaa viestiä... olivat kuulemma kovasti siellä pakkaamassa tänään tuotteita eteenpäin...nähtäväksi jää?? toivossa on hyvä elää, eikö sitä niin sanota :)

      • reinokenkä

        toffeli 1, jokos sait voittosi? Omani pitkältä ajalta ovat saamatta, ei viestiä, vääriä tuotteita toimitustilassa. Voi pskat kun ovat surkeita ja epäreiluja.


      • myös entinen
        reinokenkä kirjoitti:

        toffeli 1, jokos sait voittosi? Omani pitkältä ajalta ovat saamatta, ei viestiä, vääriä tuotteita toimitustilassa. Voi pskat kun ovat surkeita ja epäreiluja.

        Samoin, en saa voittoja ees vaik osa on lahjoja. Oon laittanu meiliä eikä vastata. Taitaa olla kuollu paikka johon ei kannata kenenkään ostaa huutoja ku ne menee häviöiden vähentämiseen. Onneks käytin huudot loppuun mut harmittaa ku maksoin voitot enkä saanu ku miinusta itelleni. Vahingosta viisastuu.


      • luikuton
        myös entinen kirjoitti:

        Samoin, en saa voittoja ees vaik osa on lahjoja. Oon laittanu meiliä eikä vastata. Taitaa olla kuollu paikka johon ei kannata kenenkään ostaa huutoja ku ne menee häviöiden vähentämiseen. Onneks käytin huudot loppuun mut harmittaa ku maksoin voitot enkä saanu ku miinusta itelleni. Vahingosta viisastuu.

        Sama täällä, ei koskaan Lahjahuutoa. Ei sieltä saa voittoja tai heillä on omat botit jotka korottavat hintoja. Oli niin tai näin, kyllä voittajien tavarat pitää toimittaa kun ovat maksaneet.

        Minäkin menen poliisin puheille kun muu ei auta, siis sähköpostiin ei vastata, ei vaikka olen lähettänyt viikon välein. Surkein paikka, jossa olen huutanut.

        Varokaa Lahjahuutoa!


    • toffeli1

      Eipä ole vielä näkyny voittamiani tuotteita...ovat vielä tilassa Maksettu... en usko saavanikaan niitä :( Sitten tuli asiakaspalvelusta todella törkeä viesti: "huomasimme, että olemme mahdollisesti laittaneet muutaman tuotteen toiseen kertaan. Jos olette huomanneet saman niin toivoisimme rehellisyyttä niin saadan kirjanpito tasalle mahdollisimman nopeasti ja käytettyä ajan oleellisimpaan ;)"
      TOI EI TODELLAKAAN PIDÄ PAIKKAANSA!! kehtaavatkin syyttää asiakasta syyttä suotta!!!!

      "Yritetään saada mahdollisesti jo viimeistään huomenna lähtemään seuraava pakettinne, jos ehditte voittaa ja maksaa jotain uutta niin yritetään saada niitä myös =) " JA MÄHÄN EN MAKSA ENÄÄ SINNE YHTÄÄN VOITTOANI KUN EIVÄT ENTISIÄKÄÄN OLE TOIMITTANEET LOKAKUULTA!!!!

    • toffeli1

      Ei voi olla totta!!! Tuli juuri sähköpostiini Postin seurantatunnus eli Lahjahuudon paketti olisi tulossa... uskomatonta?!?!?!

      • myös entinen

        Onnea toffeli1:). Ehkäpä munkin kannatais lähettää meiliä useammin. Nyt surku olo:(


    • Dreever

      Sama juttu 28.11 asti paketti ollut lähdössä lahjahuudosta , vielä ei ole voitot lähteneet ja kyselyihin ei vastata.

    • Dracia

      on noita ennenkin nähty että seurantatunnus tulee. Se ei ole vielä paketti...

    • mhw

      välillä voitot tulleet aika isolla viiveellä ;( siitä viisastuneena maksan voitot (ja ostan pieniä huutoeriä) pienissä erissä. Nyt näyttää pahalta ei voi ostaa tai maksaa voitettuja huutoja. no onneks köyhälle ei ollut paljon varaa pelata ja hävitä :)
      Vaikka hintabingo meni konkkaan toimittivat silti kaikki maksetut voittot perille :).

    • toffeli1

      kaikki voitot lokakuulta alkaen tuli tänään JEES!! nyt jää nähtäväksi uskaltaako huutaa lisää... toivottavasti kaikki muutkin saavat voittonsa

      • jep.

        Mitä vi.... ? Voitot tuli. YEAH!!!


      • pska Lahjahuuto
        jep. kirjoitti:

        Mitä vi.... ? Voitot tuli. YEAH!!!

        Jotkut saa voitot, mä en.


    • Huuhaa mikä huuhaa

      Miksi kukaan uuno yleensäkään lähtee noin epämääräiseen skeidaan mukaan mitä nämä senttihuutokaupat on? Mitään ette tule saamaan, koska mitään ette ole kuluttajansuojalain mukaan virallisesti ostanutkaan.

    • Justiinsa joo...

      Aika erikoista on Lahjahuudon toiminta nykyään. Pulju on auki pe-su, kohteita aikasta vähän ja silti samat rajoitukset voimassa!!! Eli eipä paljon kannata huudella, kun turbojuise ja tiikerihai (huom! samaa taloutta!) vievät kaikki voitot. Surkeeta toimintaa!!! Säästäkää rahanne ja ostakaa kaupasta tarvitsemanne!

    • lopputulee???
    • matemaatikko

      Pistää vähän miettimään kun liikevaihto on 15000 e kuukaudessa että ostaako niitä huutopaketteja kukaan... Tuosta voi laskea että paljonko se liikevaihto on päivää kohden eli kuinkahan paljon niitä huutoja menee ilmaiseksi joillekin....

      • hoijaa

        Lahjahuuto uudistuu pikkuhiljaa. Lue lisää tästä uutisesta!

        07.02.2014 08:00

        Hyvää alkanutta uutta vuotta kaikille asiakkaillemme! Uusi vuosi tuo pikku hiljaa uudistuksia huutamiseen:

        Uudistukset tapahtuvat pikkuhiljaa matkan varrella ja niistä tiedotetaan sitä mukaa vähintään Lahjahuudon sivustolla uutisessa - mahdollisesti myös uutiskirjeessä niille käyttäjille, jotka ovat valinneet/valitsevat uutiskirjeen vastaanottamisen käyttäjätiedoissaan.

        Aukiolo:
        Toistaiseksi kohteet ovat avoinna hieman epäsäännöllisesti seuraavasti:
        pe-la 7.2.-8.2. 18:30-22:30

        Aukioloaikoihin saattaa tulla muutosta piankin - suuntaan tai toiseen - riippuen miten muuhun suunnittelu- ja toteutustyöhön menee aikaa...
        ----
        Kuukauden ovat miettineet "suuntaan jos toiseen" eli joko olisi mielekästä lopettaa tuottamaton pulju! Ei taida sisu antaa myöten lopettaa joten mitä jos aukioloaikoja pienennettäisiin nykyisesta 12 tuntia/vk vaikka 6t/vk. Huutajat ovat lähteneeet ja loput käyttävät viimeiset huutonsa, siltä vaikuttaa.


    • onkooikea
      • YES!

        Kyllä! Lahjahuudon tj!


    • viinaton

      Itse Timo Luikkuhan siinä vetää Smirnoffia himona.

    • muualle menin

      Jos Luikut olisivat rehellisiä ihmisiä, ilmoittisivat, että konkka on tosiasia. Ei sinne voi huutoja ostaa kun entisiäkään voittoja ei tule.

      Bannerissa 7.2 on edelleen, että muutoksia tulee. Siis mitäh? On mennyt yli kuukausi tosta pvämäärästä eikä mitään ole tapahtunut, ei uutta tiedotetta. HAISEE.

      Viikkorajoitus 5 per nuppi vaik on auki vain 12 tuntia viikos. Vain idiootit tekevät noin tai sit siellä ei ole huutajia. Viime viikonloppuna katoin ja voi itku: siellä on uusia huutajia tai botteja. En yleensä halua uskoa, että joku senttari käyttää botteja, mut nyt on pakko :(. Yks perhe voittaa mitä haluaa, hinnalla millä hyvänsä, ovatkohan he edes huutajia vai Luikkujen tuttavia, joilla on ilmaisia huutoja vaikka miljoona kunhan voittavat.

      Aikanaan Lahjahuuto oli kiva mesta :(

      • mikrohuutelija

        Laitoin tosta Luikkujen touhusta vinkin kuluttaja-asiamiehelle, joku roti tähän heidän toimintaan pitäisi saada kyllä ehdottomasti.


      • totuus?
        mikrohuutelija kirjoitti:

        Laitoin tosta Luikkujen touhusta vinkin kuluttaja-asiamiehelle, joku roti tähän heidän toimintaan pitäisi saada kyllä ehdottomasti.

        Hyvä!


    • ent.Lahjahuutaja

      Vuosi sitten voittoja saamatta, se siitä huijari Lahjahuudosta. Kai heillä omatunto pelittää.

      • En usko

        Vuosi? Hahhah älä valehtele! Kyllä Lahjahuudon toimitukset ihan hyvin toimii. Lahjahuudossa ei ole mitään vikaa!


    • iki voittaja

      Viikon sisällä voitot kotiin. Kyllä Lahjahuudon toimitukset toimii tällä hetkellä tosi nopeasti!

    • Mainostusta!

      Juujuuniinniin!

    • ennen vanhaan

      Onneks en hävinny paljoa kun lopetin. Tästlähtien ei ostoja tipu.

      • Kaikkeen sitä sortuu

        En osta minäkään enää lahjahuudosta mitään. Parin kuukauden kokeilun perusteella voin sanoa että ei toimi toimitukset riittävän luotettvasti. Eivät ole kunnolla itse perillä mitä ovat kenellekin toimittaneet ja mitä eivät. Ja lisäksi tästä syyllistävät asiakkaita! Paljon olen vuosien varrella senttareita käyttänyt ja paljon myös voittanut. Ainoastaan takuuhuutoon olen ollut täysin tyytyväinen. Lahjahuudossa on toimitus sekoilujen lisäksi arvelluttavaa postikuluilla rahastaminen. No, eipä siellä oikeastaan mitään kunnollista hudettavaa edes ole.. Kai siihen jotkut kuitenkin ovat tyytyväisiä kun kerran edelleen toimii. Itse en kyllä monia lahjahuudon "voittoja" huolisi edes postikulujen hinnalla.


    • tosijuttu1

      Juu ja nyt ei sivusto aukee. Taitaa olla laskut maksamatta mikä ei ny oo mikään yllätys. Tavaraa toimittamatta, myynnissä pelkkää paskaa ja nyt tosiaan vielä sivusto kiinni. Taitaa olla loppu lähellä.

      • Toimii.

        Ei minulla mitään ongelmia ole. Asiakaspalvelukin toimii ihan ok. Kymmenessä minuutissa sain vastauksen kyselyyni.


    • tosijuttu1

      ei kai ylläpitäjällä mitään ongelmia olekaan ja kun itseltä kysyy niin vastaus tulee nopeasti...

    • eihelevetti....

      Nyt sivulle on piilotettu piilokoodi, muutama nopein saa 10% lisää huutoja ja 1000e huutopaketin ostaja saa 5e lahjakortin kaupan päälle.

    • Rahaa on

      Ristus että ihmiset on tyhmiä. Mä ostan vain kaupasta.

    • niin minäkin

      Kaupasta saa paljon halvemmalla kuin lahjahuudosta, ne älyttömät toimituskulut, voi ei! Ne ostaa Saiturinpörssistä tavaraa loppumyynneistä (ja muualtakin paljon) ja kehtaavat laittaa oikean hinnan, surkeaa, säälittävää. Eipä tosta senttarista ole mitään hyvää sanottavaa kun "kesälomalla" eivät edes toimita voittoja. Fb:ssa rouva valittaa kuin huonosti heitä on kohdeltu amarillosta, ei se ollut selväjärkisen juttua :(. Taitaa olla Timo niin tossun alla ettei uskalla lähettää mitään, hänellä on sentäs enempi järki päässä.

      Tavallinen kauppa on joka kannattaa, onneksi.

    • Zorin

      Hauskaa että rouva L valittaa saamastaan palvelusta. Palvelu jota Lahjahuudosta saa on vielä moninkerroin huononpaa kuin mitä hän oli kokenut ravintolassa.

      Kertoo mielestäni kaiken asenteesta ja rehellisyydestä Lahjahuudossa...

    • robiner

      Takuuhuudon kohtalo odottaa...

    • ilmoituslähti

      Ilmoitan näistä viesteistä asianosaisille, varokaa vaan paskanpuhujat.

    • Robiner

      Se onkin hyvä. Viestini onkin tarkoitettu asianomaisten tietoon. Kiitos avusta!

    • katsotaanmitätapahtu

      Pahimmassa tapauksessa saat kunnianloukkaussyytteen hulluksi haukkumisesta ja herjaamisesta julkisesti.

    • Robiner

      Osaatko lukea? En ole haukkunut ketään hulluksi mutta lahjahuutoa kritisoinut ja aiheesta.

      Helpottaa varmasti kun hoidatte tavarat niille jotka ne ovat voittaneet, ei tarvitse koko ajan päivystää täällä.

    • katsotaanmitätapahtu

      Katsotaan mitä sanoo tuttava lakimieheni.

      • katsotaan vain

        Takuuhuudossakin uhkailtiin lakimiehellä eli sama kirjoittaja täälläkin huseeraa. Tulos oli, että koko ketju poistettiin.


    • Robiner

      Kylläpä nyt pelottaa... Onneksi on olemassa sananvapaus ja huonoista kokemuksista saa kirjoittaa. On tyypillistä että yrittäjä joka hoitaa asiansa huonosti uhkailee jotta totuus ei leviäisi.

      Hoitakaa toimitukset kuntoon niin ei tarvitse uhkailla ja tehdä itseään naurunalaiseksi.

    • taistolainen

      Mitä tästä kannattaa keskustella. Koko kauppahan on kiinni ja mahtaako aueta koskaan?

    • huutaahuutaa

      Tänään näin kesätauon jälkeen kohteita aukeaa taas reilu määrä!

      Toivotamme kaikki uudet ja vanhat huutajat tervetulleiksi taas huutelemaan joukkomme! Toivottavasti intoa huutamiseen riittää, jotta Lahjahuuto edelleen voi tätä mukavaa toimintaa ylläpitää huolimatta alalla vallitsevasta taantumasta! Huomaa esim. kaverikampanjat! ;)

      Nyt vauhtia huuteluihin antaa 35 %:n lisäbonus kun ostat huutoja kampanjakoodilla KYLLÄTARKENEE

      • eihuudaeihuuda

        Ei enää innosta huutaminen kun tietonne eivät ole ajantasalla. Nyt saakin voittaa 5/vk, aikaisemmin 3/vk.

        Mitähän siellä on tuusailtu kun yritin huutaa freerolleja ja tuli ilmoitus MSG_BID_RESTICTRED.

        Oh my Lord teidän kanssanne.


    • melkein sorruin

      Kahtelin viikonlopun kohteita, joku hituran roiskeläppä, gorilla kirjatuki, muumilasi 9 5 euroa toimitukuluja, siis häh! Oon ostanu kaupasta muumilaseja 5 e kipale!!! Biojätepusseja eli täyttä sontaa. Uutena huutajana otin selvää oikeista hinnoista enkä mee halpaan, en rekkaudu lahjahuutoon ikinä.

    • eituukesää

      Kyseessähän on täysi huijaus. Myyvät tavaraa jota saavat tai ovat saaneet ilmaiseksi jostain ja jos joskus on joku arvokkaampi kohde niin sukulaiset kyllä huutavat se kotiin "ilmaisilla" huudoilla.

    • Pitkään odottanut.

      Lahjahuuto ei toimita voittoja ! Varokaa huutajat jos Teitä on !!!

    • Dataminer

      Se on tiedetty jo pitkään ettei toimita. Välillä sivuille tulee aina kommentti että "nyt laitetaan taas voittoja liikkeelle kun on palattu lomilta tai matkoilta tai milloin mistäkin ja loppuun yleensä vielä hymiö :)

      Mitä ihmeen hauskaa siinä on että toimittaa voittoja jotka ovat reilusti myöhässä. Joka ikinen senttihuutokauppa joka on mennyt konkurssiin on ollut myöhässä toimituksissa. Se on usein ensimmäinen merkki vaikeuksista ja myös varmin.

      Jos toimitukset ovat myöhässä, on senttihuutokaupan rahat lopussa!!! Fakta!!!

      • Lady13

        Eikö kukaan voi tehdä asialle mitään esim. kuluttaja-asiamies, poliisi... ? Itselläni voittaja saamatta 34 kpl. Tosin Takuuhuudosta jäi rahallisesti noin 10xsumma kolmesta voitosta.


      • ei tule voitot
        Lady13 kirjoitti:

        Eikö kukaan voi tehdä asialle mitään esim. kuluttaja-asiamies, poliisi... ? Itselläni voittaja saamatta 34 kpl. Tosin Takuuhuudosta jäi rahallisesti noin 10xsumma kolmesta voitosta.

        Voit tehdä rikosilmoituksen netissä, mutta suosittelen, että kopioit omalta sivulta kaikki voitot, jotka et ole saanut, niiden arvon ja maksamasi toimituskulut.

        Minulla on paljon saamatta voittojani ja teen samoin kun ennätän. Sain rikospoliisilta tiedon, että niin on järkevintä tehdä. Rikosilmoitus kannattaa tehdä pikaisesti, sillä siinä vaiheessa kun Lahjahuuto on konkurssissa, et saa mitään.

        Voit tulostaa myös lähettämäsi ja saamasi sähköpostit, sillä poliisilla on vaitiolovelvollisuus ja sähköposteja käytetään vain heidän tutkinnassaan.

        Mennään poliisiasemalle, niin homma etenee.


      • Lady13
        ei tule voitot kirjoitti:

        Voit tehdä rikosilmoituksen netissä, mutta suosittelen, että kopioit omalta sivulta kaikki voitot, jotka et ole saanut, niiden arvon ja maksamasi toimituskulut.

        Minulla on paljon saamatta voittojani ja teen samoin kun ennätän. Sain rikospoliisilta tiedon, että niin on järkevintä tehdä. Rikosilmoitus kannattaa tehdä pikaisesti, sillä siinä vaiheessa kun Lahjahuuto on konkurssissa, et saa mitään.

        Voit tulostaa myös lähettämäsi ja saamasi sähköpostit, sillä poliisilla on vaitiolovelvollisuus ja sähköposteja käytetään vain heidän tutkinnassaan.

        Mennään poliisiasemalle, niin homma etenee.

        KIITOS.


    • GoGo!!!!

      22.00 aukeaa taulu tv huutokohde, 50% bonus tänään. hopi hopi!

    • nimetön

      17.8 aukeaa

    • ei tuttava

      Taitaa lahjis antaa ilmaisia huutoja sukulaisilleen ja tuttavilleen. Ei tuollaiset tappiot ole muuten selitettävissä.

      • komppaan

        Täysin samaa mieltä. Ei tuolla voi huutaa. Toivottavasti saavat pian Huutomaan auki...


    • Dataminer

      Näyttää olevan Lahjahuudonkin liikevaihto laskussa ja tulos tappiolla. Kuinka kauan kestää ennen kuin tulee ensimmäiset maksuhäiriömerkinnät...

      Paljonkohan tulos olisi tappiolla jos kaikki tuotteet olisi toimitettu...

      • en välitä
        Dataminer kirjoitti:

        Linkki
        http://yritys.taloussanomat.fi/y/luikku-co-oy/tuusula/2427153-4/

        Tänään tsekkailin ja jotkut kohteet vievät paljon huutoja, mutta mutta... on niitäkin, jotka voitetaan 1-2 huudolla.

        Kai ne haluaa pois hommaamansa kamat, joita ei kuitenkaan toimiteta. Näin mä oon tuumaillu vai onko jollain hyviäkin kokemuksia (poislukien sukulaiset ja tuttavat)? Hekin huutaa ilmaisilla huudoilla???


      • ei ole
        en välitä kirjoitti:

        Tänään tsekkailin ja jotkut kohteet vievät paljon huutoja, mutta mutta... on niitäkin, jotka voitetaan 1-2 huudolla.

        Kai ne haluaa pois hommaamansa kamat, joita ei kuitenkaan toimiteta. Näin mä oon tuumaillu vai onko jollain hyviäkin kokemuksia (poislukien sukulaiset ja tuttavat)? Hekin huutaa ilmaisilla huudoilla???

        Ei ole hyviä kokemuksia todellakaan! Vähäiset kunnon kohteet menee aina samoille (sukulaiset ja tuttavatko?) Ne mitä voi saada 1-2 huudolla on pelkkää roskaa ja niissä toimituskulut suuremmat mitä saman tavaran saa kauppojen tarjouskoreista! Sitten kun vielä monta roska tuotetta yhdistetään samaan pakettiin niin on kyllä törkeetä rahastusta! Toimituksetkin tökkii!!!


    • Super Mario

      Lahjahuudon kohteet ovat aivan p......tä! Poisto tuotteita myymälöissä joihin he lisäävät hurjat toimituskulut päälle!!! Kyllä kanattaa... Herätkää ihmiset. ROSVOJA.

    • ludvig

      Nyt kohde "Staraoke Tähtitreenit " toimituskulut 4 euroa tuote maksaa yhden euron ! Voittoa tulee ja hullut huutaa...

    • mitäpirua?!?!

      Montako kk-kohdetta (5 kk-kohdetta voi voittaa kuukaudessa) tuo Turbojuise on jo tässä kuussa voittanut, ainakin yli 5!

    • kunhan katselen

      24.8 huutokohteena on MUURLA Muumipeikko-riipus, hinta 30 e, toim.kulut 4e. Ainakin kahdessa kaupassa samaista myydään 10 eurolla, miten kehtaavatkin?

      • Hei. Haluaisin sellaisen riipuksen. Voitko laittaa linkin, mistä kaupasta löysit sellaisen?


      • kunhan katselen
        muumimuumi kirjoitti:

        Hei. Haluaisin sellaisen riipuksen. Voitko laittaa linkin, mistä kaupasta löysit sellaisen?

        Ostin riipuksen Kärkkäiseltä ja näin myöhemmin Sittarissa, sama hinta


    • Saanko kysyä miksi te ylipäätänsä sotkeudutte tuollaseen sontaan? Nimi jo sanoo että olis parempi pysyä kaukana.

    • katselen/huutelen

      Lahjahuudossa oli ennen pelkkiä LAHJAkortteja huudettavana. Sit alko tulla muutakin ja nykyään enää harvemmin niitä lahjakortteja.

      • Pankkivirkailija

        Ihan sama mitä siellä on. Eivät kuitenkaan voittoja toimita.


      • köökkö

        Voitot jää saamatta. Huutakaa typerykset...


    • en huuda

      Kuka idiootti nyt huutaa ikivanhaa muista senttareista ja alennuskoreista ostettua romua vanhoilta muista senttareista ulospotkituilta öykkärihuutajilta ??? Piiri pieni pyörii, vikifi siinä hyörii !!!

    • ei hullu

      kävin katsomassa, miten lahjahuuto huijaa. Huomasin, että 24 x Fazer Lemon leivontasuklaa 100g, hinta ja toimkulut 43 8, jestas kun niitä saa saiturinpörssistä 3kpl eurolla. Melekosta vedätystä.

      Kahtokaa hyvät ihmiset, mistä tavarat on ostettu ja millä hinnalla. Hullu maksaa!

      • yberalles

        Aivan. Kyllä pankkivirkailija osaa hinnoitella kohteet esim. tänään aukeava angry birds taskulamppu on heidän mukaan 15 euron arvoinen ja toimituskulut 5 euroa !!! Toysrus myy samaa lamppua 3,49 euron hintaan. Näitä kohteita on suurinpiirtein kaikki jos katselette muualta todellisia hintoja...


    • Mulle riitti

      Näyttää muumi aiheinen sisustuspallokin olevan hyvissä hinnoissa. Ostin itse samanlaisen hintaan 4 euroa. Ihmetyttää noiden toiminta ? Toivottavasti Huutomaa toimii paremmin. Miettikää huutajat jos niitä on.

      • riitti jo talvella

        Minäkin ostin 1-2 vuotta sitten muutaman muumisisustuspallon 4 euroa kappale, jostain keskusvarastosta niitä oli Anttilaan roudattu. 16 6 , sillä olisi saanut 5 kpl 2 e "matkakuluihin".


    • huutomaa

      Luigin romupaja vauhdissa. Pelkkää postokamaa huudettavissa. Ei kiinnosta.

    • huudanperhanakaiken!

      jalat jo itellä tärisee kun haluan päästä huutamaan, perjantaina toivottavasti huutomaa antaa kaikkensa

      • Joskus ostin enää en

        Innolla odotin huutomaan avajaisia mut enää en. Ei auennut ja aina vain siirretään avajaisia ihme selityksillä. Ei taida koskaan edes aueta ja jos aukeekin niin näiden alku säätämisten jälkeen luotto on alle nollan pitkästi miinuksen puolella :(


    • äläosta!!!

      kuka hullu huutaa lahjahuudosta 9 kids pepsodent tahnaa? fluorillako meinasitte lapset myrkyttää?
      ja perhana 17€ arvo ja 4€ toimituskulu, mene kauppaan ja osta alennusmyynnistä nuo tahnat 9€! ja ei toimituskulua!

    • kakara

      Lahjahuudossa Niiskuneiti-kylpy-pyyhe 35 euroa kaupassa 18 euroa :)

      • uskoo kun näkee

        pienet muumipyyhkeet 7 3 ja mä ostin poistomyynnistä 3€ kpl.

        Vallilan patalaput 2 kpl 18 3, kaupassa 2kpl 7,80, silleen.

        Muutenkin Vallila on olevinaan merkkitietoisten brändi vaikka tavarat valmistetaan Intiassa vain suunnittelija on suomalainen.


    • hih!!!!

      hih, jotkut huutaa vanhaa taplettia ja hinta jo yli 40€, kukakohan toi turbojuise on kun rohmuaa kaikki vähänkään paremmat kohteet, eurajokelainen?

      • Joskus ostin enää en

        Samaa ihmetellyt itsekin ja yllättäen rajoitukset turbolla ja tiikerillä aina vapaana kun jotain arvokkaampaa huudettavana...


    • Sofia2

      Olenko sitten poikkeus; minulle on kaikki huutamani kohteet toimitettu muutamassa viikossa?

      • Tuskin poikkeus

        Kyllä varmasti toimitetaan mut mitä oot voittanu? Euron arvoisen tiskirätin 7 euron toimituskuluilla? Onnittelut voitosta :D:D:D


      • Tuskin poikkeus
        Tuskin poikkeus kirjoitti:

        Kyllä varmasti toimitetaan mut mitä oot voittanu? Euron arvoisen tiskirätin 7 euron toimituskuluilla? Onnittelut voitosta :D:D:D

        Ja luultavasti pari muutakin kaupassa euron maksavaa joutavaa rojua joissa jokaisessa myös 7 euron toimituskulut? Voitettujen tuotteiden hinta suoraan kaupan tarjouskorista ostettuna yhteensä 3 euroa ja maksetut toimituskulut yhteensä 21 euroa. Ihan hyvä diili vai mitä? Vieläpä ajattelevat JUURI SINUA kun toimittavat kaikki samassa paketissa eikä sun tarttee käydä kaikkia erikseen postista noutamassa. Hienoja ihmisiä vai mitä? Ja koska ovat niin hienoja ihmisiä ja ajattelevat JUURI SINUA niin tietysti jokaisesta voitetusta tuotteesta on ihan ok maksaa erikseen toimituskulut vaikka toimitetaankin samassa paketissa eikö vain? Mutta otapa huvikseen laskin kouraan jos ei päässä lasku luonnistu ja mieti pariin kertaan kenen kannalta se diili oli hyvä... Sinun vai Lahjahuudon :D:D:D

        Ok, myönnetään. Liioiteltu esimerkki... Voihan se olla et noilla sun voitoilla on ihan todellista arvoa jopa 2-3 euroa/kpl ja toimituskulut "vain" 5-6 euroa/kpl :D:D:D


    • kyllä

      voitin tv laitteiston ja asun maatilalla
      toimitettiin viikossa kun menin tähän retkuun

    • JEESUSTULEE!
      • ei vielä valmis

        EN, olisit kertonut aiemmin.


    • ei hullu viläkään

      Hulluina hullut huutavat Muumityynyliinaa, kaupasta ostin monta 3,5 € tyynyliina.

    • karl

      Pyjamakatit-pelin toimituskulut 7 euroa, Kärkkäinen myy peliä 5 euron hintaan.

    • onko oikeita?

      Voiko jotkut oikeasti olla noin hölmöjä että huutavat tavaraa minkä saa halvemmalla kaupasta kuin Lahjahuudossa pelkät toimituskulut? Ei taida olla aitoja huutajia tai jos on niin mahtaa Lahjahuudon omistajat hieroskella käsiä yhteen ja naureskella rahastettavien idioottien kustannuksella.

      • Vitaplex 0.99 purkki

        Totta tosi. Katsoin Lahjahuudon kohdetta Vitaplex salmiakki D-vitamiini, 4 purkkia hinta 50 euroa toimituskulut 6 euroa. Minä ostin Saiturinpörssistä 0.99 purkki ja aivan sama tuote. 4 purkia 3.96 euroa. Miten kehtaatte valehdella?


    • semostaettä
    • ostin muutaman

      Miksi tuhlata huutoja kohteeseen Hiihtäen kera Herra Virkkunen -muki 0,3 l kun sen saa vaikka mistä alle 15 eurolla. Lahjahuudossa hinta on 36 euroa sis toimituskulut

      • Joskus ostin enää en

        Eipä paljoa enää kiinnosta tää mesta. Kaikki järkevät kohteet menee "yllättäen" turbolle ja tiikerille. Pakko olla jotain ylläpitäjien tuttuja tai olemattomia haamuhuutajia. Arvokkaammat kohteet ajoitetaan selvästi niin et noilla on rajoitukset vapaana ja kukaan muu ei vahingossakaan voi niitä voittaa...

        Ootteko muuten huomannu et toimituskulujakin hilataan jatkuvasti ylöspäin ilman mitään tiedotusta asiasta? Ne huutokohteet mitä muutkin kuin turbo ja tiikeri pystyvät voittamaan on todelliselta arvoltaan yleensä aina halvempia kuin Lahjahuudon laskuttamat toimituskulut on.

