Starkin asiakaspalvelu surkeaa

Asiakaspalaute

Kotkan Starkissa eilen kaksi keski-ikäistä kassamuijaa vaan JUORUSIVAT keskenään vällittämättä asiakkaista. Asiakkaalle ei viitsitty edes vastata kysymyksiin.

Noille vielä maksetaan palkkaa.

83

4873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lavuaarin pistoletku

Onkos ihan varmaa, että olet käynyt samassa liikkeessä kuin minä?

Kun itse viimeksi kävin Starkissa niin palvelu oli joka kerta tosi ystävällistä ja asiallista. Pienessäkin asiassa sain palvelua ja opastusta, niin liittimistä kuin viemärin osista.

Haukkumatta muita liikkeitä niin nykyinen Starkki ja sen henkilökunta on erittäin ystävällistä ja palvelualtista.

Kiitos omasta puolestani

• a siakas

Olet varmaan erehtynyt, Starkin kassoilla on vain nuorehkoja nais-ihmisiä. Eikä heidän tehtäviinsä kuulu juuri muu kuin maksun vastaanotto. Jos jotain tarvitsee kysyä, niin palvelutiskillä tai rakentajamyynnissä on henkilöitä jotka osaavat vastata.

• 45336

Paska paikka se starkki on.

• Papat tukkeena..

Ja se Pihapuoli toimii kuin entisessä Neuvostoliitossa.
      Puoli tuntia yhden Laastisäkin hakemisessa meni.

• s7t

Tässäkin kun asiakas ottaa rukkaset omaan käteen ja heittää säkin autoon ja menee suoraan kassalle kertoen mitä otti kyytiin, selviää murto-osalla odottamisella kuin se että murjottaa siellä noutopihalla "paskaa" palvelua kuin että käyttää omia aivojaan ja toimii ja selviää hetkessä pois.

• Ex asiakas

Palvelu erittäin huonoa ja hidasta. Nykyään K - raudan asiakas.

• U. T-Puro

K-Rauta, palvelu pelaa hyvin, huh huh sentään, aivan pakko jos sinne on mennä sitten menen , en muuten sinne ammattitaidottomien kauppaan.

• eräs asiakas

Starkin työntekijöihin tyytyväinen!

• Dykkert-naula päässä

Minä tykkään.

" Oikein hyvää huomenta,mitä sais olla"

• tunti ja valmista

Siis Pihalta haetaan tavara.Odotellaan ensin 20min palvelua. Siitä saadaan Lappu. Lapun kanssa kävellään 100m Kassalle. maksetaan. Saadaan Lappu jossa Koodi jolla pääsee ulos. Kävellään 100m takaisin Autolle. Ajetaan Portille näppäillään Koodi ja ajetaan pois.
      Jessus että on kätevää ja nopeaa.

• Tyytyväinen

Älä puhu paskaa.

• 34vyrittäjä

Itse olen monta kertaa saanu hyytävän paskaa palvelua,vaikka olen nuori positiivine kaveri! Kerranki mentiin paria työkalua ostaa. Liikkeessä oli 5 asiakasta ja kaikkialla näky henkilökuntaa. Jotkut jutteli puh,jotkut näpytteli tiskin takana. Yks nuori myyjä tuli vastaan, pyysin häntä tulla jeesii. Vastaus: mul alkaa ny ruokatunti!!!! Ymmärrän jos on asiat tietokoneella/puh kesken,mut tuntu et ketään ei kiinnosta!! Ja monesti starkissa asioidessa ollu sama fiilis!! Kerran menin aamul hakee multasäkkejä noutopihalta. Kauhee härdellihä siel oli. Pyysin myyjää tulla myymään multaa. Huus et et tainnu olla seuraavana! Minä olin et mistä minä sen voin tietää. Sanoin et tuu kohta myymään ku kerkeet. Sano et ei tuu!? Näitä mun tarinoita ei ole pätkääkään väritetty,enkä ole itse kusipää. Toisin ku toi myyjä. Olen yrittäny löytää toimarin nimen/puh ja ja sanoe et menee ite kokeilee ostaa jotain liikkeistään. En oo löytäny. Nykyään itse erittäin tyytyväine kraudan asiakas. Puhun vantaa/hki myymälöistä

• Anonyymi
        34vyrittäjä kirjoitti:

Itse olen monta kertaa saanu hyytävän paskaa palvelua,vaikka olen nuori positiivine kaveri! Kerranki mentiin paria työkalua ostaa. Liikkeessä oli 5 asiakasta ja kaikkialla näky henkilökuntaa. Jotkut jutteli puh,jotkut näpytteli tiskin takana. Yks nuori myyjä tuli vastaan, pyysin häntä tulla jeesii. Vastaus: mul alkaa ny ruokatunti!!!! Ymmärrän jos on asiat tietokoneella/puh kesken,mut tuntu et ketään ei kiinnosta!! Ja monesti starkissa asioidessa ollu sama fiilis!! Kerran menin aamul hakee multasäkkejä noutopihalta. Kauhee härdellihä siel oli. Pyysin myyjää tulla myymään multaa. Huus et et tainnu olla seuraavana! Minä olin et mistä minä sen voin tietää. Sanoin et tuu kohta myymään ku kerkeet. Sano et ei tuu!? Näitä mun tarinoita ei ole pätkääkään väritetty,enkä ole itse kusipää. Toisin ku toi myyjä. Olen yrittäny löytää toimarin nimen/puh ja ja sanoe et menee ite kokeilee ostaa jotain liikkeistään. En oo löytäny. Nykyään itse erittäin tyytyväine kraudan asiakas. Puhun vantaa/hki myymälöistä

Tämäkin täyttä BS:sää...

• pena05

Voisitko kertoa mitä kysyit- osattais sitten päätellä mitä pitäis odottaa vastaukseksi.... vai käviköhän niin, että oli viisaampaa olla vastaamatta?

• målakka

Maalipuolen muijilta saa aina hyvää palvelua!

• parempia täällä

Ostavatko kotkalaiset jotain? Täällä Kouvolassa on sellainen käsitys, että kotkalaiset vain varastavat ja murhaavat.

• voi elämä...

Todella Idioottimaista vinkua näillä palstoilla!!! Taidat olla tosi surkea vätys. Jos on aihetta valitukseen niin tee se Starkkiin. Turha itkeä nimettömänä täällä. Ääliö

• remontti reiska x

Starkin palveluissa on elannon maku. Kuka tarvii sosialidemokraattisia nauloja tai vasemmistolaista sementtiä?

• Maksa ja mene.

Olisiko ihan mahdoton ajatus että Pihapuolella olisi Kassa ?

Otettaisiin Tavara maksettaisiin se siihen Lapun kirjoittajalle ja ajettaisiin ulos.

Nyt se on todellakin kuin jossain entisessä Neuvostoliitossa. Ensin etsitään joku jolta Tavaran saa. Sitten hän kirjoittaa lapun. Lappu kiikutetaan Myymälään. Maksetaan Kassalle. Kassa antaa Koodilapun. Koodilappu kiikutetaan Autoon. ajetaan Portille. Näppäillään Koodi Koneeseen ja päästään vihdoin ulos.
      Huh huh...

• Myös pizzat

Listoja,kattolevyjä ym saa SUTELAN prismasta.

• hausbau

Kun tulis tänne Bauhaus, niin voisivat ihmetellä mihin Starkin ja K raudan asiakkaat hävis,,,saisivat olla sitten ihan rauhassa, ei kukan tulisi häiritsemään. Tai Terra.

• Anonyymi

Nuo puutarhatonttumyyämälät ei STARKkeja kaada =P

• Mikä parani ?

Mitä järkeä siinnä Starkin siirrossakin oli ?

Mikään ei muuttunut. Ainakaan parempaan suuntaan.

No ompahan Asiakkailla ainakin maksamista uusissa tiloissa.
      Koska sinähän kaiken maksat lopulta.

• Paras se on

Minun mielestä "nykystarkki" on todella mukava paikka.
      Tykkään käydä ihan vaikka katselemassa. Eilen katselin lauteita,vaikka mulla ei ole edes saunaa.

• Mieluista

Minusta mieluisinta on se että henkilökunta on valittu sosiaalidemokrasteista ja mukana on muutama vasemmistoliittolainenkin. Heidän kanssaan on mukavaa asioida.

• --------

Joo kierrän kaukaa Starkin !

• E-liike

Taidat olla äärioikeistolainen fasistikapitalisti!

• nupinaula

Ihmiset eivät halua maksaa palvelusta, vaan tuotteesta, siksi niitä myyjiä tai palveluja ei enää ole.

Rautakaupassa käynti on kyllä usein ikävä kokemus, etenkin jos on kiire.

• Ei kiitos!

Uusi Starkki on askel taaksepäin!

Puutteelliset valikoimat, kalliit hinnat ja heikko palvelu.

• Jatkossakin käyn
        Ei kiitos! kirjoitti:

Uusi Starkki on askel taaksepäin!

Puutteelliset valikoimat, kalliit hinnat ja heikko palvelu.

Oletko edes käynyt Starkissa, palvelu kuitenkin viimeisen päälle

• Ompa kovat hinnat ?

Miljoonia meni kun Kauppaa siirrettiin 100m.

On siinnä Starkin Asiakkaalla maksamista !

• Ei enää Elannonmakua

Starkin naapurikaupassa käyn paljonkin mutta tuo Starkki kuulostaa vähän elannolta..

• Musta Miranol

Kaipaan Rauta-Seppoa.

• Korelan Poikamies

Motonet ja Starkki ja Korelan Baari 100m säteellä.
      Mitään muuta en kaipaa.

*naulat,pizzat,kahvit,suihkukaapit,alatukivarret,kattolevyt,makkaraperunat jnejne.

• päivittäinen asiakas

Kyllä starkin käynnistä jää elannonmaku. Onneksi on vieressä kauppa missä hommatoimii.

• Vahva Jussi

Tykkään asioida Starkissa. Henkilökunnassa on pääasiassa kivoja,työstänauttivia,palveluhenkisiä ihmisiä.

"moippa,mitä siä tartet"

• kiva asioida

Olen samaa mieltä!

• kakskdjsd

maaliosaston akat on mukavia ja osaavia. naisasiakkaat saattavat saada joltain miesmyyjiltä huonoa palvelua.

• Harmonia 3lt/prk

Ihan mukavia,nuo maaliosaston naiset.

" maaliosaston naiset ne todella kääntää mun pään"

• Anonyymi

PASKA JA SAATANAMN KALLIS

• Kauppaa vuodesta-71

Moneenko paikkaa olet käynyt itkemässä tämän vuodatuksen,aloittaja.
      Starkilla on pitkäaikaisia työntekijöitä,melkein lapsesta asti ovat useat olleet "rautamyyjiä",hyvin ovat hommansa hoitaneet,ehkä ikä on sinulle jonkinlainen rasite,mutta vanhenet sinäkin,siitä olen aivan varma.

• 907-34531

Starkissa on henkilökuntaa, joilla on työvuosia ko. rautakaupassa yli 30.
        Kun ajattelee, että 68 ikävuoteen SAA OLLA, niin siinä kerkeää myydä useat harmoniapurkit ja listanaulapaketit. Keski-ikä, veikkaan 52v.

• Hopsansaavaa
        907-34531 kirjoitti:

Starkissa on henkilökuntaa, joilla on työvuosia ko. rautakaupassa yli 30.
        Kun ajattelee, että 68 ikävuoteen SAA OLLA, niin siinä kerkeää myydä useat harmoniapurkit ja listanaulapaketit. Keski-ikä, veikkaan 52v.

Kyllä siellä nuorempaankin ikähaarukkaan kuuluvaa miesmyyjää on. Toivottavasti Starkin seuraavissa yt:ssä lähtee kilometritehtaalle just tätä nuorempaa töykeää asiakaspalvelujengiä.

• Kaikki samoja

Hei, se on rautakauppa, eikä mikään apteekki. Rautakauppoihin täytyy suhtautua eri tavoin ja ottaa eväät mukaan jos ei löydä ulos.

• Veskuii

Starkilla on hyvää ja osaavaa työporukkaa, mutta Stark yrityksenä on perseestä eivät välitä työntekijöistään tippaakaan.

• Kylllä

Tämä sanomasi täysin totta. Mutta on toki uusia työtekijöitä jotka ei tiedä vielä kaikkea, mutta ovat yleensä niitä ahkerimpia. Nykysukupolvesta tosin löytyy paljon myös ihmisiä jotka menee mistä aita matalin. Pomolta tai keneltäkään muultakaan ei edes kiitos sanaa tule ja kovat uurastukset eivät näy pomolle asti. On varmasti erittäin motivoivaa kun olet tehnyt ahkerasti duunia ja sitten näät pomoa ja tulee vaan negatiivista palautetta. Tyyliin "piha on hirveässä kunnossa nyt nopeasti sinne siivoomaan".

• Sompi

Näin vilaukselta Starkissa eli rautakaupassa, jossa ei ole hyllyissä mitään tarpeellista, asiakaspalvelijan. Soitin helsingin sanomiin että pysäyttävät painokoneet, että täällä on nähty yliluonnollisia kaakon kulmilla! Tosin en pystynyt vahvistamaan havaintoani, koska näin vain housujen ulkopuolella lököttävän Starkin paidan helman vilahtavan piiloon hyllyjen välissä, enkä sinä aikana ehtinyt kaivaa kännykkäkameraa esiin. Ulosmennessäni, kun en löytänyt abb.n standardi kojerasioita, sain melkeen aivokuoleman tartunnan kautta, kun kävelin kassalla istuvan zsompien ohi. Jonku pitäis korjata noita muualle...

• AittakorvenPoikamies

Taidat olla se kondomien piirimyyjä, joka kävi meidänkin liikkessä narisemassa.
        Sulla oli 4 vuotias pikkupoika mukana, ei ollut kuulemma oma vaan reklamaatio Haminasta.

• KARMEATBOOSTERIT

Isot tissit. Todella isot tissit sillä yhdellä starkin myyjällä. Armottomat kannut. Niin isot että niillä imettäisi kokonaisen afgaanikylän ja maitoa riittäisi vielä myytäväksi. Myyjä on kuulemma kauniskin mutta en ole koskaan saanut nostettua silmiäni niin ylös että olisin kasvoja nähnyt.

• LitraHarmoniaa

Jos tarve on maalipurkille on aivan sama myykö sen minulle iso vai pienirintainen nainen.

• KarmeatBoosterit
        LitraHarmoniaa kirjoitti:

Jos tarve on maalipurkille on aivan sama myykö sen minulle iso vai pienirintainen nainen.

Mutta minullepa ei ole. Boing boing ne pomppii kutsuvasti ja kun on hiljaista voin kuulla kuinka hänen paitansa napit kiljuvat ponnistellen kaikin voimin pitääkseen nuo valtaisat meijerit piilossa edes hetken! Nimesin ne Irmaksi ja Pirjoksi. Jos en olisi varattu mies niin pokaisin varmasti Irman ja Pirjon omistajan, pallottelisin hänen valtaisilla maitorauhasillaan päivät ja lutsuttelisin itseni uneen iltaisin.

• 1.5lperkannu

Tekee mieli ostaa maalia vaikka ei ole mitään maalattavaakaan..

• GRauta

Älkää nyt K-Raudan pojat viittikö.

• TuhannesKäyntikerta

Mielestäni hymyilemisestä pitää saada eri korvaus, pienen palkan päälle.
      Maalipuolelta löytyy hymyäkin, en tiedä näkyykö naismyyjän palkassa.

• Jokeripurkki44

En muista millä nimellä sanottiin niitä "valeasiakkaita", joita palkattiin seuraamaan liikkeiden palveluintoa/osaamista. Niitä tarvitaan.

• Besserwisseri2

Sana jota haet on "haamuostaja"

• 09976_2016

Kyllä. Hän testaa firmoja joka mainostaa palvelualttiuttaan.

• 023-11

Menen kauppaan, otan hyllystä tuoteen, maksan ja lähden ulos. Koskaan en ole myyjää tarvinnut.

• Luukkunen

Todella surkea valikoima! Paras ois pistää lappu luukulle ja työväki luukulle.

• AnnaPuuIlo

Uutta verta johtoon ja kassoille..

• PKSnoutopihaLLA

Myyjiä on aivan liian vähän ja esimies hoitaa asiat puolivaloilla... pomo ei välitä muusta kuin että piha on siisti. Hyvin menee. Työntekijöitä vit. uttaa lähes kokoajan. Asiat ei muutu mihinkään. T. tietäjä

• Sylttysysteemieipelaa

Ja narssua vituttaa niin helvetisti, enemmin kuin myyjiä kun käy siellä. Ei pysty sumplimaankaan tavaroita ilmaiseksi itselleen, vittumoinen paikka kun luffi ei toimi.

• ValotEiEesPala

Noin 1 viidestä noutopihoille palkatuista liukulanteista osoittautuu kehityskelpoiseksi, loput tosiaan tahtoo olla tietäjiä. Mitähän Münchhausenia ne heittää rekryssä, että onnistuvat pääsemään hommiin?

• NaulatJäiHakematta

Starkin palvelu on todella hyvää. Lautakuorman haettua sain vielä pesää asikas WC:ssä. Suosittelen.

• Wanharakentaja

Starkissa asiakkaan kuin myös muissa alan liikkeissä rakentaja-ammattilaisena tullut kahlattua 17 vuotta ja kokemusta rautakauppapalvelusta myös ulkomailta.Kotkan Starkissa palvelu asiallista ja myyjät ja varastomiehet hyvää palvelua ja paikan pomo on tod. hyvä joka myös asiakkaiden kanssa tekemisissä ja homma toimii hyvin...Mut ainahan löytyy ketjussa se huono lenkki.En nimeä viitsi mainita mutta pikkuasioiden takia en käy koska siinä kassalla silmälasipäinen keski-ikäinen naishenkilö todella töykeä ei ikinä ole edes päivää sanonut ! Ps. Terveiset sinne Starkin pomolle vanhalta asiakkaalta.

• Artturi641

Noutovarasto: 2013 reilu tunti, 2015 reilu ½h, nyt 2017 enää 15min... ehkäpä se toimii ens vuosikymmenllä?

• Jokeripurkki44

Maaliosastolla yksi nainen ylitse muiden. Palvelua, ammattitaitoa, ystävällisyyttä .

• Yläkymi

Ne on ne Kouvolasta tulleet myyjät. Ne osaa hommansa, ja sehän kymiläisiä korpeaa...

• pällikymist

Ei luulisi olevan tarvetta jonottaa kun asiakkaita EI ole, vois vaikka pohtia miksi ei ole.... tyhjä tupa useimmiten. Kun harvoin kassalla on kolme jonossa, ei perseet liiku myymälästä kassalle, se yksi täti saa kuulla koko pashan. Kun ääliöt jauhaa jonossa puhelimessa, sekään vähä jono ei liiku. Ai niin, kun miä oon talokeskuksesta hakemassa pakettia ruuveja, nii pitiks niit olla oikeen kaks pakettii.... herää paikallisjohtaja lue myyntirapsat..... ei myyntiä.

• EeeroEiLehti

Tavaran palautus/hyvitys kassan kautta. =====helvatimmoinen jono.

• Anonyymi
        EeeroEiLehti kirjoitti:

Tavaran palautus/hyvitys kassan kautta. =====helvatimmoinen jono.

Rakennusliikeen mies palauttamassa/vaihtamassa tuotteita kassalla. Jono kasvaa kasvamistaan.

• Taalajohn

Kuka viitsii palvella 1760€ kk Br

• Asiakas-2014

Kymenlaakson paras rautatakauppa

• Anonyymi

No jos ei tuolla palkalla viitsi kohdata asiakasta, niin maksaako se kauppias sitä 1750 e KK ns päivähoidosta näille kassoille ja varastomiehille? Ja kaupan päälle kahvit taukohuoneessa?? VAI siitä, että tekee työtään. Varastossa on homma niin, että kuluttajat saa odottaa kakkoskansalaisina, kun ohi ajaa tutut ja raksamiehet auto toisensa jälkeen vaikka olisi ollut jonossa jo kauan ennen.. Valikoimakin alkaa olemaan ns lifestyle luokkaa.

K rauta on ajanut asiakaspalvelussa ohi vuosia sitten. Ainoa MIINUS on kävely kassalle, kun noutopihan kassaa ei enää ole.

• Anonyymi

Tämä taitaa olla totuus joka paikassa rakennusyrittäjillä on oikeus ohittaa, tosin ne ottaa ite hyllystä ja käy sanomassa myyjälle mitä otti.

Pari vuotta sitten kävin starkissa , ei sieltä mitään palvelua saa, en ole sen jälkeen käynyt enkä mene, haen muualta.
        K-raudasta olin ostamassa vesipataa, ihmettelin vartin verran ei tullu palvelua. Lähdin pois ja hain vesipadan haminalaisesta rautakaupasta palvelua sain heti. Tällaisen kokemuksen jälkeen ei liene epäselvää mistä ostaa jatkossakin.

• Anonyymi

K raudassa tosin on saatu legendaarisia ohjeita,,kato itte netistä. Kyllä,,kiitos ja näkemiin, netissä on asioitu. Bauhaus kun tulisi niin saisi nää kaksi ketjua tuhkaa silmille.

• Anonyymi

Onneksi tulee B*lt**' aittakorpeen.

• Anonyymi

Vepsäläisen paikalla on rautakauppa,.

• Anonyymi

Ei mene kauaakaan, kun Starkki ja K-rauta lopettavat toimintansa Kotkassa. Ei ole maksavia asiakkaita riittävästi.

• Anonyymi

Varsinkin se liikalihava poika tiskin takana on oikea laiskamato ja aina kokis-pullo kädessä ja toisessa lihapiirakka.

• Anonyymi

" He" ovat olleet eläkkeellä jo vuosia. Nyrppänokat.

• Anonyymi

Ei edes varastavia asiakkaita ole tarpeeksi.

• Anonyymi

olisittepas käyneet eteläkarjalan k-raudoissa ennen ukrainan kriisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      30
      1426
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1270
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe