Mitä mieltä olette SRK:n nuorten kirjoista? Onko niitten aiheet ollu riittävän kattavia vai vähän ykspuolisia...
Ite oon lukenu lähes kaikki ja oma kanta vaihtelee.
Kommentteja?
SRK:n nuorten kirjat
6
866
Vastaukset
- pikkuinen
ainakin mopolla ehtii oli hyvä.
- mopo
kunniasta.
- tiuku
Yhden olen lukenut.. satama vai karikko nimeltään. onko srk:n kirjoja kirjastoissa?
- tiuku
Niin se mielipiteeni jäi...
Pidin kirjasta:)
olisi kiva lukea lisääkin. - Leenu
tiuku kirjoitti:
olisi kiva lukea lisääkin.hyvin löytyy kirjastosta. Mutta jos siitä pidit, niin kyllä löytys vieläkin nopsempaan luettavia. Minusta Satama vai karikko- kirjassa ei oikein tapahtunut mitään. Kaipa avioliitto voi olla todella tylsäkin, kuvasi arkista aviolittoa. Tietysti elämäntilanteet vaikuttaa, mistä milloinkin pitää ja mikä on juuri nyt tarpeellista luettavaakin. Peilissä kahdet kasvot on mielestäni myös luettava. Käännös oikeaan päin-kirjan lukemisesta on jo aikaa, sekin oli muistaakeni ihan ok. Jotkut kirjat ovat jääneet kesken lukemisen. Myös sellainen kuin Patriisin tytär on tullut luettua... onhan niitä.
- Anonyymi
tiuku kirjoitti:
olisi kiva lukea lisääkin.Niitä voi myös kuunnella kuule-sovelluksesta ja monesti ry:llä on kirja kioski jota niitä sitten edullisesti saa, ja veikkaan että kirjastostakin saa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974193
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.703437Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2052137Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302071- 41860
- 73801
- 52766