Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onnittelut Suomelle

Jafar

Hienosti hävitty. Ei teistä umpityhmistä suomalaisista junteista ole mihinkään muuhun kuin korkeintaan lannoitteeksi, jos siihenkään. Opettelisitte edes pelaamaan jääkiekkoa.

9

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BeBatonttu

      ONKO PAKKO HAUKKUA SUOMALAISIA???!!!???SÄ OOT JUST VESSAN PÖNTÖSTÄ TULLUTTA PORUKKAA!OOKKO ITE PAREMPI PELAAN???SUOMI OLIN TOINEN JA SE ON HYVÄ TULOS!MÄ EN VOI TAJUTA KUINKA JOTKUT NIIKU VIHAA SUOMALAISIA VAIKKA ON ITE SUOMALAINEN!SÄ NÄKÖJÄÄN SIT VIHAAT ITTEES!VAI OOKKO ITSE RAKAS PIKKU PASKA??!!??

    • BeBatonttu

      siis mun mielestä sä oot kyllä suomalainen mut sellanen päätön!suomi MEINAS voittaa maailmamestarin joten mieti sitä ja tuu sitte järkiin jos sulle vaikka syntyis pää...

      • Joopa joo

        meinas, vaan ku ei voittanu.


    • Vaikkei World Cup voittoa t...

      Yritäpäs, itse mennä sinne maailman parhaimpien pelaajien sekaan pelaamaan lätkää. Varmaan paskat olisi jo housuissa kun näkisit pelkän vilauksen Kanadan pelaajia.

    • sakic

      muuta sitten ruotsiin niin löydät kaltaistas seuraa

    • warrior-girl

      Mitä ihmettä te valitatte? Suomi pelasi hienosti! Kun on niin hyvä joukkue että ansaitsee paikan finaalissa, miksi kaikki on pettyneitä hopeaan?
      Hopea on mahtava sijoitus World Cup:ssa, jossa pelaavat kaikki huippu pelaajat!!!!
      (Kiitos Suomi)

      • SexyGirl77

        Yritä sinäkin saatana jo tajuta, että ei ole mitään hopeaa. Hopea- ja pronssimitaleja ei jaettu. Kakkossija on paska juttu, jos kerta voittokin oli saavutettavissa. Hehkuta sinä muiden sinirillien kera hopeamitaleja ja kakkostiloja, kun muut juhlivat turnausvoittoja.


      • warrior-girl
        SexyGirl77 kirjoitti:

        Yritä sinäkin saatana jo tajuta, että ei ole mitään hopeaa. Hopea- ja pronssimitaleja ei jaettu. Kakkossija on paska juttu, jos kerta voittokin oli saavutettavissa. Hehkuta sinä muiden sinirillien kera hopeamitaleja ja kakkostiloja, kun muut juhlivat turnausvoittoja.

        miks sit ootte pettyneitä kakkos tilaan? kuvittelitteko te että Suomi olis todella pystynyt voittamaan ainaisen voittaja-Kanadan? Itelläs olis jo paskat housussa jos joutuisit kentälle Kanadalaisten kanssa!!
        Suomi teki parhaansa ja sijoittui toiseksi mikä on hieno saavutus world cup:ssa jossa pelaa maailman parhaat pelaajat!!!


      • Pera
        warrior-girl kirjoitti:

        miks sit ootte pettyneitä kakkos tilaan? kuvittelitteko te että Suomi olis todella pystynyt voittamaan ainaisen voittaja-Kanadan? Itelläs olis jo paskat housussa jos joutuisit kentälle Kanadalaisten kanssa!!
        Suomi teki parhaansa ja sijoittui toiseksi mikä on hieno saavutus world cup:ssa jossa pelaa maailman parhaat pelaajat!!!

        Tsekki hallitsi ottelua Kanadaa vastaan mutta tällä kertaa Kanada oli onnekkaampi ( kotihalli, kotiyleisö, väsynyt joukkue vastassa, omat tuomarit...) kun pystyi vähäisistä tilanteista huolimatta voittomaaliin jatkoajalla. Tästä kertovat myös tilastot.

        Ei Kanada ole mikään ihmejoukkue, pelaavat vain kovempaa fyysistä kiekkoa ja välillä sitovat, estävät, ryntäävät päälle jäähyjen arvoisesti mutta omat tuomarit eivät näitä puhalla. Jyrki Lumme vastasikin rehellisesti studiossa että toivottavasti Kanada voittaa Tsekin ettei Suomea vastaan tule finaalissa juuri Tsekki koska Kanada on heikompi joukkue. Toki sielläkin on joitakin hyviä pelimiehiä kuten Dan Healey ja Lemieux.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe