Miten tehdään lapsia..??

Zxhbjqw

Seitsemän vuotias poikamme kysyi ykskaks yllättäen kuinka lapsia syntyy/tehdään.. Miten olette asian selittäneet ekaluokkalaiselle?? :)

5

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se menee

Iso ja äiti nussii ja isä laskee spermat äitin pilluun. Spermassa on siittiöitä jotka palaa ns. pohjaan ja siitä kehittyy lapsi, joka kasvettuaan kasvaa ulos äidistä tämän pillun kautta.

• oikjhgfd

Menkää kirjastoon. Sieltä löytyy lapsille sopivat vastaukset. Kirjastotäti kyllä neuvoo sopivan kirjan.

• minunkin

mielestäni hyvä vaihtoehto selittämiselle on joku sopiva kirja.

• tf8ygp9hyu

Olen aina selittänyt lapsille (nyt 2 ja 5v), että mies antaa pusseistaan (tietävät mitkä on pussit) vauvan siemenen äidin massuun. Siellä masussa siitä siemenestä kasvaa vauva, jonka äiti sitten synnyttää.

Ja kun on kysytty, mistä vauva tulee ulos, olen sanonut että pimpukasta, ja jotkut lapset pitää leikata masusta ulos.

Ei ole vielä tarvinnut tarkemmin selittää peniksen ja pimpan yhdyntää, mutta kun täytyy, niin kerron ihan asiana. Itse tiedon viimeistään tokalla, että miten sukuelimet yhtyvät, kun lapsia tehdään.

• Äippäliini

Meillä on myös kirjastosta ollut sellainen kirja jossa kerrotaan kuinka vauva pötköttelee (aurinkolasit silmillä) äidin masussa ja kuinka menevät sairaalaan hakemaan vauvaa. Siitä miten vauva sinne äidin masuun pääsee, olen sanonut että se on sellainen pieni siemen mistä vauva alkaa kasvaa, vähän niin kuin kukatkin. Ja jos kysyvät miten se siemen sinne äidin mahaan menee, niin olen sanonut että kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan kovasti, kuten isä ja äiti, niin silloin ihmiset voivat päättää yhdessä perustaa perheen ja se toinen voi antaa toiselle sellaisen siemenen, josta lapsi kasvaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe