Meidän koti on tänään maikkarilla kello 20.00

kultainen kotimme

tulevassa ohjelmassa.Hassuu katsoa omaa kotiaan telkkarista.Tulos me tiedetään, mutta toi sivusta seuraaminen ja kommentointi tuntuu oudolta.

10

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä

toteutumattomia rakennushankkeita

• Heloisa, se alkup.

Viime ohjelmassa oli kolme eri tyylistä kotia, kaikki kivoja. Eniten pidin punaisesta kodista, siitä tuli mieleen lämmin pesä huolimatta lukuisista neliöistä. Vaikutelma alkoi jo pihamaalta.

Keittiö oli aivan ihana. Hämärän hyssyssä, uunissa valkea, kömpiä nurkkasänkyyn loikoilemaan....ei puuttuisi mitään.

On mukavaa, kun on rohkeutta esitellä kotinsa telkkarissa. me sisustukseen hurahtaneet päästään tirkistelemään erilaisiin koteihin, saadaan jotain vinkkejäkin.
      Mikä tahansa niistä kolmesta lieneekin teidän, niin nauttikaa kodistanne ja eläkää onnellisina.

• sisustusfriikki

minä pidin kovastikin.rennon rempseä koti,josta selvästi näki,että siellä eletään ilman turhia pingotuksia.

• samma här

Joo, mä tykkäsin kanssa kaikista kolmesta, jokaisessa oli paljon kivoja juttuja, kaikissa oli jotain mitä en omaan kotiini haluais, mutta kaikki oli todella kivoja.Ja tosi paljon saa ideoita.

Ostettiin 3 vuotta sitten vanha kansakoulu, hirsinen ja todella kateudella kattelen valmiita taloja, kun oma on vielä ihan aihio.Raskasta puuhaa, mutta palkitsevaa.

• (*;*)

Hei. Oletpa saanut ihania vastauksia. Ennen täällä kirjoitti muutamia häiriköitä, heidän saamansa palaute oli vastaus käytökseen palstalla. Kerran pahin häirikkö linkitti tänne kuvia sukulaisistaan ristiäisissä. Piteli siinä vauvaa sylissään. Silloin kyllä naurettiin (*;)

• Juu ei !

Eilen kirjoitetti kaksi ihmistä etteivät pitäneet varsinkaan siitä yhdestä punaisesta tönöstä,mutta kuten aina täällähän ei omaa mielipidettään saa sanoa jos se on tiettyjen tyyppien milipiteiden vastainen.
        Miksi kaikkien muka olisi pidettävä samoista asioista sehän on täysin mahdoton juttu.

Minä pidän omasta kodistani vaikka se ei varmasti Suomen kaunein olekaan ei edes omasta mielestäni,mutta en pitänyt tuon jakson punaisesta talosta ja on kumma jos sellaista ei saa sanoa kun se on totuus.

Tosin tällä palstalla taitaa totuus olla aivan vieras käsite eräille ja mielipide toinen tuntematon käsite.

Ylläpito saisi hävetä kun poistelee rehelliset mielipiteet.

Eikös muuten näissä kilpailuohjelmissa ole aina sopparit kilpailjoitten kanssa että jos puhuvat tai edes vihjailevat lopputuloksesta ennen kuin se on kaiken kansan tiedossa mäjähtää iso sopimussakko maksettavaksi. Maikkari on tietoinen nyt että täällä yksi kilpailijoista vihjailee tietävänsä kilpailun lopputuleman.Että onnea vaan :)))

• ohjeita, please
        Juu ei ! kirjoitti:

Eilen kirjoitetti kaksi ihmistä etteivät pitäneet varsinkaan siitä yhdestä punaisesta tönöstä,mutta kuten aina täällähän ei omaa mielipidettään saa sanoa jos se on tiettyjen tyyppien milipiteiden vastainen.
        Miksi kaikkien muka olisi pidettävä samoista asioista sehän on täysin mahdoton juttu.

Minä pidän omasta kodistani vaikka se ei varmasti Suomen kaunein olekaan ei edes omasta mielestäni,mutta en pitänyt tuon jakson punaisesta talosta ja on kumma jos sellaista ei saa sanoa kun se on totuus.

Tosin tällä palstalla taitaa totuus olla aivan vieras käsite eräille ja mielipide toinen tuntematon käsite.

Eikös muuten näissä kilpailuohjelmissa ole aina sopparit kilpailjoitten kanssa että jos puhuvat tai edes vihjailevat lopputuloksesta ennen kuin se on kaiken kansan tiedossa mäjähtää iso sopimussakko maksettavaksi. Maikkari on tietoinen nyt että täällä yksi kilpailijoista vihjailee tietävänsä kilpailun lopputuleman.Että onnea vaan :)))

Kerroppas, mihin voi ilmottaa. Mä nimittäin luin eilen ´maatilan prisessa´finalistin fb- sivulta, että se voitti:).

Ja sehän sarjan mukaan ratkeaa vasta tänään (to,28.11.13) n. klo 21.

Tietty, senkin vois käräyttää :)

• Näin ilmoitat!
        ohjeita, please kirjoitti:

Kerroppas, mihin voi ilmottaa. Mä nimittäin luin eilen ´maatilan prisessa´finalistin fb- sivulta, että se voitti:).

Ja sehän sarjan mukaan ratkeaa vasta tänään (to,28.11.13) n. klo 21.

Tietty, senkin vois käräyttää :)

TV5;selle ilmot kuvakaappauksen kera! Muista että päivämäärä pitää näkyä ja sen on todistettava että kertoi asiasta ennen tätä päivää!

• 17+30
        Juu ei ! kirjoitti:

. Maikkari on tietoinen nyt että täällä yksi kilpailijoista vihjailee tietävänsä kilpailun lopputuleman.Että onnea vaan :)))

Näytätkö missä tämän vihjeen voi lukea??

• Lukutaitoa hei!
        17+30 kirjoitti:

. Maikkari on tietoinen nyt että täällä yksi kilpailijoista vihjailee tietävänsä kilpailun lopputuleman.Että onnea vaan :)))

Näytätkö missä tämän vihjeen voi lukea??

Etkö osaa lukeakaan???

Aloituksessa se sanotaan selvästi;

kultainen kotimme
        25.11.2013 19:26
        -15
        tulevassa ohjelmassa.Hassuu katsoa omaa kotiaan telkkarista.Tulos me tiedetään, mutta toi sivusta seuraaminen ja kommentointi tuntuu oudolta.

Tuossa lukee että; TULOS ME TIEDETÄÄN!!

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe