Tää oli oli ärsyttää uni. Näin unessa hiiriä, jotka jahtasivat minua enkä voinut tehdä mitään kun ne tarttu hampaillaan mun peffasta. Kaikki keinot yritin käyttää, jotta olisin saanut ne kuriin, mutta niitä tuli aina vain lisää ja lisää. Lisäksi ne ikäänkuin imi mun peffaa ihan kuin vauva tissiä. Aina kun sain nostettua yhden pois, paljastui alta imureikä ja iho oli venynyt putkiloksi. Juuri ennen heräämistä niitä oli niin paljon että housut valui pois eivätkä ne mahtuneet enää päälle. Kertokaas tulkintaa...
Hiiret
2
215
Vastaukset
- Määää+ä
Sorry typot. Tää tabletti korjaa ihan liikaa... Ei viitsi aina korjata takas
Mielenkiintoinen uni. Esittämäsi perusteella voisin ajatella, että saatat kokea liiallisten vaatimusten kohdistuvan itseesi taikka, että sinusta yritetään hyötyä.
Kohdistuiko hiiriin ollenkaan sympaattisia ajatuksia tai tunteita? Vaiko pelkästään inhottavia ja ärsyttäviä reaktioita?
Voisimme ajatella kun katsomme hiiriemon imetystä, että miten se selviytyy urakasta. Kokeeko se ainoaksi tehtäväkseen jälkeläistensä elättämisen ja imettämisen. Onko sillä mitään muuta elämää?
Usein miehen mielikuvissa naisen takapuoli ja rinnat muistuttavat muodoltaan toisiaan.
Kirjaimellisesti näit unessasi, kuinka jotkut repivät elatuksensa takapuolestasi, etkä voinut asialle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1731926Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1981197Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 62946
- 67937
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846