Seitsemän vuotias poikamme kysyi ykskaks yllättäen kuinka lapsia syntyy/tehdään.. Miten olette asian selittäneet ekaluokkalaiselle?? :)
Miten tehdään lapsia..??
5
508
Vastaukset
- Näin se menee
Iso ja äiti nussii ja isä laskee spermat äitin pilluun. Spermassa on siittiöitä jotka palaa ns. pohjaan ja siitä kehittyy lapsi, joka kasvettuaan kasvaa ulos äidistä tämän pillun kautta.
- oikjhgfd
Menkää kirjastoon. Sieltä löytyy lapsille sopivat vastaukset. Kirjastotäti kyllä neuvoo sopivan kirjan.
- minunkin
mielestäni hyvä vaihtoehto selittämiselle on joku sopiva kirja.
- tf8ygp9hyu
Olen aina selittänyt lapsille (nyt 2 ja 5v), että mies antaa pusseistaan (tietävät mitkä on pussit) vauvan siemenen äidin massuun. Siellä masussa siitä siemenestä kasvaa vauva, jonka äiti sitten synnyttää.
Ja kun on kysytty, mistä vauva tulee ulos, olen sanonut että pimpukasta, ja jotkut lapset pitää leikata masusta ulos.
Ei ole vielä tarvinnut tarkemmin selittää peniksen ja pimpan yhdyntää, mutta kun täytyy, niin kerron ihan asiana. Itse tiedon viimeistään tokalla, että miten sukuelimet yhtyvät, kun lapsia tehdään. - Äippäliini
Meillä on myös kirjastosta ollut sellainen kirja jossa kerrotaan kuinka vauva pötköttelee (aurinkolasit silmillä) äidin masussa ja kuinka menevät sairaalaan hakemaan vauvaa. Siitä miten vauva sinne äidin masuun pääsee, olen sanonut että se on sellainen pieni siemen mistä vauva alkaa kasvaa, vähän niin kuin kukatkin. Ja jos kysyvät miten se siemen sinne äidin mahaan menee, niin olen sanonut että kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan kovasti, kuten isä ja äiti, niin silloin ihmiset voivat päättää yhdessä perustaa perheen ja se toinen voi antaa toiselle sellaisen siemenen, josta lapsi kasvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759