Minun tyttöni on kolmannella luokalla, ryhmä on todella iso, tänä syksynä yhdistettiin 2 ryhmää ja olikohan oppilaita peräti 44 kpl. Luokassa on kaksi opettajaa ja heidän lisäksi yksi erityisopettaja maahanmuuttajia varten.
Eniten minua ihmetyttää nuiden opettajien käytös. Vanhempainillassa oli puhetta vanhempainvartista, olen tällä hetkellä kotona joten minulle kävisi mikä aika vain ja laitoinkin wilmaan siitä viestiä, ei vastausta. Kävin koululla hakemassa läksyt tytölle kun oli kipeänä niin sanoin samalla siitä että minulle käy mikä aika vain ja opettaja lupasi lähettää ajan minulle, ei mitään viestiä ole tullut.
Tytölläni oli hammaslääkäri viime viikolla aamulla ja ilmoitin siitä viestillä wilmaan, samalla kysyin opettajien puhelinnumeron kun siitäkin oli vanhempainillassa puhetta että poissaolot ilmotettaisiin puhelimitse kun ei aina kerkeä wilmaa aamulla lukemaan. Opettaja ei siihenkään viestiin ole vastannut mitään.
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Mietin että pitäisikö sille opettajalle kirjoittaa sinne wilmaan viestiä että mikä tässä mättää vai ottaa suoraan yhteyttä rehtoriin?
Mitä te tekisitte?
2
144
Vastaukset
- opex
Ilmeisesti opettajilla on homma uudessa tilanteessa vähän hakusessa ja ehkä hernekin nenässä. Onkohan heillä selkeä työnjako siitä, mitkä asiat kuuluvat kenellekin? Ryhmässä on kuitenkin "vain" parikymmentä oppilasta per ope, joten luulisi, että asiat pystytään hoitamaan.
Ilman muuta viesteihin pitäisi vastata. Soita tai laita viesti vielä kerran ja kerro, että nyt vihdoin odotat vastausta. Mikäli sitä ei tule, seuraava osoite on rehtori. - äiti85
Minulla ei ole opettajan numeroa koska viestiini missä kysyn yhteystietoja ei ole vastattu sekä olen nyt 3 kertaa kysynyt sopivaa aikaa vanhempainvarttiin enkä ole saanut vastausta.
Koulu on menossa remonttiin ja muuttamassa paikkakunnalla toiseen kouluun, en haluaisi rehtoria häiritä kun hänellä on muutenkin tekemistä vaikka tiedän että tällaiset asiat kuuluvat hänelle ehdottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2192910Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1712546Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321082Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045- 681038
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka335982Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778