A-Vikainen

A-Vikanen

Rakentaa ja touhuaa täyttä skeidaa. Älkää koskaan puuttuko heidän tekemiin taloihin. Tämä nyt rakenteilla oleva rivitalo "palaneen tilalle" tulee olemaan TAATUSTI homeloukku. Ropakossa ja vesisateessa turataan. Eipä paljon ole styroksia taas käytelty. Kaikki ammattimiehet onottaneet aikoja sitten lopputilin, tiedättehän varman syyt... Miksi ei tällaisessa epävarman rakentajan tapauksessa pidä jo valtiovallan määräyksellä käyttää ulkopuolista valvojaa...?

10

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skeida

      Paska firma...

    • Rivitalo Mli

      Joo,oli unohtunut eristeet seinän välistä,kun asukas valittu kylmää nurkkaa.
      On kokemusta Avikaisen touhusta,et varmasti ostetaan halvinta materiaalia mitä saatavilla on ja sekin jätetään laittamatta.

    • Ryssitään nyt sitten

      Tää tiedetään. Halvinta ja nurkka umpeen kun kukaan ei nää....
      Maksimoidaan tällä voitto firmalle.. Mutta mutta kyllä sitten joskus kostautuu tämmöinen ´ryssä rakentaminen´ Siinähän on sitten suuri ja mahtava avikainenkin polvillaan. Ehdottaisin ja suosittelisin avikaiselle että lopettaisi ryssä rakenteet ja siirtyisi SUOMALAISEEN laaturakentamiseen,vaikka hivenen kalliimpaa se on mutta LAADUKKAAMPAA ja ilman riskiä.Toki firman voitto osuus pienenesi mutta markkinoipa Suomalaisella laadulla ja pikkusen kalliimmalla niin ei tule jälkipuheita.

    • Lipsuuko ote

      A-vikaisen alihankkijana monta konkurssia tehnyt Juvalainen monitoimi tuhraaja,tekee sutta ja sekundaa,mutta eipähän poikkea laatu muusta työstä.Kunnon työstä ei A-vikainenkaan pysty maksamaan,vaan käytettävä halpoja tekijöitä.

      • J.Untti

        Eihän avikainen enään edes rakenna sitä elotien rivaria.


      • Näin on
        J.Untti kirjoitti:

        Eihän avikainen enään edes rakenna sitä elotien rivaria.

        Ei rakenna kun talon asukkaat ei hyväksyny sitä. Korjas kolskeensa ja koppinsa vähin äänin pois. Heillä on kuulemma niin paljon töitä etteivät enää kerkee tätä tekemään, mutta totuus löytyy eka lauseesta...


      • pthyi villaa
        Näin on kirjoitti:

        Ei rakenna kun talon asukkaat ei hyväksyny sitä. Korjas kolskeensa ja koppinsa vähin äänin pois. Heillä on kuulemma niin paljon töitä etteivät enää kerkee tätä tekemään, mutta totuus löytyy eka lauseesta...

        Menestys harmittaa luuserloita niin vietävästi ja se on ihan oikein.


      • Villaa
        pthyi villaa kirjoitti:

        Menestys harmittaa luuserloita niin vietävästi ja se on ihan oikein.

        Haloooo, siis mikä menestys?


    • Paxi jäi hapaasee

      Ja-Rouhia

    • raksa17

      paskaa r aaaaaakentaaaaaaaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe