Superalko vs. Prisma

Markku6910

Nyt loppui Superalkossa käynti. Olen vuosia ajanut sinne suoraan hyväuskoisena hölmönä. Prismassa on yksinkertaisesti halvempaa: https://online.prismamarket.ee/#!/comparison

7

3812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallinna99837433

Superalkossa on ihan tarpeeksi halpaa. Eri viinakauppojen erot eivät ole satamassa kovin isoja.

• Belgit

Superista löytyy myös erikoisoluet.

• olutsieppo3

Ei taida löytyä karl friedrich olutta ainakaan yhtäkkiä katsoen. (paras virolainen)

• Rott

Lastataanko Prismassa myös?
      Viimeksi kun kävin niin ostin trukkilavallisen Tallinkin laivalta. Siellä nostivat trukilla kyytiin ja hinta oli paljon halvempi kun muualla. Etukäteen olin tilannut toki tuon. Jompikumpi nopeista autolautoista oli laiva.

• Toinen hölmö

Kun vertailuun valitsee yhden vertailtavan kannalta edulliset tuotteet, voi päästä tuollaisiin hätiköityihin johtopäätöksiin. Eri tavalla poimittu kori voisi antaa aivan toisenlaisia tuloksia.

Satamaan avatussa uudessa Prismassa olen käväissyt kerran eivätkä ainakaan sillä kertaa kilpailijoita edullisemmaksi hinnoitellut tuotteet jaksaneet kiinnostaa. Poistuin tyhjin käsin.

Parilla viime reissulla en ole edes vaivautunut Prismaan vaan olen asioinut SuPerAlkossa ja Alkopörssissä entiseen tapaan. Lähimpänä Viikkarin terminaalia sijaitseva Sadama Turgin SuPerAlko on ollut jo logistiikan kannalta minun, laiskan raahaajan, ykköspaikka Tallinnan päässä. Suurimman osan lasteistani olen tainnut ostaa laivan myymelistä. Harmi vain, että Tulli sai aikaan kiellon toimittaa ostoksia rullakossa satamalaiturille marraskuun alusta lukien.

• g5g5

Eikes pirsma ole aika kaukana jossain mustamäellä. Vai löytyykö lähempääkin?
      Tai eipä ne hintaerot kovin suuria ole joten turhaa sitä kauvaksi lähtee.

• Anonyymi

Saako sieltä bonusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      21
      8461
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1631
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      381
      1361
    4. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      287
      1340
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1285
    6. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      67
      1232
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1050
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1036
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      982
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      968
    Aihe