Mitä te tekisitte?

Äiti85

Minun tyttöni on kolmannella luokalla, ryhmä on todella iso, tänä syksynä yhdistettiin 2 ryhmää ja olikohan oppilaita peräti 44 kpl. Luokassa on kaksi opettajaa ja heidän lisäksi yksi erityisopettaja maahanmuuttajia varten.

Eniten minua ihmetyttää nuiden opettajien käytös. Vanhempainillassa oli puhetta vanhempainvartista, olen tällä hetkellä kotona joten minulle kävisi mikä aika vain ja laitoinkin wilmaan siitä viestiä, ei vastausta. Kävin koululla hakemassa läksyt tytölle kun oli kipeänä niin sanoin samalla siitä että minulle käy mikä aika vain ja opettaja lupasi lähettää ajan minulle, ei mitään viestiä ole tullut.
Tytölläni oli hammaslääkäri viime viikolla aamulla ja ilmoitin siitä viestillä wilmaan, samalla kysyin opettajien puhelinnumeron kun siitäkin oli vanhempainillassa puhetta että poissaolot ilmotettaisiin puhelimitse kun ei aina kerkeä wilmaa aamulla lukemaan. Opettaja ei siihenkään viestiin ole vastannut mitään.

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Mietin että pitäisikö sille opettajalle kirjoittaa sinne wilmaan viestiä että mikä tässä mättää vai ottaa suoraan yhteyttä rehtoriin?

2

149

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opex

Ilmeisesti opettajilla on homma uudessa tilanteessa vähän hakusessa ja ehkä hernekin nenässä. Onkohan heillä selkeä työnjako siitä, mitkä asiat kuuluvat kenellekin? Ryhmässä on kuitenkin "vain" parikymmentä oppilasta per ope, joten luulisi, että asiat pystytään hoitamaan.

Ilman muuta viesteihin pitäisi vastata. Soita tai laita viesti vielä kerran ja kerro, että nyt vihdoin odotat vastausta. Mikäli sitä ei tule, seuraava osoite on rehtori.

• äiti85

Minulla ei ole opettajan numeroa koska viestiini missä kysyn yhteystietoja ei ole vastattu sekä olen nyt 3 kertaa kysynyt sopivaa aikaa vanhempainvarttiin enkä ole saanut vastausta.
      Koulu on menossa remonttiin ja muuttamassa paikkakunnalla toiseen kouluun, en haluaisi rehtoria häiritä kun hänellä on muutenkin tekemistä vaikka tiedän että tällaiset asiat kuuluvat hänelle ehdottomasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      44
      2201
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      702
      1470
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      105
      1162
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      130
      1049
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      953
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      883
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      724
    8. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      694
    9. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      116
      678
    10. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      77
      592
    Aihe