Haluaisin vuokrata 4 hengen porukalle mökin mistä päin suomea vaan. Emme ole mikään rymyryhmä :)! Koiramme tulisi mukaan. Olisi mukavaa, jos mökki olisi vähän omassa rauhassa muttei kaukana kaupoista jne, luksusta olisi poreamme tai palju !! hinta max. 500
13.01.2014-19.01.2014 tai lyhyemmäksi ajaksi
4
152
Vastaukset
- tapsan4
Hirsimokki j, grillikota ja palju olisivat Jyvaskylassa. Mokkinaapureita ei ole.
Tiedot ovat netissa. www.tapsanmokit.com
Kysy !
t>Tapsa - jassuk
mikä hintataso taso teillä on ? hyvältä vaikuttaisi.
- Ylläs on Ykkönen!
Hei,
Minulla on Äkäslompolossa viihtyisä, hirsinen 2000 rakennettu Yllästölli.
6 hengen mökki sijaitsee rauhallisella paikalla, Jounin kauppaan on matkaa 1 km. Valaistu hiihtolatu kulkee vierestä komealle Äkästunturille. Jos haluat voin laittaa kuvia tarkrmman selostuksen sähköpostiin?. Vuokra olisi 50€/vrk.
Terveisin Katri-Meri Karttunen p. 046 9044563 tai työp. 09 19150742 - Riku
Mökki ja palju 1h matkan päässä hki tai tku.
http://www.kolumbus.fi/riku.vihervaara/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5136602Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3142478Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241179
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 79922
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel94892- 40780