        Jos tuolla ihan oikeesti oikeita huutajia vielä on niin täytyy kyllä olla kova senttari riippuvuus. Pitäis laittaa pystyyn näille huuto riippuvaisille senttari missä saavat huutaa 1-10 henkäyksen paketteja ilmaa 10 euron toimituskuluilla. Ilmoitetaan sähköpostilla et nyt voitit huudon ja voit vetäistä 5 henkäystä ilmaa henkeen voittomielellä :D:D:D Huudot tietysti pitää ostaa et voi osallistua ja voittaa nämä "voitto henkäykset" ;)

        Lahjahuutoon en todellakaan osta enää koskaan yhtään huutoa. Uutta Huutomaata alkuun odottelin innolla mut sellaista säätöä on senkin aloittaminen ollut et ei taida koskaan edes aueta ja jos aukeekin niin luotto on menetetty mun kohdalla jo ennen alkua ja sinnekään en kyllä huutoja lähde ostamaan jos ei sitten ole toiminut vähintään puolta vuotta ilman suurempia negatiivisia puheita.

        Taitaa olla senttarit tulleet tiensä päähän tässä maassa :( Sääli sinänsä kun joskus aikoinaan oli ihan kiva harrastus mut nykyisin ei saa enää kuin paskaa paketissa ja onneks en niin riippuvaiseks ikinä ehtinyt tulemaan et ois pakko maksaa paskasta/ilmasta pelkän huudon voittamisen ilosta...


      • Raffu
        Joskus ostin enää en kirjoitti:

        Eipä paljoa enää kiinnosta tää mesta. Kaikki järkevät kohteet menee "yllättäen" turbolle ja tiikerille. Pakko olla jotain ylläpitäjien tuttuja tai olemattomia haamuhuutajia. Arvokkaammat kohteet ajoitetaan selvästi niin et noilla on rajoitukset vapaana ja kukaan muu ei vahingossakaan voi niitä voittaa...

        Ootteko muuten huomannu et toimituskulujakin hilataan jatkuvasti ylöspäin ilman mitään tiedotusta asiasta? Ne huutokohteet mitä muutkin kuin turbo ja tiikeri pystyvät voittamaan on todelliselta arvoltaan yleensä aina halvempia kuin Lahjahuudon laskuttamat toimituskulut on.

        Jos tuolla ihan oikeesti oikeita huutajia vielä on niin täytyy kyllä olla kova senttari riippuvuus. Pitäis laittaa pystyyn näille huuto riippuvaisille senttari missä saavat huutaa 1-10 henkäyksen paketteja ilmaa 10 euron toimituskuluilla. Ilmoitetaan sähköpostilla et nyt voitit huudon ja voit vetäistä 5 henkäystä ilmaa henkeen voittomielellä :D:D:D Huudot tietysti pitää ostaa et voi osallistua ja voittaa nämä "voitto henkäykset" ;)

        Lahjahuutoon en todellakaan osta enää koskaan yhtään huutoa. Uutta Huutomaata alkuun odottelin innolla mut sellaista säätöä on senkin aloittaminen ollut et ei taida koskaan edes aueta ja jos aukeekin niin luotto on menetetty mun kohdalla jo ennen alkua ja sinnekään en kyllä huutoja lähde ostamaan jos ei sitten ole toiminut vähintään puolta vuotta ilman suurempia negatiivisia puheita.

        Taitaa olla senttarit tulleet tiensä päähän tässä maassa :( Sääli sinänsä kun joskus aikoinaan oli ihan kiva harrastus mut nykyisin ei saa enää kuin paskaa paketissa ja onneks en niin riippuvaiseks ikinä ehtinyt tulemaan et ois pakko maksaa paskasta/ilmasta pelkän huudon voittamisen ilosta...

        Näiden turbojen ja tiikereiden lisäksi seuratkaapa esim. akrekaria: on ostanut lahjahuudosta ja muistakin senttareista kaikki mikroaaltouunit. Ei kellään ole niin paljon sukulaisiakaan kelle lahjoittaa. Onko siis jälleenmyyjä vai haamuhuutaja? Lahjahuudossa on myös monta sellaista huutajaa, jotka huutavat ihan mitä vaan kunhan saavat "kiintiön" täyteen ja sen lisäksi R-kohteita niin paljon kuin niitä on. tällaisia "pakko voittaa-huutajia" on mm. hjil, monte-45 ja skille. Ihan sama mitä maksaa ja mikä tavara, kunhan voittavat.


      • lisääjä
        Raffu kirjoitti:

        Näiden turbojen ja tiikereiden lisäksi seuratkaapa esim. akrekaria: on ostanut lahjahuudosta ja muistakin senttareista kaikki mikroaaltouunit. Ei kellään ole niin paljon sukulaisiakaan kelle lahjoittaa. Onko siis jälleenmyyjä vai haamuhuutaja? Lahjahuudossa on myös monta sellaista huutajaa, jotka huutavat ihan mitä vaan kunhan saavat "kiintiön" täyteen ja sen lisäksi R-kohteita niin paljon kuin niitä on. tällaisia "pakko voittaa-huutajia" on mm. hjil, monte-45 ja skille. Ihan sama mitä maksaa ja mikä tavara, kunhan voittavat.

        lisään nimimerkin aop


      • huijattu!
        lisääjä kirjoitti:

        lisään nimimerkin aop

        lahjis myy vanhentuneita tuotteita, joilla ei ole takuuta!

        Näyttää olevan kiirus päästä kamoista eroon kun täl viikol on ollu jatkuvasti B/R, freeroll kohteita.

        Viimeks kun sain jotain, olivat *seestä

        .Karkkiylläri sisäsi 5 tikkaria, muutaman irtokarkin, paketin vanhentunutta tuck jotain ja vanhentuneita keksipaketteja. Joo, olihan se mulle ylläri!!! Ostavat saiturinpörssitä vanhaa kamaa, sinne voi muuten kirjautua ja saa viikkokirjeen, kantsii tilata.

        Heillä on suosikit, jotka saavat - jos - saavat voitot. Mä en enää huutele siellä kun sain vain rojua, rojua...

        Eivät vastaa sähköpostiin ja tekevät jos mitä vilunkia. Siinähän opettavat lapsilleen ettei reilu peli kantsi, just joo.

        Kurjalta tuntuu tollanen huijaus huutis, onneks vaan joskus seuraan ja onneks huutoni ovat loppu. En ikuna päivinä käyttäis loppuja 37 huutoa tollaseen senttariin.

        Ai joo, siell näky olevan joku huutaja Otepäästä, Virosta eli miten on suomalaisuuden laita? HP!!!!!!


      • Myöskin huijattu
        huijattu! kirjoitti:

        lahjis myy vanhentuneita tuotteita, joilla ei ole takuuta!

        Näyttää olevan kiirus päästä kamoista eroon kun täl viikol on ollu jatkuvasti B/R, freeroll kohteita.

        Viimeks kun sain jotain, olivat *seestä

        .Karkkiylläri sisäsi 5 tikkaria, muutaman irtokarkin, paketin vanhentunutta tuck jotain ja vanhentuneita keksipaketteja. Joo, olihan se mulle ylläri!!! Ostavat saiturinpörssitä vanhaa kamaa, sinne voi muuten kirjautua ja saa viikkokirjeen, kantsii tilata.

        Heillä on suosikit, jotka saavat - jos - saavat voitot. Mä en enää huutele siellä kun sain vain rojua, rojua...

        Eivät vastaa sähköpostiin ja tekevät jos mitä vilunkia. Siinähän opettavat lapsilleen ettei reilu peli kantsi, just joo.

        Kurjalta tuntuu tollanen huijaus huutis, onneks vaan joskus seuraan ja onneks huutoni ovat loppu. En ikuna päivinä käyttäis loppuja 37 huutoa tollaseen senttariin.

        Ai joo, siell näky olevan joku huutaja Otepäästä, Virosta eli miten on suomalaisuuden laita? HP!!!!!!

        Täysin samanlaisia kokemuksia ollut Lahjahuudon luikeroiden kanssa asioidessa. Jonkun verran vielä valitettavasti on siellä huutoja jäljellä, mutta ei niitä viitsi edes käyttää. Omat huutajat tai luikeroiden kaverit vie kaikki arvokkaammat. Ei ne oikeita huutajia voi olla, koska muuten ton puljun olisi pitänyt mennä konkkaan jo pitkän aikaa sitten, jos laskeskelee ja vertailee myyntihintoja myytyjen tuotteiden arvoihin. Siis siitäkin huolimatta, että huomioidaan olevan poistomyynti romua. Maksaa ne poistomyyntirojutkin jotain...

        Itse lähdin kokeilemaan tuota uutta Huutomaata. Ainakin näin alkuun vaikuttaa ihan lupaavalta. Kunnollista huudettavaa eikä mitään alennuskori roinaa ja toimituskulutkin näköjään 0 euroa. Vähän eri meiningiltä vaikuttaa kuin luikeroilla. Tule sinäkin kokeilemaan ;-)


      • kuluttajansuoja
        huijattu! kirjoitti:

        lahjis myy vanhentuneita tuotteita, joilla ei ole takuuta!

        Näyttää olevan kiirus päästä kamoista eroon kun täl viikol on ollu jatkuvasti B/R, freeroll kohteita.

        Viimeks kun sain jotain, olivat *seestä

        .Karkkiylläri sisäsi 5 tikkaria, muutaman irtokarkin, paketin vanhentunutta tuck jotain ja vanhentuneita keksipaketteja. Joo, olihan se mulle ylläri!!! Ostavat saiturinpörssitä vanhaa kamaa, sinne voi muuten kirjautua ja saa viikkokirjeen, kantsii tilata.

        Heillä on suosikit, jotka saavat - jos - saavat voitot. Mä en enää huutele siellä kun sain vain rojua, rojua...

        Eivät vastaa sähköpostiin ja tekevät jos mitä vilunkia. Siinähän opettavat lapsilleen ettei reilu peli kantsi, just joo.

        Kurjalta tuntuu tollanen huijaus huutis, onneks vaan joskus seuraan ja onneks huutoni ovat loppu. En ikuna päivinä käyttäis loppuja 37 huutoa tollaseen senttariin.

        Ai joo, siell näky olevan joku huutaja Otepäästä, Virosta eli miten on suomalaisuuden laita? HP!!!!!!

        Ei muuta kuin kuluttaja-asiamieheen vain yhteyttä, jos ei tule tuotteen mukana asianmukaisia takuutodistuksia ja lahjahuuto ei niitä suostu viimeistään pyynnöstä toimittamaan. Edellyttäen tietenkin, ettei tuotetiedoissa ole mainittu tuotteen olevan käytetty tai poistomyynti tuote, jossa ei ole takuuta tai takuu on rajoitettu. Mikäli tuo on mainittu, niin turha sitten valittaa. Omaan silmään ei kyllä ainakaan koskaan tuota mainintaa ole osunut, mitä olen Lahjahuudon sivuilla joskus vieraillut. Itse toiminnasta en osaa sanoa mitään, kun en ole tuolla huutanut. Sen verran epämääräisen näköistä ollut, että olen varmuuden vuoksi päättänyt jättää kokeilunkin väliin ja näitä kommentteja luettuani päätös vain vahvistunut.


      • Ehkäpä
        lisääjä kirjoitti:

        lisään nimimerkin aop

        Eiköhän noi aop, gits49, hjil ja blue6 ole kaikki samaa porukkaa kun kaikki Järvenpäästä, huutelevat yleensä vain lahjakortteja mutta eivät ikinä samaa kohdetta..


      • Samaa mieltä
        Ehkäpä kirjoitti:

        Eiköhän noi aop, gits49, hjil ja blue6 ole kaikki samaa porukkaa kun kaikki Järvenpäästä, huutelevat yleensä vain lahjakortteja mutta eivät ikinä samaa kohdetta..

        Samaa olen ajatellut, vaikka saa olla yksi huutaja samasta IP:stä, mutta on helppo kiertää, älypuhelimet, tabletit niin on eri IP.


    • tarjaT.

      Huudan tästä edes vain huutomaassa

    • näätä 5

      Toimituskulut enemmän kuin tuotteen arvo. Millä he määrittävät toimituskulut ???

      • Myöskin huijattu

        Noilla toimituskuluilla ja tuotteiden arvojen kusettamisella ne todennäköisesti rahoittaa koko homman ja arvokkaammat mitä ei toimituskulut kata menee omille huutajille tai kavereille. Täyttä kusetusta koko Lahjahuuto...


      • entinen vaki
        Myöskin huijattu kirjoitti:

        Noilla toimituskuluilla ja tuotteiden arvojen kusettamisella ne todennäköisesti rahoittaa koko homman ja arvokkaammat mitä ei toimituskulut kata menee omille huutajille tai kavereille. Täyttä kusetusta koko Lahjahuuto...

        Toimituskuluilla saa aina kaupasta pari kappaletta heidän myymäänsä ale kamaa. Olen myös todella kyllästynyt iänikuiseen muumikamaan kun en niitä halua. Kerran erehdyin huutamaan kausimuumimukin vuodelta 2008, hinta 55 7 toimituskulut. Kävi niin, ettei vuositarraa ollut mukana, oli tainnut käydä monta pesua. Laitoin postia, jossa kerroin huijauksesta, eivät vastanneet, mutta jättivät voittoja toimittamatta, merkitsivät kyllä toimitetuiksi. Miten sellaista voi todistaa, ei mitenkään.

        Huomasin viime viikolla, että myyvät Pilttipurkkeja, häh?


    • eurajoenkingi

      Hähä, huutakaahan pilttipurkkeja 15€ toimituskuluilla. Joo, mulle riitti ja sen vuoksi siirrän huutamiseni nyt Huutomaahan. Näyttää toimituskulutkin olevan suotuisat.

    • kyllästynyt

      Olen huomannut saman että kaikki mikroaaltouunit menevät akrekarille, hänellä vissiin paljon sukulaisia joille mikrot lahjoittaa ;) saiturinpörssistä luikut hankkivat kaikki herkkuyllärit vanhentuneilla päiväyksillä. Itselleni tuli 25 euron herkkuylläri joka sisälsi juuri vanhaksi menevää suklaata joka oli päältä jo aivan valkoista ja muutaman suklaakonvehdin ja pari pussia dippiä ja keksipaketteja. Päiväykset olivat kaikissa juuri menossa tai menneet jo pari viikkoa sitten, lukuunottamatta yhtä keksipakettia jossa oli päiväys jopa kuukauden päähän, Dumle keksejä saa tällä hetkellä saiturinpörssistä 2 kpl eurolla ja lahjahuuto näitäkin ehtinyt jo myyntiin laittaa 5 pussia ja arvo 10 euroa, 5 euron toimituskuluilla. Sähköpostiviesteihin turha odottaa vastausta ja toimituksissa kestää useampi kuukausi. Ei muuta kun kuluttaja asiamiehelle ilmoitusta, jos ette saa voittojanne!

    • Kultaakinkauniimpi!

      Huutakaa vain Lahjahuudossa aletuotteita!
      Meillä huudetaan kultaa - www.kultahuuto.fi

    • hihihih
      • huhhahei

        Myyntiin vaan! Ei perhe (jos nyt heillä on lapsia) tarvitse sen seisemäntoistaa pelikonsolia.


      • Turbo
        huhhahei kirjoitti:

        Myyntiin vaan! Ei perhe (jos nyt heillä on lapsia) tarvitse sen seisemäntoistaa pelikonsolia.

        Kyllä oikiastaan tarvitsee. Olis pitäny saada jouluksi vielä toinenki siskonmuksuulle lahjaksi mutta pitää yrittää sitä pyydystää vielä jostakin.

        Toimituksista: Voitot on perille tullut joskus tosi nopeasti ja joskus pienellä viiveellä. Välillä on toimituksista jotain puuttunut, vaikka on merkattu toimitetuksi, mutta aina on asia saatu sovittua ylläpidon kanssa. Toki joskus on tullut myös ylimääräisiä tuotteita joita ei olla voitettu mutta ne on sitten myös palauteltu takaisin päin.

        Hauskaa ajanvietettähän tuo huutelu Lahjahuudossa on, vaikkakaan ei välttämättä halvinta hupia.


    • mieluummin lahjis

      Mun mielestä lahjiksen kannattais laittaa enempi kohteita päiväsaikaan, eikä vain 20 huudon kohteita.

      Oon seurannu kuin väki menee huutomaahan:(

      Tsemppiä lahjis!!!

    • Lahjistakalistoon

      Hei huudan huutomaasta kaiken

    • Hemmo63-Poika

      Mä huudan Lahjahuudosta luigin pajan lahjakortin

    • mikk3

      jos jollekin on ongelmia tai tuntuu että sua huijataan niin tässä on domanin tiedot kuka on vastussa lahjahuuto.fi, olen itse tuhlanut niin paljon raha täällä ja jäänyt ilman tuotetta jotten juttu on nyt mennyt käräjälle

      Overview for lahjahuuto.fi
      Registrar Info

      IP Address: 217.30.187.219
      domain: lahjahuuto.fi
      descr: Luikku Co Oy
      descr: 24271534
      address: Timo Luikku
      address: Mestarintie 6
      address: 04500
      address: Kellokoski
      phone: 0405818058
      status: Granted
      created: 16.3.2011
      modified: 12.1.2012
      expires: 16.3.2016
      nserver: ns.nebula.fi [Ok]
      nserver: ns2.nebula.fi [Ok]
      dnssec: no

      More information is available at https://domain.fi/
      Copyright (c) Finnish Communications Regulatory Authority

    • jaa

      Tunnen lahjahuyfon pyörittäjät. Aina kun olrn siellä, he hoitavat lahjahuudon asioita hikiotsalla. Uskon että ne tulevat ditten kun pystyvät ne lähettämään :) mutta koskaan ri ole soitettu sinne. Ainakaan mun kuullen. Js olen siellä muutaman kerran kuussa :)

    • lahjahuutoasiakas

      Mitä lahjahuudolle on tapahtunut?

    • Pettynytio

      Luiginpaja saman yrittäjän firma

    • luiginpajanasiakas

      Ei ollut sama vetäjä-! lahjahuutoa pyöritti luigin pajan yrittäjän puoliso josta hän näköjään ymmärti ottaa eron. yritys oli varmaan samassa papereissa ei tietoa. Läheltä asiaa seurannena se oli yhtä huutoa kun paikalla kävi kääntymässä. kävin katsomassa paikkaa ja eipä ollut enää lahjahuudon romuja nurkat pullollaan vaan paikka oli todella magee, ja näytti Luigi itse voivan hyvin. http://luiginpaja.fi/wp-content/uploads/2018/06/180605-autouutiset.jpg

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe