Retkiseuraa 20. 12. -13 lähdölle

Tapsa3

Lähdemme Gambiaan ( keskiikäinen pariskunta ) 20. 12. ja pariksi viikoksi. Löysikkö retkiseuraa jollekkin safarille ja miksei muullekkin päiväretkelle kun tuntuu, että kustannuket olisi halvemmat jos ne jakautuisi useamman osallistujan kesken?

7

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvaareissua

Itselläni parilta kerralta kokemuksia eri vuosilta. Ottakaa paikallinen opas (löytyy netistä). Sopikaa etukäteen noin tarkkuudella,minkälaisia retkiä haluatte tehdä. Tavatkaa opas ensimmäisenä iltana omalla hotellilla.
      Kävelkää oppaan kanssa hotellin lähimaastossa=muut opasehdokkaat ja bumsterit näkevät, että teillä on jo oma opas ja jättävät teidät rauhaan loman ajaksi.
      Sopikaa hinta etukäteen,mitä mikin retki maksaa mukaan lukien mahdolliset sisäänpääsymaksut tai lauttaliput.
      Antakaa etukäteen max 50% retkenhinnasta tai vaihtoehtoisesti sovittu summa bensarahaa. Ei koskaan maksua koko summaa etukäteen. Maksu vasta reissun jälkeen.
      Hyvää reissua:)

• Pariskunta 50v+

Mikä hotelli?

• Tapsa3

Hotelli Afrika Village. Jos teillä eri hotelli mutta vaikka kävelymatkan päässä niin pääsemme teidän hotellille jos löydämme yhteisen matkan tai matkoja. Meile ei ole niin "nuukaa" mistä matkasta on kysymys kunhan saa tutustua paikkoihin, mutta aattelimme, että noille pitkille kahden päivän retkille emme halua lähteä.
        Afrikasta meillä ei ole mitään kokemuksia mutta olemme muualla matkustelleen aika palkon.

• eikavelee
        Tapsa3 kirjoitti:

Hotelli Afrika Village. Jos teillä eri hotelli mutta vaikka kävelymatkan päässä niin pääsemme teidän hotellille jos löydämme yhteisen matkan tai matkoja. Meile ei ole niin "nuukaa" mistä matkasta on kysymys kunhan saa tutustua paikkoihin, mutta aattelimme, että noille pitkille kahden päivän retkille emme halua lähteä.
        Afrikasta meillä ei ole mitään kokemuksia mutta olemme muualla matkustelleen aika palkon.

African Villagesta mikään hotelli ei ole kävelymatkan päässä. cape Pointiin voi jaksaa urheilla,mutta bumstereita saa häätää pois joka metri. muut hotellit etelämpänä ja paras mennä taksilla.

• Pariskunta 50v+

Joo, ollaan kyllä ihan eri puolella ku te. Toivotaan että omasta hotellista löytyy retkiseuraa. Hyvää matkaa!

• 28x...

Rakkikoiria on helpompi häätää kuin bumstereita. Koiria voi sentään kivittää.
      Kehoitan pysymään hotellialueilla vartioitujen muurien sisäpuolella.
      Ulkopuolella ei ole mitään nähtävää, vaaroja sen sijaan on.
      Extreme- matkailijalle paikka on tietysti paratiisi.
      Taksiin jos päädytte niin saatte kaiken toivon heittää. Ne ovat ammattikusettajia kaikki tyynni.

• Tapsa3

Hyvää matkaa myös teille priskunta 50v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe